تدریس خصوصی فتوشاپ در تهران

حجم و تعداد کلاس ها و سی دی های آموزش فتوشاپ که شاید به بیش از 80 مورد برسد از یک سوء و از سوی دیگر منابع گسترده اینترنت برای افراد، باعث سردر کمی و عدم موفقیت در مسیر آموزش فتوشاپ را رغم زده است. از این رو من ابوالقاسم دارابی مدیریت کانون تبلیغاتی یارمهربان و با 18 سال سابقه قصد دارم تدریس خصوصی فتوشاپ در تهران را به صورت کاملا علمی و عملی جهت کارآموزان فتوشاپ آغاز نمایم.

ویژگی های کلاس

دوماه و هر هفته یک جلسه 4 ساعته / با توجه به شرایط مختلف امکان تغییر در ساعات نیز وجود دارد.

همراه با نمونه کارهای عملی برای کارآموز. بدین معنی که در زمان و پس از تکمیل دوره، با انجام پروژه های واقعی آژانس تبلیغاتی دارابی در کار و مهارت تجربه کاملی کسب می نمایند

ایجاد رزومه برای کار آموزان، با انجام پروژه های واقعی

زیر نظر گرافیست با 18 سال سابقه طراحی با فتوشاپ

کلاس ها خصوصی تکنفره و در نهایت 3 نفر برگزار خواهد شد.

در کلاس ها به صورت محازی و در صورت نیاز برخی از جلسات حضوری خواهد بود.

تدریس خصوصی فتوشاپ در تهران 1تدریس خصوصی فتوشاپ در تهران 2

فتوشاپ Photoshop چیست؟

در سال ۱۹۸۷، توماس نول ، یک دانشجوی دکترا در دانشگاه میشیگان موفق به نشان دادن تصاویر سیاه و سفید در ۱ بیتی صفحه نمایش سیاه و سفید شد .سپس برادرش جان نول ، که مسئول بخش جلوه های ویژه برای سبک صنعتی و سحر و جادو در ۱ فیلم جنگ ستارگان بود آن را به عنوان یک تصویر برنامه ویرایش کامل توسعه یافته معرفی کرد .از این رو آن را به نمایش ‘نامگذاری کرد .برادران نول تصمیم به تغییرنام ونمایش این نرم افزار گرفتند .حال در سال ۱۹۸۸، برادران نول شروع به فروش عکس و نرم افزار تجاری کردند و برای این منظور آنها نام نرم افزار را به “فتوشاپ” تغییردادند .در سپتامبر سال ۱۹۸۸، یک قرارداد بین برادران نول و Adobe زده شده . تمام حقوق فتوشاپ به ادوبی فروخته شد . برادران نول کارخود را با فتوشاپ آغاز کردند و اولین نسخه فتوشاپ ۱٫۰ در سال ۱۹۹۰ منتشر شد

ادوب فوتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهای Imaqe Editor می باشد، به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. فتوشاپ ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری، طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …. برای طراحی کاتالوگ ، طراحی لوگو ، طراحی پوستر به فتوشاپ احتیاج دارند. فتوشاپ در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید. نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش شرکت Adobe می باشد.

قدم اول برای آموزش فتوشاپ این است که بدانید با فتوشاپ چه کارهایی میتوان کرد؛ فتوشاپ که همیشه از پرکاربردترین نرم افزارهای دنیا بوده کاربردهای فراوانی دارد؛ ابزارهای فتوشاپ به شما این اجازه را میدهد که ویرایش‌های فوق العاده‌ای بر تصاویر انجام دهید، از روتوش و بازسازی عکس تا خلق طرح‌های متنوع و نقاشی دیجیتال. فضای باز و ابزارهای فتوشاپ محدودیت را در طراحی گرافیک درهم میشکند و شما را در پیاده سازی ایده‌های ذهنتان یاری میکند؛ اگر حس میکنید که خلاقیت بالایی دارید فتوشاپ به شما کمک میکند تا ضمن استفاده‌های شخصی خود از هنرتان درامدهای هنگفتی به جیب بزنید. تصور کنید که هر برند کسب و کار مجازی حداقل به یک لوگو و پوستر تبلیغاتی نیاز دارد و این یعنی کسب و کارهای کوچک و بزرگ همگی بدنبال یک طراح خوب هستند تا ایده‌های ناب را برایشان خلق کند. برای اینکه دنیای طراحی گرافیک را زیرپا یگذارید لازم است ابتدا آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ ببینید تا بتوانید به همه‌ی مشتریان خود لبخند رضایت را هدیه کنید.

کلاس یک نفره

$2500000
  • هر هفته یک جلسه 4 ساعته
  • طول دوره دوماه

کلاس دو نفره

$2000000
  • هر هفته یک جلسه 4 ساعته
  • طول دوره دوماه

کلاس سه نفره

1500000
  • هر هفته یک جلسه 4 ساعته
  • طول دوره دوماه

سر فصل آموزشی

بررسی نرم افزار فتوشاپ (آشنایی با محیط فتوشاپ)

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است یعنی هر عنصری که در آن ساخته شده است پایه و اساسش پیکسل است. فتوشاپ کاربردهای مختلفی دارد از جمله: ویرایش عکس، ترکیب تصاویر، نقاشی دیجیتال، حتی ادیت ویدئو و…

آموزش ایجاد یک new document

در آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ به سه روش می توان یک document جدید ایجاد کرد. روش اول زمانی که فتوشاپ را باز می کنیم در سمت چپ صفحه می توان گزینه creat new را انتخاب کرد و پروژه را آغاز کرد. روش دوم در بالای صفحه در نوار منو گزینه file را انتخاب کرده و بعد new را انتخاب می کنیم و یا می توان از دو کلید control و N استفاده کرد. زمانی که فتوشاپ باز می شود می بینید که صفحه ی recent آخرین فایل های شما را به نمایش می گذارد.

آموزش بازکردن یک فایل در فتوشاپ

برای باز کردن فایل در فتوشاپ روش های مختلفی وجود دارد که در این آموزش فتوشاپ باهم بررسی می کنیم. ۱. در صفحه workspase start می توان گزینه open را انتخاب کرد فایل مورد نظر را باز کرد. ۲. از نوار منو و بعد فایل و بعد open و فایل مورد نظر را برگزید و یا از دو کلید control و o استفاده کرد و یا میتوان فایلی که در رایانه هست را درگ کرد و در فتوشاپ رها کرد. اگر در فتوشاپ دو پروژه باز بود و می خواستیم یکی را وارد دیگری کنیم می توان از راه هایی چون Move، copy, copy layer استفاده کرد.

آموزش Image saze

در این قسمت از آموزش رایگان فتوشاپ می خواهیم سایز عکس ها را تغییر دهیم. در بسیاری از فضاها باید سایزی خاص از عکس را بارگذاری کرد که با این آموزش می توانید سایز دلخواه را ایجاد کنید که روش های مختلفی دارد. در نوار منو گزینه ی image و بعد image size را انتخاب می کنیم یک پنجره باز می شود که در سمت چپ آن یک پیش نمایش از تصویر است و در سمت راست اطلاعات عکس که با تغییر آن می توان به سایز دلخواه خود رسید و متناسب با سایز انتخابی رزولوشن نیز تغییر خواهد کرد.

آموزش کار با لایه ها

لایه ها در فتوشاپ مثل لایه های فیزیکی در دنیای واقعی است. لایه ها را مانند یک طرق شفاف در نظر بگیرید که روی هر کدام از آن ها می توان محتوای خاصی را قرار داد. در پنل لایه ها می توان لایه ها را ایجاد، حذف و جابه جا کرد. برای انجام تغییرات روی لایه ی مورد نظر در پنل لایه ها حتما باید آن را انتخاب کرد و سپس تغییرات را اعمال کرد.

آموزش mask

برای پاک کردن یک قسمت در آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ با استفاده از ابزار eraser آن قسمت را پاک می کنیم و یا با استفاده از ابزارهای selection و delete می توان آن قسمت را پاک کرد اما ایرادی که دارد این است که به طور کامل پاک می شود و برگشت آن سخت است ما برای این کار از mask استفاده می کنیم.

آموزش smart object

برای فهمیدن smart object در نظر بگیرید که در دل یک فایل psd یک فایل psd دیگر قرار دارد. زمانی که فایل سورس را تغییر می دهیم و سیو می کنیم این تغییرات در smart object هم ایجاد خواهد شد. این ویژگی در آموزش صفر تا صد فتوشاپ کمک می کند که هر زمانی که بخواهیم تغییرات ایجاد شده را بازگردانیم.

آموزش channels

هر تصویری که روی مانیتور یا هر صفحه ای می بینید متشکل از سه رنگ (نور) است که این سه رنگ red, green, blue است. با کلیک روی هر رنگ می توان مقدار RGB آن را دید این مقدار می تواند بین ۰ تا ۲۵۵ باشد.

آموزش HSL

HSL مخفف Hue، saturation,lightness است که H از ۶ رنگ red, green, blue و مخالف های این سه رنگ تشکیل شده است. s میزان و غلظت رنگ را تعیین می کند و زمانی که صفر باشد تصویر سفید می شود و L نورِ رنگ را تعیین می کند که در صورتی که صفر باشد تصویر مشکی می شود.

آموزش adjustment Hue/saturation

با استفاده از این adjustment می توان Hue (رنگ)، saturation (میزان نور) و lightness را برای تصویر تغییر داد. از تغییر Hue رنگ ها در تصویر از ۱۸۰+ تا۱۸۰- تغییر می کند. saturation میزان غلظت رنگ را کم و زیاد می کند از این اسلایدر باید در حد کم استفاده کرد زیرا استفاده زیاد آن باعث اشباع رنگ و تخریب تصویر می شود. Lightness هم نور را مشخص می کند. با فعال کردن گزینه ی colorize به طور کلی یک رنگ را روی تصویر ایجاد می کند.

  • معرفی فرمتهای مختلف تصاویر مانند PSD،PNG،TIF،JPEG،GIF و …
  • آشنایی با پنل ها و مدیریت محیط کار، سفارشی سازی محیط کار
  • ساخت سند جدید و مدیریت تصاویر، تغییر اندازه، چرخش و ..
  • آشنایی با ابزارها و Toolbar ، آموزش کامل پارامترهای ابزارها
  • آموزش کار با پنل History و ساخت Snapshot برای مقایسه عملکرد
  • آموزش انتخاب پیکسلها با ابزارهای Marquee و Lasso
  • انتخاب هوشمندانه با Quick Selection و Magic Wand
  • آموزش دوربری پیشرفته با Refine Edge و Quick Mask
  • آموزش کامل کار و مدیریت لایه ها (Filtering-Search)
  • آموزش افکت گذاری و ترکیب لایه ها (Layer Style-Blendings)
  • کار با پنل Adjustment و اصلاح نور و رنگ و ایجاد جلوه های رنگی
  • آموزش کار با انواع ماسکها در فوتوشاپ (Vector Mask-Clipping)
  • کار با ابزار متن، پنلهای Character،Paragraph و راهنمای تایپ فارسی
  • آموزش کار با ابزارهای برداری و شکلهای آماده – ساخت لوگو
  • آموزش کار با فیلتر ها و اسمارت فیلتر و فیلترینگ موضعی
  • آموزش کار با  Smart Object برای دستیابی به حداکثر کیفیت
  • آموزش ساخت اکشن جدید و استفاده از اکشنهای موجود
  • کار با ابزار Brush برای ترسیم و تصویر سازی و ساخت براش جدید
  • آموزش استفاده از ابزارهای روتوش مانند Stamp و Healing
  • آموزش ذخیره سازی تصاویر برای اینترنت

این کانون علاوه بر تدریس خصوصی فتوشاپ، به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر به تدریس خصوصی فتوشاپ و کرل نیز می پردازد. آموزش به صورت محدود بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. همچنین به جهت گسترش فعالیت ها آموزش خصوصی فتوشاپ در کرج به صورت آنلاین و در صورت نیاز یک جلسه حضوری رفع مشکل در تهران برگزار می گردد. عزیزان سایر مناطق کشور هم به صورت آنلاین، امکان آموزش دارند و فعلا آموزش خصوصی فتوشاپ در اصفهان، آموزش خصوصی فتوشاپ در شیراز، آموزش خصوصی فتوشاپ در مشهد محیا است