Project Description

طراحی کاتالوگ معماری و یا دکوراسیون داخلی و حتی طراحی داخلی ساختمان یکی از فعالیت های تخصصی آژانس تبلیغاتی دارابی می باشد. کاتالوگ معماری و دکوراسیون از این جهت اهمیت پیدا میکند که، هم هنری و هم اجرایی می باشد. بنابراین بایستی در طراحی آن همه موارد را به دقت لحاظ نمائید. ما در مقاله ای مجزا پیرامون کاتالوگ صحبت نموده و کلیه قوانین و قواعد طراحی کاتالوگ را در آن بخش عنوان کرده ایم.

اما در طراحی کاتالوگ معماری بایستی به چند نکته مهم اشاره نمود که در جذب مخاطب تاثیر فراوان دارد.

نکته اول : مقایسه عکسهای طراحی و اجرا

هنر معمار، همانند گرافیست طراحی است، پس بنابر این حتما در کاتالوگ معماری خود عکس های اجرا شده و طراحی شده را کنار هم قرارداده تا مخاطب بتواند قدرت طراحی و اجرای شما را مشاهده نماید

نکته دوم : متن کاتالوگ معماری

از نکات مغفول در طراحی کاتالوگ معماری و حتی معماری داخلی ساختمان درج متن می باشد. متن کاتالوگ معماری بایستی شامل توضیحات پروژها در حد معمول، معرفی شرکت و درباره ما، شرح خدمات و فعالیت ها و تماس با ما می باشد. اگرچه میتوان مواردی مانند نیروها و تجهیزات و …. را نیز اضافه کرد.

در ادامه نمونه طراحی کاتالوگ هوشمند معماری و دیجیتالی یکی از مشتریان را برای شما عزیزان درج نموده ایم

نمونه کاتالوگ دیجیتال

ما در مقاله طراحی کاتالوگ ساختمانی به موارد مهمی اشاره نموده ایم که ممکن است در کاتالوگ شرکتهای معماری نیز به کار آید، بنابراین پیشنهاد میدهیم حتما آن را مطالعه نمائید.

نکته سوم: چاپ کاتالوگ

پس از اجرای موارد فوق، نتیجه همه زحمات با چاپ نمایان خواهد شد. بنابراین برای نمایش کارهای خود بایستی حتما از مشاوره چاپ بهرمند شد تا بهترین نتیجه بدست آید.