پروژه خیره کننده ای که لوگو ها  را به خانه تبدیل کرد.

نام تجاری مورد علاقه خود را که به عنوان یک ساختمان ساخته شده است ، ببینید.
آرم ها در اطراف ما هستند ، آنها را روی صفحه ، ساختمان ها ، لباس ها ، بسته بندی ها ، اتومبیل ها می بینیم ، تقریباً در هر جایی که به نظر می رسد یک مارک در تلاش است توجه ما را جلب کند. و آخرین تصورات معماری کارینا ویسیاک – از استودیوی wamhouse – طراحی لوگو را به حدی رساند که نادیده گرفتن آن دشوار است.

این معمار مجموعه ای از خانه ها را با الهام از طراحی لوگو برخی از مارک های بسیار معروف طراحی کرده است. این ترکیب با غول لباس ورزشی آدیداس (و سه راه راه مشهور آن) به همراه سازندگان خودروی شورولت ، رنو و میتسوبیشی شروع شده است.

طراحی ساختمان با الهام از لوگوی آدیداس

طراحی الهام گرفته از شورولت – خانه متقاطع

طراحی نهایی این سریال-  متعلق به آرم میتسوبیشی است. شکل هرم طرحی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک خانه اختصاصی ساحلی در یک مکان آرام و ساکت باشد.
متأسفانه ، شما نمی توانید هیچ یک از این زیبایی های معماری را خرید

اری یا بازدید کنید. آنها فقط در مرحله مفهوم هستند و به صورت سه بعدی ساخته شده اند، اما تصور کنید که می توانید در خانه ای زندگی کنید که شبیه به لوگو مورد علاقه شما باشد.

شما می توانید در یک خانه Google زندگی کنید ، یک “G” بزرگ که یک پنجره باریک شبیه به نوار جستجو است. یا ، درباره خانه ای که الهام گرفته از آرم نماد اپل است ، فقط امیدوارم که در خانه ای با لوگوهای ایران خودرو و یا سایپا نباشید.