طراحی لوگو تایپ هشت

طراحی لوگو تایپ هشت

لوگوتایپ

در تعریف انواع لوگو، زمانی که برای طراحی نشان از نوشته برای لوگو خود استفاده کنیم، لوگو تایپ گفته میشود. یعنی نوشته ای که به نشان ما تبدیل میشود. طراحی لوگوتایپ تاثیر زیادی در برند سازی و تبلیغات دارد. بنابر این ما در آژانس تبلیغاتی دارابی، آماده هستیم تا با خط نقاشان خود، بهترین ایده را برای شما اجرا نمائیم.

نکته حائز اهمیت در لوگوتایپ این است که بسیاری از مشتریان به دنبال برنامه لوگوتایپ و یا لوگوتایپ آنلاین و رایگان هستند، که بایستی با عرض تاسف عنوان کرد که هیچ برنامه و یا سایتی برای طراحی لوگو تایپ به صورت آنلاین و رایگان موجود نیست و حتما بایستی توسط یک هنرمند اجرا گردد.

نمونه لوگوتایپ فارسی

در بالا برخی از لوگوتایپ های طراحی شده توسط آژانس تبلیغاتی دارابی را درج نموده ایم. البته لوگوتایپ فقط مربوط به لوگوی فارسی نیست و در طراحی لوگوتایپ انگلیسی نیز میتوانیم از آن استفاده نمائیم

ساخت لوگوی نستعلیق

لوگوتایپ از ترکیب خطوط خوشنویسی سنتی ایرانی مثل ثلث و نستعلیق با خلاقیت طراح نتیجه بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. در این طرح، طراح با توجه به استفاده از فونت خاص برای طراحی لوگو بهترین حالت را برای طراحی لوگو فارسی بدست آورده است.

در این لوگو برای زیبایی بیشتر از تزئیناتی مثل حرکت گذاری استفاده شده است. همچنین به انحنای انتهایی حرف ت دقت کنید که چگونه باعث زیباتر شدن لوگو شده است.