طراحی پست اینستاگرام + معرفی 25 ابزار حرفه ای

امروزه روند تحول در هر کاری به سرعت در حال تغییر است و در این زمینه بازاریابی نیز از آن مستثنی نبوده و هر روز ابزار و امکانات جدیدی برای آن به وجود می آید. اینستاگرام یکی از این امکانات است که بایستی به درستی از آن استفاده نمود. و برای استفاده از آن بایستی نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام را بشناسید، آموزش طراحی پست اینستاگرام را ببینید و به همه موارد آن آگاه باشید تا بتوانید به درستی از آن بهره ببرید.

اما ممکن است بپرسید چرا طراحی پست اینستاگرام این همه اهمیت دارد؟ پس به دقت به این آمار و اطلاعات توجه کنید: یک میلیارد کاربر فعال در ماه عدد قابل توجهی است و این آمار اینستاگرام را پس از فیس بوک (1.4 میلیارد) قرار میدهد،البته این آمار 2019 بوده و هرروز در حال رشد است. دکمه لایک در اینستاگرام به طور متوسط 4.2 میلیارد بار در طول روز ضربه میخورد.حدوداً از هر سه کاربر اینستاگرامی دو نفر بین 18 تا 29 سال سن دارند. 70% درصد کاربران در اینستاگرام نام برند مورد علاقه خود را جستجو میکنند. 80% کاربران حداقل یک برند را در اینستاگرام دنبال میکنند. بیش از 200 میلیون کاربر در روز حداقل برای یکبار از پروفایل برندها دیدن میکنند. یک سوم کاربران اینستاگرام از طریق تلفن همراه خود خرید کرده اند. با این تفاصیل جایی برای ادامه بحث نیست پس برای طراحی پست های اینستاگرام با ما همراه باشید.

 

قیمت طراحی پست اینستاگرام

موضوع قیمت طراحی قالب ایستاگرام همانند هر فعالیت دیگری دارای هزینه های متفاوت و مختلفی می باشد. این اختلاف قیمت ها نیز به تجربه طراح، شرکت مورد نظر و بسیاری عوامل دیگر وابسته است. قیمت پست اینستاگرام یک طراح تازه کار با قیمت طراحی قالب اینستاگرام یک گرافیست با تجربه یکی نبوده و البته نتایج نیز یکی نیست. از سمتی دیگر تعرفه طراحی بنر با قییمت طراحی استوری اینستاگرام متفاوت بوده و همه این موارد و بسیاری موارد دیگر باعث وجود قیمت های متفاوت در طراحی پست های اینستاگرام می باشد. البته نکته کلیدی در این در تعیین قیمت طراحی پست اینستاگرام، پشتیبانی، کیفیت و خوش قولی برای تحویل کار می باشد

90 هزار تومان

هزینه طراحی پست اینستاگرام
  • 2 روز کاری
  • یک اسلاید

160هزار تومان

قیمت طراحی پست اینستاگرام
  • 2 روز کاری
  • دو اسلاید شبیه هم

250هزار تومان

هزینه طراحی پست اینستاگرام
  • 2 روز کاری
  • سه اسلاید شبیه هم

300هزار تومان

قیمت طراحی کاور IGTV
  • 2 روز کاری
  • یک کاور

400 هزار تومان

قیمت ساخت فیلم اینستاگرام
  • 3 روز کاری
  • یک دقیقه. ساده. با اینترو اولیه

25 برنامه Instagram برای تولید پست

اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و ویژگی کوچکی به نام Stories ، که در آن به صورت بصری و فیلم قادر به نمایش محتوای خود هستید یکی از جذاب ترین مکانها برای تبلیغات و بازارسازی است. این لزوماً چیز عجیبی نیست ، اما برای هدف قراردادن ایت جایگاه نیاز به مدیریت و طراحی پست اینستاگرام به صورت چشم نواز و حرفه ای دارید. خوشبختانه ، تعداد زیادی برنامه اینستاگرام برای کمک به شما در انجام دقیق این کار وجود دارد. درخود توان طراحی نمی بینید؟ دقیقاً یک عکاس استاد نیستید؟ یا خلاقیت لازم را برای این کار نداری؟ جای نگرانی نیست ما برای کمک به شروع کار ، بهترین برنامه ها را برای طراحی و مدیریت پست اینستاگرام گردآوری کرده ایم.

بهترین برنامه های اینستاگرام کدامند؟

پاسخ به این سوال البته متفاوت خواهد بود و تا حد زیادی به عوامل زیادی از جمله نیازهای شما به عنوان یک محتواساز اینستاگرام و مواردی که می خواهید در این سیستم عامل انجام دهید بستگی دارد. برای ساده کردن همه چیز ، ما لیست 25 برنامه برتر اینستاگرام (رایگان و حرفه ای) را بر اساس دسته بندی مشخص کرده ایم، بنابراین مقاله ما را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که کدامیک مورد توجه شما قرار می گیرد.

انواع برنامه ها برای اینستاگرام

اگر به دنبال اطلاعات مربوط به نوع خاصی از برنامه های اینستاگرام هستید ، برای رفتن به یک گروه ، وارد بخش مورد نظر شوید:

وب سایت های مدیریتی اینستاگرام
برنامه های عکس اینستاگرام
برنامه های ویدیویی اینستاگرام
فرمول های IFTTT برای اینستاگرام
برنامه های استوری Instagram

وب سایت های مدیریتی اینستاگرام

هر وقت زمان و انرژی را برای اجرای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را صرفاً نکنید ، برای صرفه جویی در وقت به میانبرهای لازم دارید. از گزارش دهی ، برای افزایش میزان تقسیم مواد داخلی شما ، تا پاسخگویی به کاربران ، همه بازاریابان باید در نظر داشته باشند که ابزاری برای مدیریت حضور خود از یک سیستم عامل خاص.

Sprout Social -1

این وب سایت با قابلیت صف بندی قبل از ارسال برای کاربران خود یک ابزار مناسب برای این کار است. برنامه ریزی اینستاگرام به شما امکان می دهد تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید بدون اینکه نگران ساختن پست ها در زمان واقعی باشید. علاوه بر این ، Sprout اعلان های اینستاگرام شما را جمع می کند تا هرگز فریاد فالوورهای دنبال کننده خود را از دست ندهید. با استفاده از Sprout Social تمام اعلان های اینستاگرام خود را در یک مکان مشاهده کنید. همچنین ، تجزیه و تحلیل اینستاگرام از Sprout شما را در پست های با عملکرد برتر نشان می دهد. اجازه ندهید که تلاش شما در ایجاد تصاویر بی نقص instagram به هدر برود – از Sprout’s Asset Library برای مدیریت تصاویر ، ویدئوها و متن استفاده کنید.

برنامه های عکس اینستاگرام

2. BeFunky

BeFunky یک ابزار ویرایش عکس مبتنی بر وب است که برای تمیز کردن تصاویر و طراحی گرافیک به طور یکسان مناسب است. مجموعه کامل ابزار ویرایش شامل قابلیت برش ، تغییر اندازه ، شیب ، نرم کردن ، تیز کردن موارد خیلی بیشتر است. به عنوان یک جایزه اضافی  ، این سایت برای استفاده از نسخه رایگان حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست.

3. PicMonkey

گاهی اوقات یک عکس کاملاً مناسب به کمی تغییرات نیاز دارد. PicMonkey برای رفع عکس های سلفی بسیار عالی است ، به شما امکان می دهد چین و چروک ها را برداشته و نور و روشنایی را تنظیم کنید. با توجه به اینکه تصاویری که در اینستاگرام دارای چهره هستند 38٪ پسند بیشتری دارند ، PicMonkey می تواند به شما کمک کند هر بار عکس مناسب عکس بگیرید.

4. Adobe Aviary

فتوشاپ و ادوبی برای همه شمناخته شده است.Aviary یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند اینستاگرام است که دارای تعداد زیادی ابزار است. قابلیت های خلاقانه مانند نرم کردن ، شارپ کردن و بازی با اشباع عکس ها ممکن است ظریف به نظر برسند اما می تواند تفاوت زیادی در عکس شما ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب Aviary این امکان است که برنامه خودش به شما پیشنهاد ویرایش می هد.

5. Canva

اگر به دنبال ایجاد یک گرافیک جذاب و زیبا از ابتدا هستید ، بیشتر از این به دنبال آن نباشید. Canva دارای چندین الگو برای تصاویر الهام بخش ، عکس های متنی ، اطلاعیه ها و هر آنچه در این میان است می باشد. این وب سایت با قابلیت های مختلف همه نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

6. Piktochart

اینفوگرافیک ها روز به روز گسترش پیدا کرده و علاقه مندان فراوانی در توییتر و فیس بوک دارند ، پس چرا در اینستاگرام استفاده نکنیم؟ Piktochart برای مواردی که می خواهید کاربران خود را با یک طراحی پست اینستاگرام داده محور راهنمایی کنید الگوهای جذابی را به شما ارائه می دهد.

7. Framatic

با بیش از 20 میلیون بارگیری ، Framatic یکی دیگر از برنامه های جالب اینستاگرام است که تصاویر شما را جمع و جور می کند. این برنامه دارای 36 چیدمان قابل تنظیم اینستاگرام ، 32 حاشیه قدیمی و 92 جلوه است تا در لحظه برای عکس ها اعمال شود.

8. Landscape by Sprout Social

Landscape ابزار تغییر اندازه تصویر رسانه های اجتماعی است.چگونه کار می کند؟ هر عکسی را که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید بارگذاری کنید ، اندازه پست مورد نظر خود را برای ایجاد انتخاب کنید ، سپس برش و تنظیمات مورد نظر خود را وارد کنید. اکنون یک تصویر تازه بهینه شده برای اینستا دارید.

9. Square Sized

Square Sized که یکی از بهترین وب سایت ها است که طراحی شده برای تغییر اندازه عکس. به کاربران امکان می دهد عکس ها را از آلبوم های شخصی یا فیس بوک برای بهینه سازی اینستاگرام وارد کنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا عکسهای جدیدتان را نیز ویرایش کنید.

10. No Crop and Square

این برنامه دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که برای انجام آن تبلیغ شده است: ارسال تصاویر با اندازه کامل در Instagram بدون برش. موارد اضافی مانند برچسب ها و فیلترها نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا خلاقیت بیشتری به عکس های تغییر اندازه داده شده شما بخشد.

11. Instagram Layout

طرح بندی یا لی اوت ، سازنده کلاژ بسیار شخصی اینستاگرام است. می توانید از عکسهای گرفته شده در محل یا از دوربین خود کلاژ ایجاد کنید. Layout Instagram همچنین دارای تعدادی ابزار خلاقانه ، مانند فیلترهای اینستاگرام ، برای ایجاد کلاژهای  خوب شما است.

12. LiPix

LiPix ابزاری اجتماعی است که در حال حاضر توسط بیش از ده ها میلیون نفر در سراسر اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، فلیکر و تامبلر استفاده می شود. این برنامه دارای 90 قالب قابل تنظیم ، 54 حاشیه مختلف و 20 جلوه عکس است.

طراحی پست اینستاگرام خلاقانه + ابزارها و روشها 2

برنامه های ویدیویی اینستاگرام

13. Boomerang

بومرنگ بومی اینستاگرام به شما امکان می دهد فیلم هایی با اندازه فوق العاده دلخواه ایجاد کنید که مانند حرکت GIF به جلو و عقب برود. بومرنگ فیلم های اینستاگرام شما را به کلیپ هایی به اندازه دلخواه تبدیل می کند. با ایجاد “فیلم” به اندازه دلخواه از میان عکس های خود، میتوانید سرگرمی مناسب برای مخاطب خود ایجاد کنید.

14. InShot

حاشیه های عکس ، فیلترهای مختلف عکس ، و همه چیز های لازم دیگر در طراحی پست اینستاگرام. این ویرایشگر جامع می تواند به سرعت سبک هر یک از فیلم های شما را افزایش دهد و آنها را فوراً آماده اینستاگرام کند.

15. Video Editor

این برنامه دارای امتیاز 4.5 ستاره از کاربران است. تقریباً هر آنچه را که برای ویرایش ویدیوهای اینستاگرام خود بخواهید به شما ارائه می دهد. ویژگی ها شامل توانایی تنظیم روشنایی ، کنتراست ، اشباع ، نوردهی و موارد دیگر است. همچنین می توانید از بین بیش از 80 فیلتر مختلف برای استفاده انتخاب کنید.

16. Hyperlapse

Hyperlapse یکی دیگر از برنامه های خوب اینستاگرام است. به طور خلاصه ، Hyperlapse به شما امکان می دهد فیلم هایی با مرور زمان (حتی در حین حرکت) بگیرید. فناوری تثبیت داخلی این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا هنگام کار خود حرکت کنند و این یک مزیت بزرگ این ابزار است.

17. Lapse It

Lapse یکی دیگر از برنامه های تایپ لپس برای اینستاگرام ، گزینه های مختلف ویرایشی را ارائه می دهد تا محتوای مرور زمان شما را زرق و برق دار کند. از حلقه رو به عقب تا اضافه کردن جلوه های تصویری ، ویدیوی چشم نواز فقط چند ضربه فاصله دارد.

18. Quik by GoPro

GoPro بخاطر ویرایش حرفه ای اینستاگرام معروف است. از طریق Quik ، کاربران اینستاگرام با GoPros می توانند فیلم های با کیفیت بالا را از طریق تلفن هوشمند بدون نیاز به استفاده از یک برنامه ویرایش دیگر ویرایش کنند.

طراحی پست اینستاگرام

19. Crop Square Video

این ویرایشگر برای برش دادن کادرهای عکس ، تنظیم موقعیت فیلم ، تغییر اندازه و چرخش فیلم ها و پر شدن با رنگ پس زمینه را سریع و آسان می کند. یک ویژگی کلیدی که مورد استفاده قرار می گیرد، قابلیت فشار دادن برای برش و بزرگنمایی است.

طراحی پست اینستاگرام

برنامه های IFTTT برای اینستاگرام

20. Share Photos With a Specific #Hashtag to Slack Channel

این برنامهIFTTT تمام عکس های اینستاگرام را با یک هشتگ خاص وارد یک کانال Slack می کند. بنابراین اگر از Slack استفاده می کنید ، این یک راه سریع و آسان برای یافتن عکس هایی است که از آنها نام برده اید ، و سپس می توانید با کاربران خود به اشتراک بگذارید.

21. Automatically Post Your Instagram Posts as Twitter Photos

این یک روش فوق العاده کارآمد برای به اشتراک گذاشتن عکس های اینستاگرام خود در توییتر است که منبع خوبی برای محتوای Tweets است.

22. Automatically Post Your Grams to a Facebook Album

این یک وب سایت سریع و آسان برای اشتراک گذاری مجدد محتوای اینستاگرام خود در سایر شبکه های اجتماعی شما فراهم می کند. عکسهای اینستاگرام خود را به طور خودکار به یک آلبوم فیس بوک بکشید ، بنابراین طرفداران بدون اینستاگرام همچنان می توانند محتوای شما را ببینند.

برنامه های استوری اینستاگرام

23. Hypetype

تایپوگرافی و زیبایی فونت در هر طراحی پست اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. این برنامه با قابلیت تأکید و متحرک سازی عبارات متعدد در عکس ، برای داستان های جذاب بصری بسیار جذاب است.

24. Over

Over که به طور خاص برای فونت ها استفاده میشود ، خود را به عنوان یک ابزار کامل برای نوشتن فونت در پست اینستاگرام استفاده میشود.

25. Adobe Spark

و در آخر ، یکی دیگر از برنامه هایAdobe. مجموعه Spark که به طور یکسان در دستگاه های همراه و دسک تاپ کار می کند ، یک خالق و ویرایشگر گرافیک برای افرادی است که دانش کمی دارند. استفاده آسان ، تقریباً هرکسی می تواند طراحی پست اینستاگرام خود را با آن طراحی و برجسته کند.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

نرم افزار طراحی پست های اینستاگرام بسیار متفاوت و زیاد هستند، برخی برای ویندوز بوده و برخی دیگر موبایل های اندروید و ios ، خلاصه گستره این نرم افزارها بسیار بالا بوده در ادامه با ما باشید تا با نرم افزار طراحی پست اینستاگرامآشنا شوید.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام برای ویندوز

یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه های طراحی پست ایستاگرام برای ویندوز فتوشاپ است، اگر چه جندین نرم افزار طراحی پست برای ایستاگرام به وجود آمده اما هیچ یک توان رقابت با فتوشاپ را ندارند. نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش برند Adobe می باشد . این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند . این نرم افزاربیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای محبوب است .اگر چه فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده ، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام برای موبایل

نرم افزار طراحی قالب اینستاگرام Posters: Story Editor template design post

اگر به دنبال یک برنامه خلاق برای محتوای رسانه های اجتماعی خود هستید؟ برنامه طراحی قالب پست اینستاگرام فوق یکی از برنامه های جذاب است. این یک برنامه طراحی گرافیک و رایگان است که به شما امکان می دهد پست های ایستاگرام را طراحی کنید: این نرم افزار طراحی قالب ایستاگرام دارای نمونه های آماده زیاد و مختلف بوده است.

نرم افزار طراحی قالب پست اینستاگرام Postylish :

Postylish یک برنامه رایگان طراحی پست های اینستگرام است که دارای الگوها و ویژگی های زیادی برای ایجاد طرح های زیبا برای محتوای رسانه های اجتماعی خود مانند  Instagram یا Facebook و غیره است … که در آن هر الگویی آماده استفاده است ، کافیست هر طرح را انتخاب کرده و با استفاده از ابزارهای آسان برای استفاده ، ویرایش کنید. به راحتی یک طرح گرافیکی برای Facebook Post ، Instagram Post ، Twitter Post و سایر پست های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

نرم افزار طراحی قالب پست اینستاگرام PostLab :

عکسهای خود را در عرض چند ثانیه به پوسترهای دیدنی تبدیل کنید! ممکن است بخواهید کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید ، Postlab به شما کمک می کند. الگوهای پوستری که به صورت حرفه ای طراحی شده اند به شما امکان می دهند پست های چشم نوازی ایجاد کنید.

Post Lab به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه طرح هایی با ظاهر حرفه ای با عکس های معمولی ایجاد کنید.
– 100 نمونه قالب برای ایجاد پوسترهای شگفت انگیز ، سندنگار سفر ، پست های اجتماعی ، کلاژها ، شبکه ها و طرح بندی ها.
• ویرایشگر عکس
– ویرایشگر عکس کامل برای اعمال جلوه ها ، پوشش ها ، برش / تغییر اندازه ، تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و موارد دیگر.
• قاب ها ، ماسک ها ، طرح ها ، فونت ها و فیلترهای منحصر به فرد
• Art – Art Premium و برچسب های دارای ابزار ویرایش مانند تغییر رنگ / رنگ.
• متن – ابزار ویرایش متن چشمگیر برای ایجاد پیام های زیبا در عکس های شما با مجموعه ای غنی از قلم ها ، رنگ ها ، بافت ها و شکل های قابل تنظیم طراحی شده است.

برنامه طراحی پست Textro: Animated Text Video

این نرم افزار نیز یکی دیگر از برنامه های طراحی پست ایستاگرام است که می توانید با موبایل و به راحتی عکسهای خود را برای پست در اینستاگرام آماده کنید و از آنها استفاده نمائید.

بهترین نرم افزار طراحی پست اینستاگرام : VSCO

برنامه کرک شده ی VSCO برای اندروید جهت ادیت عکسها و قرار دادن فیلترهای متنوع روی عکس ها. با استفاده از این برنامه میتونید پیج اینستاگرام متمایزی به لحاظ بصری داشته باشید. با این نرم افزار طراحی پست اینستاگرام شما قادر خواهید بود که مدیریت پست های اینستاگرام را به راحتی انجام دهید.

آموزش طراحی پست اینستاگرام

اموزش طراحی پست اینستاگرام یکی از موارد مهمی است که کاربران به دنبال آن هستند. این آموزش معمولا یا برای یادگیری طراحی پست اینستاگرام در فتوشاپ است و یا آموزش طراحی قالب پست اینستاگرام با فتوشاپ در هر صورت در فیلم ذیل آموزش طراحی پست اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

منبع : sproutsocial.com