طراحی لوگو از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است، با موشن گرافیک لوگو می توان این ظرافت را چندین برابر کرد. هدف اصلی یک لوگو ایجاد آگاهی از برند است و اضافه کردن حرکت به آن توجه را افزایش می دهد. وقتی که یک لوگو جلب توجه کرد  شانس بیشتری برای موفقیت وجود دارد ، زیرا می تواند توجه بیننده را برای مدت طولانی تری حفظ کند و از آنجا که نیاز به تعامل کمتری دارد ، می تواند به یاد ماندنی تر باشد. لوگوها نیز نیاز به زندگی و تکامل دارند. افزودن موشن، روشی بسیار جذاب برای انجام این امر می باشد.

لوگو موشن، یا لوگوی متحرک، به یک ویدیو چند ثانیه‌ای گفته می‌شود که به یک لوگوی ثابت، انیمیشن و تحرک می‌بخشد.داین ویدیو اگر خوب طراحی شود، در کمترین زمان، پیام لوگو را به بیننده می‌رساند و به دلیل داشتن پویایی و حرکت، بیشتر از یک لوگوی ثابت در ذهن می‌ماند. در ساده‌ترین سطح لوگو موشن، ما لوگو را با افکت‌های ساده ویدیویی یا حرکت‌های ساده، متحرک می‌کنیم و در سطوح بالاتر اجزای مختلف لوگو به صورت جداگانه متحرک شده و بعد از چند ثانیه، لوگوی کامل تشکیل می‌شود.

لوگو موشن یکی از مهارت‌های درآمد‌زاست که با نرم‌افزار افترافکت انجام می‌شود.یک طراح لوگو، می‌تواند با یادگیری این مهارت، کار خود را بیشتر رونق دهد و پول بیشتری از طراحی خود بگیرد.

انیمیشن می تواند از حرکات ظریف تا جلوه های سه بعدی پیچیده متغیر باشد ، و لوگوهای متحرک در داخل و خارج از فیلم ها ، در پست های رسانه های اجتماعی ، کمپین های تبلیغاتی، ارائه ها و به جای آرم های ساکن در وب سایت ها قرار می گیرند. در اینجا ما به تعدادی از بهترین نمونه های موشن لوگو را برای شما قراد داده ایم.
روشهای زیادی برای موشن کردن لوگو وجود دارد ، اما گاهی اوقات یک حرکت بسیار ظریف بهتر است. حتی کوچکترین حرکات نیز برای جلب نظر و ایجاد جلوه ای دلپذیر کافی است که بیننده را یک ثانیه بیشتر متوجه خود کنیم. ما در آژانس تبلیغاتی دارابی آماده ایم تا موشن لوگو شما را با افرادی متخصص و هنرمند به نحوه احسن انجام دهیم.

موشن گرافیک لوگو 1

موشن گرافیک لوگو 2

موشن گرافیک لوگو 3

موشن گرافیک لوگو 4

موشن گرافیک لوگو 5

لوگو موشن

نمونه هایی زیبا از هنر لوگو موشن🕦👍😎🎯 بعد از طراحی لوگو یکی از مواردی که بسیار مهم است استفاده از لوگو موشن برای جذابیت بیشتر است که یک نمونه آوره شده است.

موشن گرافیک لوگو اسکوتر

با لوگو موشن چطور میشه مفهوم لوگو رو رسوند؟

این مهمه که در پرزنت لوگو بتونیم مفهوم و پیامی که لوگو منتقل میکنه رو به درستی به مخاطبان بگیم.

با روش های مختلفی میشه داستان پشت لوگو رو گفت. با گفتار (توضیح دادن)، با تصویر (نمایش اجزای تشکیل دهنده) و یا لوگو موشن.

توی لوگو موشن میشه دقیقا نشون داد که هر جزء از لوگو چه نقشی داره و چه مفهومی منتقل می‌کنه. خیلی هم کوتاه میشه این رو نشون داد. مثلا توی ویدیو چند ثانیه‌ای بالا، حتی از صداهای محیط هم برای رسوندن این پیام استفاده شده.