آگهی هایی که در ادامه خواهید دید، برای تبلیغ کتابهای صوتی انتشارات پنگوئن، طراحی شده اند و نمونه بسیار خوبی از جانبخشی به لوگو و استفاده خلاقانه آن در یک آگهی چاپی است.
در این کمپین، طراحی لوگو معروف انتشارات پنگوئن، با یک بوم و هدفون، وارد داستان کتابها شده، در نقطه عطف ماجرای کتاب قرار گرفته و صداهای صحنه را مستقیم برای مخاطبان ضبط می کند. داستانها هدفمند انتخاب شده اند، هم مشهورند و هم از دورانها و سبکهای مختلف ادبی اند، این تنوع باعث شده که تکنیک آگهی ها با هم فرق داشته باشد و این تفاوت، آگهی ها را جذابتر کرده است. علاوه بر این، حضور پنگوئن با شیرین کاری همراه است، مثلا در آگهی دراکولا، پنگوئن به همراه خفاشها از سقف آویزان شده، در آگهی دن کیشوت، پنگوئن سوار سگ شده و در کتاب نبرد نرماندی، مثل سربازان، کلاه آهنی نظامی بر سر گذاشته است، این ریزه کاریها، باعث شده که پنگوئن قسمتی از اتمسفر و بافت آگهی شده و عنصر اضافه ای به نظر نرسد، با وجود اینکه فضای کار فانتزی است اما رعایت همین جزییات، به باورپذیری آگهی کمک بسیاری کرده است، انگار این پنگوئن واقعا در قصه ها حضور داشته است. این کمپین، برنده شیر طلای سال 2014 شده است.
لوگوی انتشارات پنگوئن که در سال 1935 طراحی شده، تا به امروز چندین بار ریدیزاین شده است که آخرین بار آن در سال 2003 بوسیله آژانس معروف پنتاگرام انجام گرفته است.

لوگو انتشارات پنگوئن