طراحی لوگو در تبریز ،  با توجه به اینکه کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است و بزرگ ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت طراحی لوگو در تبریز تفاوت چندانی با شهرهای دیگر نداشته، زیرا طراحی لوگو به لحاظ تکنیک ها اختصاصی و زمان و … باعث می گردد که شرکت طراحی لوگو در تبریز همان زمان و زحمات را گذاشته که یک شرکت طراحی لوگو در سایر استانها. با این تفاوت که ما تخفیف  و همچنین استفاده از طراحان لوگو ممتاز را در کارنامه داریم.

نمونه کارهای طراحی لوگو آژانس تبلیغاتی دارابی

قبل از هر چیزی شما بایستی از نشانه های یک لوگو خوب اطلاعات کافی داشته باشید که به طور خلاصه برخی از آن عوامل شامل موارد ذیل می باشد. ساده باشد و پیچیدکی خیلی زیادی نداشته باشد. از چند نوع رنگ استفاده نشود و در حالت تک رنگ و رنگی کاملا نمایان باشد. بتوان آن را در سایزهای مختلف بکار برد و در سایز کوچک مشکل نداشته باشد. مرتبط با فعالیت باشد و یاد آوری کسب و کار را بیان نماید. بسیاری از موارد دیگر که در آپدیت های بعدی و یا در بخش وبلاگ به آن پرداخته خواهد شد.

با توجه به اطلاعات فوق و وجود مراکز تفریحی، گردشگری و همچنین شهرک های صنعتی تبریز ، نیاز به طراحان حرفه ای و خوب برای انجام امور تبلیغاتی یک نیاز اساسی بوده که متاسفانه به نحوه احسن انجام نشده. ما در آژانس تبلیغاتی دارابی با علم به این موضوع و درک نیاز ها و خواسته های کارفرمایان محترم و تکیه بر نیروهای متخصص و استفاده از بستر اینترنت این مشکل را برای کسب و کارهای تبریز حل نموده ایم.

در این استان با توجه به وجود شرکت های صنعتی بزرگ و همچنین بافت فرهنگی و تاریخی خاص خود علاوه بر طراحی لوگو نیاز به طراحی لیبل در تبریز و طراحی جعبه در تبریز  بسیار زیاد احساس می شود، و ما به نحو احسن میتوانیم خدمات طراحی لوگو و طراحی لیبل و طراحی جعبه در تبریز را برای کارفرمایان انجام دهیم.

 برای این امر این مطالب را نیز بخوانید.

علاوه بر مطالب فوق به برخی عوامل دیگر نیز بایستی توجه کرد که شامل موارد ذیل می باشد.

  • فرهنگ منطقه: به عنوان مثال در طراحی لوگو در تبریز بایستی به عوامل فرهنگی و تاریخی و بخصوص زبان این منطقه توجه کرد و طراحی لوگو چیزی بر تضاد فرهنگ منطقه نباشد.
  • استفاده از المانهای جغرافیایی : در طراحی لوگو خود بایستی از المانهای جغرافیایی منطقه نیز استفاده گردد، به عنوان مثال استفاده از المانهای زبان ترکی برای لوگو شرکتهای که در تبریز وجود دارند بهتر از المان کویر می باشد که در یزد است
  • استفاده از تاریخ: در طراحی لوگو در تبریز یکی از ایده ها استفاده از المانهای تاریخی در آن منطقه است.