خشت اول هر کسب و کار و برندی با طراحی لوگو آغاز می شود و بسیاری از مشتریان و کارفرمایان آگاهی کامل و جامعی برای سفارش طراحی لوگو ندارند، بنابر این در این بخش از سایت برآنیم تا مراحل سفارش طراحی لوگو و هم چنین مراحل سفارش طراحی لوگو آنلاین را به زبانی ساده و جامع بیان کنیم تا مخاطبین برای رسیدن به مقصد با مشکلات کمتری برخوردار باشند.

برای ثبت سفارش بهتر است مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهیم

هدف از سفارش طراحی لوگو

شما به عنوان مشتری بایستی قبل از سفارش طراحی لوگو هدف خود را از طراحی لوگو بدانید. شما بایستی هدف را تعیین کنید که آیا یک لوگو معمولی می خواهید یا یک لوگو حرفه ای و با تعیین اهداف خود و انتقال آن اهداف به طراح خود باعث شوید بهترین نتیجه به دست آید.

تعیین میزان بودجه برای سفارش طراحی لوگو

یکی از مهمترین موارد در سفارش طراحی لوگو حتی اگر این سفارش طراحی لوگو آنلاین باشد، موضوع بودجه و مبلغی است که شما می خواهید هزینه کنید، صادقانه بایستی بدانید که نمیتوان با پرداخت هزینه کم می توان انتظار کار با کیفیت داشت. و بهتر است با مشخص کردن بودجه و اعلام آن به طراح خود باعث سوء برداشت در هنگام کار طراحی لوگو نشوید.

انتخاب طراح لوگو و یا شرکت طراحی لوگو

در این مرحله بایستی تصمیم بگیرید که به چه شکلی می خواهید فعالیت کنید، یعنی با یک شرکت طراحی لوگو کار کنید یا یک گرافیست.

برای مشاوره و سفارش طراحی لوگو با ما تماس بگیرید