کاتالوگ دیجیتال فرش برای تولید کنندگان از یک سو و از سمت دیگر مشتریان، راحتی و اطمینان بیشتری دارد. تولید کنندگان فرش با داشتن یک کاتالوگ دیجیتالی فرش و ارسال لینک به مشتریان، میتوانند به راحتی به بحث فروش خود بپردازند. آژانس تبلیغاتی دارابی، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی کاتالوگ دیجیتال که با کشورهای مختلف منجمله، کانادا، عمان، انگلیس، روسیه و ….. فعالیت دارد، در زمینه طراحی و اجرای کاتالوگ دیجیتال فرش نیز توانسته کارهای با کیفیتی انجام دهد.

نمونه کاتالوگ دیجیتال فرش ذیل که برای شرکت انگلیسی OBJECT CARPET می باشد، یکی از نمونه های موفق در این زمینه می باشد.

برای دیدن نمونه آنلاین کلیک کنید

کاتالوگ دیجیتال فرش

کاتالوگ دیجیتال فرش

اما برای داشتن کاتالوگ دیجیتال فرش به چه نکاتی توجه داشته باشم

عکس مناسب:

داشتن عکس از بسیار زیبا و حرفه ای از ملزومات کاتالوگ فرش می باشد. عکس بایستی دقیق و با کیفیت و دارای جزئیات باشد. همه ظرافتها و هنرهای بکار رفته در فرش را بایستی با عکس و یا حتی تعدادی عکس به نمایش بگذارید.

فیلم :

بسیاری از تولید کنندگان و خریداران فرش بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند که، تمام جزئیات با عکس قابل نمایش نیست و اینجاست که ما با طراحی کاتالوگ دیجیتال فرس و درج فیلم با کیفیت بر روی آن، تمام خواسته و نیاز دو طرف را برآورده خواهیم کرد. در نمونه فوق که توسط این آژانس طراحی گردیده، این موضوع صادق است و با درج فیلم به مشتری و تولید کننده کمک شایانی کرده ایم.

جزئیات محصول:

در کاتالوگ فرش خود بهتر است که جزئیات فرش اعم از رنگ، طرح، کیفیت نخ، بافت، شانه و ….. نیز درج شود.

 

برای طراحی کاتالوگ این مطلب را بخوانید