مشاوره طراحی لوگو برای بسیاری از برندها اهمیت داشته و شاید برای خیلی ها سوال شده که چرا برخی کمپانی های بزرگ برای طراحی لوگو خود هزاران دلار هزینه می کنند و یا برای ریدیزاین و باز سازی لوگو خود بارها تلاش و چند ده میلیون هزینه می کنند. قطعا آنها به این نتیجه رسیده اند که لوگو با پیشرفت کسب و کار آنها ارتباط دارد و به این سو حرکت می کنند، تفاوتی نیز وجود ندارد که شما لوگو مشاوره تحصیلی داشته باشید یا با استفاده از نرم افزارها طراحی لوگو رایگان کرده باشید. ئر هر صورت بایستی برای این کا مشاوره داشته باشید.

5 نکته مشاوره طراحی لوگو

 

پژوهش و تحقیق:

اولین مورد مشاوره طراحی لوگو تحقیق در مورد صنعتی است که قرار است لوگو را برای آن طراحی کنید، شامل تاریخچه ، رقبا مخاطبین و ….شما با تحقیق و پژوهش به نکات ریز و درشت و مثبت و منفی های بسیاری خواهید رسید که در روند طراحی به شما کمک خواهد کرد.

انتخاب مجری مناسب:

شما در نهایت برای طراحی لوگو بایستی به یک شخص و یا شرکت مراجعه نمائید، بنابر این با بررسی رزومه، قیمت، نمونه و …. انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

سادگی

لوگو های ساده اغلب به راحتی شناخته می شوند ، فوق العاده به یاد ماندنی هستند و پیام را به صورت موثر انتقال می دهند.. یک هویت ساده و شفاف دارند و  بیننده را با دیدن این لوگو های ساده  به سرعت روی قفسه های شلوغ یک فروشگاه یا هر وسیله نقلیه دیگری که برای تبلیغات ، بازاریابی و تبلیغ استفاده می شود ، لوگو شما را خواهد دید.

به خاط سپردن لوگو

با کمال تعجب برای بسیاری ، موضوع به یاد ماندن لوگو از اهمیت نسبتاً کمی برخوردار است در حالی که اگر به این موضوع توجه شود در بسیاری از موارد در هزینه های تبلیغات شما کاهش محسوس به وجود می آید زیرا مشتری شما را به راحتی به یاد نمی آورد و هزینه های زیاد شما برای ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب به هدر خواهد رفت.

بازتاب:

پس از تکمیل مراحل فوق لوگوها را به تعدادی از افراد معمولی و یا طراحان لوگو نمایش داده و نظرات آنها را جمع بندی و اعمال کنید و در نهایت لوگوهای انتخابی را به صورت موکاپ شده و زیبا و با کیفیت مناسب و بهترین شکل ممکن انتخاب نماید.

برای دریافت مشاوره طراحی لوگو با شماره 09127395747 تماس بگیرید.

سه اصل طراحی لوگو

هنگام طراحی لوگو، به عناصر قابل توجهی توجه زیادی می بایست توجه شود. در بازار امروز دستیابی به مشتری با تأثیر قابل ملاحظه و در مدت زمان کوتاه یکی از اولین اهدافی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای رسیدن به این هدف یک دید جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین ، طراحی لوگو شرکتها در بخشهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. یک اثر کاریزماتیک و قابل اعتماد همیشه پتانسیل جذب مشتری مداوم را افزایش می دهد. در این راستا ، مجموعه طراحی لوگو دارابی مفتخر است که با پرداختن به کلیه عوامل، پشتیبانی از طراحی لوگو  را به روشی حرفه ای ارائه دهد.

مشاوره طراحی لوگو

مشاوره طراحی لوگو

طراحی لوگو بایستی بتواند تصویری درست از شرکت شما بیان کند

طراحی لوگو شما باید وقتی در بازار و در نظر مشتریان قرار می گیرد از اهمیت بالایی برای برخورداری از احترام بیشتر در خدمات و محصولات شما برخوردار باشد. بنابراین لوگو شما می تواند یک تصویر یا نام تجاری واقعی داشته باشد و برای ایجاد یک درک قابل اعتماد و پویا بین شرکت و مشتریان عمل نماید.

طرح لوگو قابل استفاده در رسانه های مختلف را داشته باشد

در طراحی لوگو بایستی دقت کرد که بتوان آن را در رسانه های مختلف و همچنین ایعاد مختلف و سخت افزارهای گوناگون بکار برد و در استفاده از آن به مشکلی برخورد نکرد. این موضوع را در مورد رنگ و ترکیب لوگو نیز بایستی بکار برد.

طراحی لوگو ی که قلب مردم را لمس می کند

طراحی لوگو صرفا یک طراحی نیست و بایستی در آن خلاقیت و هنر نیز بکار برد تا مشتری آن را لمس کند و آن را دوست داشته باشد. در این قسمت با پرداختن به ادراک مشتری میتوان به این هدف رسید. کارکنان حرفه ای و مجرب ما می دانند چه کارهایی باید در بخش های مختلف انجام شود. طراحان با استعداد از پیشرفته ترین برنامه های فناوری برای ایجاد مناسب ترین طراحی لوگو برای شرکت شما استفاده می کنند.

سرویس طراحی لوگو مترقی و حرفه ای

طراحی لوگو ، که با درک حرفه ای انجام می شود، با جمع آوری افراد مختلفی که در زمینه های خود متخصص هستند ، تحقق می یابد. در میان اینها ، مدیر هنری در درجه اول تأثیرگذار است تا بتواند در طراحی درست ظاهر شود. بعداً ، متخصصان درگیر در گرافیک ، وب ، طراحی سه بعدی وارد خواهند شد. این کار برای طراحی لوگو حرفه ای و استقرار در ذهن افراد بسیار مهم است. تصویری که ما برای لوگو شما طراحی می کنیم به  شما اجازه می دهد تا به سرعت از شخصی به شخص دیگر گسترش یابد.