گسترش موبایل و استفاده روز افزون از آن باعث شده که بسیاری از برند ها برای بازاریابی محصولات خود به سمت ساخت کاتالوگ دیجیتال با اندروید بروند. البته برای استفاده از این برنامه ها نیز بایستی به نرم افزارها مسلط بود. برای ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید ما تعدادی از برنامه های مختلف که از نظر کاربران امتیاز و نظرات مثبت خوبی برای طراحی کاتالوگ دیجیتال را داشته اند جمع آوری کرده و برای شما معرفی میکنیم. امیدواریم که شما عزیزان نسز با استفاده از آنها و درج نظر خود به بهبود این مطلب کمک نمائید.

DCatalog چیست؟

DCatalog یک برنامه موبایلی کاتالوگ دیجیتال است که برای کمک به مشاغل تولیدی، صنعتی، بازاریابی، دانشگاه ها، موسسات خرده فروشی و مالی و سایر صنایع  ایجاد گردیده است. این برنامه برای  مدیریت اسناد PDF و همچنین انتشار آن از طریقه گوشی طراحی شده است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا محتوای بازاریابی، کتابچه راهنمای فنی، مطالب چاپی و موارد دیگر را به یک تجربه نسخه دیجیتال منحصر به فرد تبدیل کنند.

DCatalog مجموعه ای از ویژگی ها مانند پردازش اسناد، کنترل فایل های pdf، مدیریت گردش کار، قابلیت های جستجو و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین از ادغام با برنامه های مختلف شخص ثالث از جمله Magento، Google Analytics، Mailchimp Shopify و Okta پشتیبانی می کند.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 1

CatalogIt چیست؟

CatalogIt یک پلت فرم نرم افزاری مبتنی بر سرورهای ابری است که به کسب و کارها کمک می کند تا طراحی کاتالوگ محصولات خود را ایجاد و مدیریت کنند، سطح موجودی را بررسی کنند، داده های مختلف و موارد دیگر را آنالیز کنند. این برنامه موبایلی توسط خرده فروشان، تولید کنندگان و عمده فروشان در هر اندازه استفاده می شود.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 2 ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 3

 B2B Wave   چیست؟

B2B Wave یک نرم افزار تجارت الکترونیک B2B کاربر پسند  است که برای مشاغلی است که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند بسیار مفید می باشد. این پلتفرم مبتنی بر سرور ابری به شما امکان می‌دهد که  کاتالوگ محصولات آنلاین ایجاد کنید، لیست قیمت‌ها را اضافه کنید، مشتریان را مدیریت کنید، نمایندگان فروش را اضافه کنید و عملکرد کسب و کار خود را نظارت کنید. این برنامه، به عنوان یک برنامه تلفن همراه (Android/iOS) در دسترس است.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 4

FlippingBook Online چیست؟

FlippingBook یک ابزار آنلاین برای طراحی کاتالوگ دیجیتال حرفه ای است. ما خانواده‌ای از محصولات را ارائه می‌کنیم که به تیم‌های بازاریابی، فروش و منابع انسانی کمک می‌کنند تا روند ارتباطی خود را بهبود بخشند. در واقع ابزار ساخت کاتالوگ بخش ای این نرم افزار است.

با FlippingBook، می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی PDF، کاتالوگ‌های الکترونیکی، بروشورهای دیجیتال، گزارش‌های سالانه و مجلات خود را تولید کنید. آنها را به عنوان پیوند به اشتراک بگذارید یا آنها را در یک وب سایت بارگزاری نمائید. ویدیوها، GIF ها، لینک های خارجی را اضافه کنید. و با جمع اوری امار و اطلاعات به دست امده از آن، ببینید کاتالوگ دیجیتال شما چگونه کار می کند. از محافظت از رمز عبور برای اشتراک گذاری خصوصی استفاده کنید یا سئوی خود را تقویت کرده و تبلیغ کنید.

FlippingBook همچنین با سیستم های شخص ثالث مانند Zapier، Google Analytics و WordPress یکپارچه می شود.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 5

Publitas چیست؟

Publitas یک نرم افزار مدیریت کاتالوگ مبتنی بر سرور های ابری است که برای کمک به کسب و کارها در ایجاد، انتشار و مدیریت کاتالوگ های دیجیتال در کانال های بازاریابی مختلف و برای نمایش محصولات و خدمات به خریداران آنلاین طراحی شده است. این پلتفرم سازمان ها را قادر می سازد تا جزئیات بیشتری را در مورد محصولات با استفاده از گالری تصاویر و ویدئو نشان دهند.

Publitas به شرکت‌ها اجازه می‌دهد مجموعه ای از ویژگی ها از جمله قابلیت برچسب گذاری ، تبلیغات قابل تنظیم، زمان بندی انتشار، مدیریت چند کاربر، فیدهای RSS، احراز هویت دو مرحله ای و موارد دیگر را استفاده نمائید. کاربران همچنین می توانند محصولات کاتالوگ ها را از طریق ایمیل یا در فیس بوک، توییتر و سایر کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

Publitas به متخصصان بازاریابی اجازه می دهد تا نشریات یا کاتالوگ ها را در وب سایت های خود بارگزاری کنند و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را برای تعامل با مخاطبان هدف و ارائه یک تجربه خرید شخصی سازی شده به صورت خودکار انجام دهند.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 6

THRON چیست؟

THRON کل چرخه کاتالوگ دیجیتال و محتوای محصول را مدیریت می‌کند و به شرکت‌های متوسط ​​و بزرگ که در میان چندین بخش (مانند مد و لوکس، کالاهای ورزشی، خودرو، مبلمان و طراحی، تولید)  فعالیت دارند کمک می‌کند تا موجودی انبار با تعداد درج شده در کاتالوگ دیجیتال خود را مدیریت و کنترل کنند.

منحصر به فرد ترین موضوع در ترون این است که موجودی کاتالوگ با انبار ارتباط داشته و تغییر میکند.

با ویرایشگر تصویر واقعی THRON، هر عکس با کانالی که در آن توزیع شده است، تطبیق داده می شود. اندازه، کیفیت، قالب، فوکوس محصول، رنگ پس‌زمینه و …..

با THRON Universal Player شما صدا، تصاویر، ویدئو و اسنادی را منتشر می کنید که همیشه برای شرایط کاربر مانند مرورگر و سرعت اتصال مناسب هستند. پخش کننده کاملاً قابل تنظیم و سئو شده است.

تمامی این ویژگی ها امکان تحویل خودکار کاتالوگ در بهترین فرمت را فراهم می کند و بارگذاری صفحه را سریعتر می کند و عملکرد سایت ها و کانال ها را بهبود می بخشد.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 7

Catalog Bar چیست؟

Catalog Bar یک ابزار طراحی کاتالوگ دیجیتال است که کاربران می توانند از طریق آن کاتالوگ مورد نظر خود را برای وب و موبایل بسازند. کاربران می توانند دسترسی به کاتالوگ خود را برای نمایندگان فروش و مشتریان خود فراهم کنند. مدیران همچنین می توانند دسترسی کاتالوگ را به نمایندگان فروش و مشتریان خاص با تقسیم آنها در گروه های کاربری محدود کنند. با Catalog Bar ، محتوا را می توان در هر نقطه از زمان تغییر داد و کاتالوگ برای همه مشتریان و نمایندگان فروش به روز می شود. کاربران همچنین می توانند قیمت های متفاوتی را برای محصولات مشابه برای مشتریان مختلف یا مکان های مختلف تعیین کنند.

با اپلیکیشن موبایل Catalog Bar که برای اندروید و iOS، موجود است، مشتریان و نمایندگان فروش می توانند حتی زمانی که اتصال اینترنت در دستگاه وجود ندارد به کاتالوگ دسترسی داشته باشند. مشتریان و نمایندگان فروش می توانند سفارشات خود را به برنامه وارد کنند و هنگامی که دستگاه به اتصال اینترنت متصل می شود، سفارشات به طور خودکار با سرور همگام می شوند.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 8

On Page چیست؟

On Page یک نرم‌افزار مدیریت اطلاعات محصول است که برای کمک به برندها در ایجاد، به‌روزرسانی و انتشار محصولات در زمان واقعی در اسناد کاغذی، صفحات وب و برنامه‌های تلفن همراه طراحی شده است. این پلتفرم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا توضیحات چندزبانه، ویدیوها، تصاویر، جزئیات قیمت‌گذاری و موارد دیگر را در یک مخزن متمرکز برای مراجعات بعدی ذخیره کنند.

On Page شامل یک داشبورد تعاملی است که به مدیران اجازه می‌دهد اطلاعات محصول، دسته‌ها و کاتالوگ‌ها را سازمان‌دهی کنند، فهرست‌های قیمت، اسناد تجاری، و قیمت‌ها را ایجاد و چاپ کنند و با تیم‌های مختلف در بخش‌ها همکاری کنند. مجموعه ای از ویژگی ها مانند دسترسی چند کاربره، مجوزهای مبتنی بر نقش، همگام سازی خودکار داده ها، دسترسی آفلاین، مدیریت ارز، پیوندهای وب و موارد دیگر را ارائه می دهد. مدیران همچنین می توانند قیمت گذاری سفارشی محصولات را بر اساس بازار، ارز، توزیع و منطقه جغرافیایی تعریف کنند.

On Page به کاربران امکان می دهد با استفاده از مدیر اسناد داخلی، برگه های داده فنی، دفترچه راهنمای نصب، گواهینامه ها و سایر اسناد را با ذینفعان خارجی و داخلی به اشتراک بگذارند. همچنین از ادغام با برنامه های شخص ثالث مختلف از جمله Microsoft Excel و Access، SAP، Zoho CRM و WordPress از طریق API ها پشتیبانی می کند.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 9

Paginae چیست؟

Paginae یک نرم‌افزار طراحی کاتالوگ ابری است که برای کمک به کسب‌وکارها در طراحی بروشورها، آگهی‌ها و کاتالوگ‌های دیجیتال طراحی شده است. این برنامه به تیم های بازاریابی امکان می دهد کاتالوگ ها و بروشورها را به انتشارات چند رسانه ای و تعاملی مانند فیلم، صدا و گاری عکس تبدیل کنند. ویژگی های مختلفی مانند ، مدیریت محتوا، مدیریت قیمت، گزارش و غیره را ارائه می دهد. Paginae همچنین به مدیران اجازه می‌دهد اسناد را در سیستم‌های شبکه فروش همگام‌سازی کنند و عکس‌ها، ویدئوها، لینک‌های URL، آهنگ‌های صوتی و اسناد PDF را به کتابخانه‌های محتوا اضافه کنند.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید + فیلم ساخت 10

اما بهترین برنامه ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید