صنعت املاک و مستغلات مملو از هزاران مغازه و شرکت جدید است. و برای این این صنعت، مهمترین راه برای ایجاد ارزش برند و جلب توجه مشتریان، LOGO است. طراحی لوگو املاک  به عنوان یک ابزار بصری برای مشتریان بالقوه عمل می کند. به زبان ساده تر این است که لوگو، یک تصور نمادین ایجاد می کند که می تواند یک املاک را از دیگران جدا کند. با این حال، تنها آرم های منحصر به فرد و الهام بخش املاک می توانند ارزش برند را منعکس کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحان باید به روندهای طراحی جدید که در سال 2022 برای این صنعت در حال ظهور است نیز توجه داشته باشند.
مانند همه صنایع، در بخش املاک نیز باید استراتژی‌های برندسازی منحصربه‌فردی را ارائه دهند.

در بخش املاک، برخی از عناصر معمولی مانند خانه اغلب در طراحی لوگو استفاده می شود. اما باز هم چنین طراحی نمیتواند واکنش احساسی بینندگان را برانگیزد. بنابراین، برای طراحان، بایستی ایده های خارج از این موضوع را برای ساخت لوگوی املاک حرفه ای در نظر بگیرند.

چه چیزی باعث می شود طراحی لوگو املاک حرفه ای شود؟

اگر می خواهید یک طراحی لوگوی عالی برای املاک خود بسازید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

سادگی. اگر به لوگوهای آژانس املاکی که توسط برخی از برندهای معروف استفاده می شود نگاه کنید، همه آنها بسیار ساده هستند. دلیل آن این است که استفاده از لوگوی ساده در رسانه ها و اندازه های مختلف آسان تر است. همچنین تشخیص آن آسان تر از لوگویی است که از تعداد زیادی شکل، رنگ و فونت استفاده می کند.
خاطره انگیز بودن.  یک لوگو املاک عالی به یاد ماندنی است به طوری که مشتریان شما به راحتی می توانند شما و برند شما را در هنگام برخورد با آن تشخیص دهند. مردم باید بتوانند برند شما را از هر بنگاه املاک و شرکت دیگری در منطقه خود متمایز کنند.
طراحی بی زمان.  یک لوگوی عالی از طراحی جاودانه ای استفاده می کند که وقتی روند جدید طراحی لوگوی شرکت املاک به وجود می آید، نیازی به طراحی مجدد ندارد. به زبان ساده تر یک لوگو بایستی تا چندین سال بدون تغییر و مشکل برای شما کار کند.
موضوع را منتقل می کند. لوگوی شما همچنین باید موضوع فغالیت را منتقل کند. اگر در فروش خانه های لوکس تخصص دارید، به دنبال لوگوی زیباتر و لوکس باشید. اگر ترجیح می دهید خانه های شهری و مدرن بفروشید، یک لوگو با حس مدرن برای کسب و کار املاک شما مناسب تر خواهد بود.
تعادل. در نهایت، تمام عناصر در طراحی لوگوی شما باید متعادل باشند. سعی کنید همان مقدار فاصله بین و اطراف عناصر لوگو را حفظ کنید تا یک لوگوی بصری جذاب و متعادل ایجاد کنید.

 

اصول طراحی لوگو بسیار زیاد و پیچیده است، که در بخش طراحی لوگو کاملا توضیح داده ایم، اما برای طراحی لوگو املاک فعلا همین موارد کافی می باشد.

نمونه طراحی لوگو املاک که توسط آژانس تبلیغاتی دارابی انجام شده است.

 

لوگو املاک رایگان

املاکی محترم خدا وکیلی شما برای رضای خدا قولنامه رایگان نوشته اید؟ که الان به دنبال لوگو املاک رایگان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، ما در ادامه چند فایل برای دانلود رایگان لوگوی مشاور املاک قرار داده ایم و حلال شما استفاده کنید. اما اگر پاسخ منفی است، استفاده از این فایل حلال نمی باشد، مگر شما هم قرارداد رایگانی برای مشتریان خود ببنید.

خلاصه اینکه اگر خود شما قرارداد رایگان بستید، انتظار طراحی لوگو املاک رایگان هم داشته باشید. در غیر این صورت به دنبال رایگان نبوده و با صرف هزینه لوگو لاکچری و طلایی خوبی طراحی کنید.

لوگو طلایی املاک 

یکی از موارد جذاب در لوگوی مشاوران املاک ایجاد افکت طلایی می باشد. لوگو طلایی املاک باعث خاص شدن و جذابیت بیشتر مخاطب میگردد. ما در این بخش چندین فایل  لوگو طلایی املاک را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

طراحی لوگو املاک + 30 نمونه جدید 7 طراحی لوگو املاک + 30 نمونه جدید 8

نمونه طراحی لوگو املاک که موجود در بازار

لوگوی املاک خارجی

در این بخش از مطلب تعدادی از نمونه لوگوی املاک خارجی را برای مقایسه با لوگو های املاک ایرانی قرارداده ایم. شما با تفاوت های موجود، میتوانید مسیر مناسب برای طراحی و انتخاب لوگو خوب و مناسب را انتخاب کنید.

لاکچری لوگو مشاور املاک

برای داشتن لوگو لاکچری، حتما باید هزینه مناسب انجام دهید. زیرا دیگر قادر نیستید از نمونه های اماده و یا کپی شده استفاده کنید. بنابر این باید با صرف هزینه و رعایت اصول طراحی لوگو که در بالا امده، یک لوگو لاکچری برای املاک خود تهیه کنید. مطمئنن با این کار علاوه بر اینکه بر رقبا برتری می یابید، باعث جذب بیشتر و بهتر مخاطب خود نیز خواهید شد. آژانس تبلیغاتی دارابی، با رعایت اصول مهم طراحی لوگوريال قادر است برای شما عزیزان لوگو لاکچری املاک طراحی نماید.