غالباً در همه جای دنیا یکی از جنبه های برند تجاری یک شرکت ، که در واقع همان طراحی لوگو است را سعی می کنند که صحیح نشان دهند. اما با توجه به اینکه روند طراحی هر ساله دچار تغییراتی می شود، ما در آژانس تبلیغاتی دارابی سعی کردیم که در یک گزارش جدید روندهای برتر سال 2021 و 1400 را برای شما مجدد بیان کنیم.

Logo Lounge پس از بررسی بیش از 35000 طرحی لوگو در 12 ماه گذشته ، 15 روند طراحی را در هجدهمین گزارش سالانه خود ارائه کرد. از مارک های بزرگ گرفته تا برند های کوچک ، همه لوگوهای بزرگ و کوچک دارای روند طراحی ظاهری بوده اند و جالب است که بدانید در سال 2021 چه طرح هایی محبوب هستند.

داغترین ترند های طراحی لوگو در سال 2021 - 1400 1

از لوگوهای مبتنی بر شخصیت گرفته تا باز طراحی لوگو، Logo Lounge در حدود 15 روند را نشان داده است که در 12 ماه گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. یکی از آشنا ترین (و همانطور که در گزارش سایت از آن با عنوان تأسف برانگیز ) یاد شده، استفاده از روبان است. مطمئناً اخیراً تعدادی از این موارد را در اطراف خود دیده اید.

داغترین ترند های طراحی لوگو در سال 2021 - 1400 2

یکی دیگر از ترند های محبوب ، لوگوی spliced ​​(که در زیر) است که توسط مارک هایی از جمله Sony Music Publishing و CBC استفاده می شود. این ظاهر موج دار به ویژه در به تصویر کشیدن حس صدا موثر است و اغلب توسط مارک های دیجیتالی مورد استقبال قرار می گیرد.

داغترین ترند های طراحی لوگو در سال 2021

داغترین ترند های طراحی لوگو در سال 2021

و “چهار ضلعی” مربعی شکل، حس هندسی را برای طراحی امسال به ارمغان می آورند. حتی گوگل با لوگوی Fiber جدید خود به سراغ چهار ضلعی رفته است – چیزی که در گزارش بسیار مورد توجه نبوده است:

داغترین ترند های طراحی لوگو در سال 2021 - 1400 3