سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان و اهمیت و ارزش تبلیغاتی اینستاگرام، به حدی رشد کرده که نیاز به آن اساسی شده است. بسیاری از کسب و کارها نیاز دارند که به صورت مرتب و روزانه و یا هفتگی پست های قرارداده و صفحه خود را بروزرسانی نمایند. اما قراردادن پست باید دارای شرایطی باشد تا باعث جلب توجه مخاطب گردد. پست ها بدون گرافیک و شلخته باعث عدم جذب مخاطب شده. بنابر این نیاز است تا هر پست به صورت زیبا طراحی و اجرا گردد. برای این کار یکی از ساده ترین راه ها استفاده از سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان می باشد که ما در این مقاله آژانس تبلیغاتی دارابی برای شما خواهیم آورد.

سایت crello

یکی از بهترین سایت های طراحی پست اینستاگرام Crello است که یک ابزار طراحی گرافیکی ساده است و توسط Depositphotos عرضه شده که یک شرکت سهامی عکاسی‌ست. در این برنامه امکان انتخاب قالب وجود دارد که پس از آن می توانید با پس زمینه‌های جدید، سبک‌های مختلف متن، خطوط، مرزها، برچسب‌ها، آیکون‌ها و موارد دیگر اثری جدید را طراحی کنید.

این ابزار هم مانند دیگر سایت های طراحی پست اینستاگرام، فایل های لایه باز ارائه میدهد که در آن ابزار طراحی پست اینستاگرام آنلاین نیز دیده میشود،در سایت crello میتوانید از بین انبوه طرح های آماده یکی را انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی آن کنید،برای استفاده از امکانات این سایت نیاز است اول ثبت نام کنید و سپس از امکانات آن استفاده کنید.همچنین ویرایشگر این سایت بسیار حرفه ای است و از قابلیت های بسیاری بهره مند است،پیشنهاد میشود حتما از این ابزار استفاده کنید.

قالب‌های طراحی پست اینستاگرام گروه‌بندی می‌شوند، بنابراین می‌توانید تصاویری را که به طور خاص برای اینستاگرام و دیگر رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند، ابعاد رایج برای وبلاگ‌ها، کارت‌ها، پوسترها، آگهی‌ها و سایر اندازه‌ها دریافت کنید. بعد از اینکه یک قالب را انتخاب کردید، می‌توانید از قالب‌های انتخاب شده توسط طراحان Crello استفاده کرده، یا از ابتدا کار شروع کنید.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان 1

همچنین می‌توانید به پایگاه اطلاعات Crello بروید و با استفاده از جستجو هر کدام از عکس‌های رایگان را انتخاب کنید یا با پرداخت ۰٫۹۹ دلار از تیم تولید بخواهید پس‌زمینه‌ای برای شما طراحی کند. اگر از Canva یا Pablo استفاده کرده باشید، حتما با روند کار آشنا هستید. تقریبا در قابلیت‌ها، فرآیند طراحی و بازده این سیستم‌ با مدل‌های یاد شده مشابه است.

معرفی سایت canva

این وب سایت ابزاری است برای طراحی در استرالیا و در سال 2012 راه اندازی شده و به صورت بکش و رها کن کار میکنه و بیش از یک میلیون عکس و طرح و فونت در اون وجود داره. این وب سایت به سرعت محبوب شد و بیش از 750،000 کاربر در سال اول بدست آورد.

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان کاناوا بعد از عضویت  و انتخاب منوی explore templates از سمت چپ سایت با بیش از 40 دسته‌بندی از طراحی اطلاعیه و جلد کتاب و بروشور و بیزینس کارت و اینفوگرافیک گرفته تا طراحی برای شبکه های اجتماعی و طراحی پست اینستاگرام و تبلیغات بنری برای سایت و کلی دسته بندی دیگه مواجه خواهید شد.

با انتخاب هر کدام از این دسته بندی ها بیش از 100 ها طرح آماده برای شما نمایش داده میشه که با توجه به سلیقه اتون می تونید هر کدام را میخواهید انتخاب کنید و به ویرایش اون بر اساس متون و عکس های اختصاصی خودتون اقدام کنید. در پایان هم گزینه دانلود را از اون بالا بزنید تا فایل pdf کار را بهتون تحویل بده. در ادامه چند تا اسکرین شات از صحبت های بالا قرار میدم که اگر حوصله خواندن متن را ندارید بر اساس تصویر پیش برید.

پست های اینستاگرام Canva

ایجاد یک پست جذاب برای فید اینستاگرام شما کار سختی نیست. شما نیازی به نرم افزار پیچیده یا پیش زمینه طراحی گرافیکی ندارید تا مخاطب خود را با پست های IG با طراحی زیبا و گرافیک اجتماعی که شخصیت یا زیبایی برند شما را منعکس می کند ، شگفت زده کنید. با انتخاب گسترده ای از قالب های خیره کننده و آسان برای سفارشی سازی پست های اینستاگرام و مجموعه ای ساده از ابزارهای ویرایش ، در Canva بسیار خوشحال هستیم که به شما در ارتقاء بازی IG خود کمک کنیم.

مجموعه الگوهای آماده استفاده اینستاگرام ما شامل طرح هایی برای انواع مناسبت ها و چیدمان در سبک ها و تم های مختلف است. پست های تولد ، تبریک تعطیلات ، دعوت مهمانی ، نقل قول های محبوب ، پست های تقدیر ، تبلیغات فروشگاه و تبلیغات – شما نام آن را بگذارید ، ما آن را داریم. چه مربوط به یک پست شخصی باشد یا یک ویژگی یا تبلیغات حمایت شده ، می توانید مطمئن باشید که یک الگوی IG پیدا خواهید کرد که به راحتی می توانید متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید. اگر به دنبال یک قالب پست تحت حمایت اینستاگرام هستید تا از آن برای نام تجاری یا ویژگی محصول استفاده کنید ، اطمینان داشته باشید که یک طرح جالب و خلاقانه متناسب با نیازهای شما پیدا خواهید کرد.

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام

هر قالب طرح بندی اینستاگرام از کتابخانه ما می تواند تنها در چند دقیقه سفارشی شود ، بنابراین ایجاد پست IG شما آسان است. تمام طرح های موجود را مرور کنید یا از نوار جستجو برای جستجوی یک موضوع یا موضوع خاص استفاده کنید. قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید و عناصر را با ابزارهای ویرایش کشیدن و رها کردن ما سفارشی کنید. می توانید رنگ ها را تغییر دهید ، متن را ویرایش کنید ، تصویر اضافه کنید و موارد دیگر. پس از اتمام سفارشی سازی قالب اینستاگرام ، طرح خود را بارگیری و ذخیره کنید یا فوراً آن را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آیا نیاز به اطلاعات شخصی در طراحی شما دارید؟ با ارسال پیوند و دسترسی ویرایش به طرح خود ، با هر کسی همکاری کنید. با Canva ، لازم نیست نگران پست های جذاب اینستاگرام باشید که از دست دادن آنها سخت است.

سایت visme

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان 2

این سایت توانسته در طول این سال ها با توسعه بالا خود افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.در این سایت میتوانید اینفوگرافیک،آگهی ها تبلیغاتی،طراحی پست رایگان اینستاگرام و بسیاری از طرح های دیگر را ویرایش کنید.استفاده از امکانات این سایت رایگان است اما برای برخی امکانات ویژه باید هزینه پرداخت کنید.

بعد از ورود به سایت و ثبت نام گزینه اینفوگرافیک را انتخاب کنید تا به صفحه ویرایش هدایت شوید.ابتدا طرح مد نظر خود را انتخاب کنید.در صفحه ادیت گزینه های زیادی برای تغییر دارید. فقط کافی است قالب اینستاگرام مدنظر خودتان را انتخاب و اطلاعات و داده‌های خود را وارد این سرویس نموده و با استفاده از بخش‌های مختلفی همچون متن‌های متحرک، تصاویر، نمودارها و اشکال و رنگ‌بندی‌های متفاوت به پروژه خوب رنگ و لعاب دهید تا نهایتاً یک پست اینستاگرام حرفه‌ای و خلاقانه و زیبا در اختیار داشته باشید که همگان را تحت تأثیر قرار دهد.

یکی از ویژگی‌های جالب سرویس VISME قابلیت اضافه کردن صدا است که کار نهایی شما را همانند یک تیزر تلویزیونی حرفه‌ای می‌کند.

ویژگی‌های Visme

امکان طراحی پروژه به صورت فردی و گروهی: Visme این امکان را به کابران خود می‌دهد که پروژه‌هایی از جمله طراحی پست اینستاگرام آنلاین را به صورت گروهی انجام دهند. برای این کار، این پلتفرم مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی و سازمان‌دهی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. سرپرست تیم‌ها و مدیران با استفاده از Visme می‌توانند کارهایی از جمله طبقه بندی فایل‌ها و کنترل دسترسی افراد به هر فایل را انجام دهند.

امکان استفاده به صورت آنلاین و آفلاین

کاربران Visme می‌توانند در حالت آفلاین نیز از این پلتفرم استفاده کنند. این ویژگی سطح Visme را از تنها یک ابزار برای طراحی اینفوگرافیک آنلاین فراتر می‌برد و آن را به ابزاری ساده و برکاربرد برای طراحان پست اینستاگرام تبدیل می‌کند.

قابلیت به اشتراک‌گذاری

کاربران Visme می‌توانند انواع قالب‌ها و پست اینستاگرام خود را آپلود کرده و در اختیار سایر کاربران قرار دهند. بدین ترتیب Visme را می‌توان منبعی برای دسترسی به انواع قالب‌های آماده و خلاقانه دانست. کاربران همچنین می‌توانند فایل‌های طراحی شده پست اینستاگرام با Visme را در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و … به اشتراک بگذارند.

شخصی‌سازی قالب‌ها

این امکان وجود دارد که کاربران قالب‌های پست اینستاگرام از پیش آماده Visme را تغییر دهند و آن را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی (customize) کنند.

ثبت نام در Visme

با وجود این که Visme ابزاری فوق‌العاده برای طراحی پست اینستاگرام آنلاین و سایر موارد مربوط به طراحی گرافیکی است، استفاده از تمام امکانات آن به صورت رایگان امکان‌پذیر نیست. با این حال، Visme برنامه‌های متنوعی را برای باز کردن حساب کاربری برای کاربران خود تدارک دیده است. حساب‌های کاربری در Visme به دسته شخصی، بیزنسی و آموزشی تقسیم می‌شوند. در اینجا حساب‌های مخصوص حالت شخصی را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی سایت creatopy

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام  کریتوپی در سال 2008 در شهر کوچکی در ترانسیلوانیا آغاز شد. در ابتدا به Bannersnack معروف بود.
در حال حاضر ، پس از کمک به بیش از 4 میلیون نفر از صنایع مختلف در سراسر جهان و بسیاری از شرکت های Fortune 500 برای ساختن تصاویری برای کمپین های خود ، زمان ارتقاء از همه نظر فرا رسیده است.

از یک تجارت کوچک گرفته تا یک شرکت قدرتمند با بیش از 100 کارمند. طراحان ، بازاریابان ، توسعه دهندگان ، مدیران حساب ، رویاپردازان ، اما قبل از هر چیز ، ذهن های خلاق که می درخشند دائماً در تلاش هستند تا در دستیابی به موفقیت با داستانهای بصری کمک کنند. ما اینجا هستیم تا از همه افراد نیازمند در طول فرایند خلاقیت حمایت کنیم – خواه در مورد نحوه استفاده از امکانات به طور کامل یا ارائه منابعی که مشاغل را به جلو سوق می دهد. ما می خواهیم به خوبی خدمت کنیم ، و به همین دلیل ما دائماً به افراد درخشان نیاز داریم.

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام Picmaker
سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان 3

Picmaker اولین پلتفرم طراحی جهان است که به هر کسی اجازه می دهد در عرض چند دقیقه طرح های حرفه ای خیره کننده برای اینستاگرام ایجاد کند. Picmaker یک پلت فرم طراحی DIY است که به هر کسی اجازه می دهد در عرض چند دقیقه طرح های حرفه ای خیره کننده ایجاد کند. این تنها پلتفرمی است که مبتدیان و متخصصان را قادر می سازد تا طرح های هیجان انگیز ایجاد کنند.
خواه تصویر کوچک یوتیوب ، پست های اینستاگرام ، تبلیغات فیس بوک ، بنر ، کارت تبریک ، پوستر ، بروشور ، دعوتنامه ، طرح کارت ویزیت ، لوگو ، برچسب و غیره باشد – Picmaker ده ها هزار قالب آماده برای همه طراحی ها ارائه می دهد. نیاز دارد. Picmaker با دسترسی به بیش از 100 میلیون تصویر و شیء طراحی ، کاربران را قادر می سازد تا طرح هایی با حداقل تجربه ایجاد کنند.
Picmaker اولین تجربه طراحی را در همه سیستم عامل های رسانه های دیجیتال به ارمغان می آورد ، 2 میلیون طرح را در ماه تقویت می کند و 500000 کاربر را قادر می سازد تا آثار هنری منحصر به فرد ایجاد کنند. با Picmaker ، کاربران نه تنها می توانند طرح های خود را سفارشی کنند ، بلکه به ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس نیز دسترسی دارند.
الگوریتم های ما در حال انتظار برای ثبت اختراع با استفاده از هوش مصنوعی ، پیشنهادات بصری را به کاربران ارائه می دهند و تصاویر آنها را منحصر به فرد نشان می دهد و تأثیر بصری خیره کننده ای ایجاد می کند.
Picmaker در سال 2018 توسط بنیانگذاران Animaker با هدف ایجاد طرح های منحصر به فرد در دسترس هر انسانی ایجاد شد.

معرفی سایت freepik

در بالا با تعدادی از سایت های طراحی پست رایگان اینستاگرام آشنا شدید. آیا تاکنون نام فری پیک یا Freepik را شنیده اید؟ فری پیک برترین موتور جستجوگر جهان برای طراحی وکتورهای رایگان و همچنین بزرگترین انجمن طراحان گرافیک در سراسر جهان است. این وبسایت یک منبع مهم برای هر طراح است و دسترسی به مجموعه ای از تصاویر منحصر به فرد و طرح های گرافیکی با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می کند.فری پیک در میان همه اقشار جامعه گرافیک و کسب و کار مشهور است و در حال حاضر 700 میلیون بارگیری و دانلود از این وب سایت ثبت شده است. در این مقاله راهنمای کاملی درباره ویژگی ها و نحوه استفاده از فری پیک و نحوه درآمدزایی از آن ارائه خواهیم داد.

طراحی پست اینستاگرام جذب مشارکت

طراحی پست اینستاگرام جذب مشارکت

اگر چه این سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام به صورت آنلاین نیست، اما با دنیای از قالب ها و نمونه طرح های پست اینستاگرام، شما را شگفت زده خواهد کرد. این سایت در دو دسته پولی و رایگان به شما خدمات می دهد. اما همان دسته رایگان بقدری گسترده است که تمام نیاز های طراحی پست اینستاگرام رایگان شما را پوشش خواهد داد.

فری پیک بستری است که دارای مجموعه ای از منابع طراحی منحصر به فرد شامل عکس ها و طرح های گرافیکی برای کاربران است. این پلتفرم به طور ایده آل هر ماه بیش از 80000 منبع مجزا را بارگذاری می کند ، که معمولاً توسط تیم متخصصان شرکت یا جامعه بزرگ هنرمندان وکتور و طراحان گرافیک طراحی می شود. جنبه مثبت این سایت این است که دارای طراحی ها و محصولات رایگان است. در حالی که این پلتفرم بسیاری از فایل ها را به صورت رایگان ارائه می دهد ، دارای مدل های عضویتی خاصی است که اجازه دانلود و دسترسی به منابع بیشتر را به شما خواهد داد.

کاربران در Freepik می توانند به مجموعه گسترده ای از منابع گرافیکی – حدود 40٪ از محتوای موجود – به صورت کاملا رایگان دسترسی پیدا کنند. طرح پریمیوم این وب سایت به کاربران امکان می دهد تا پرداخت هزینه ماهانه به همه محتوای سایت از جمله تصاویر و طرح های گرافیکی که فقط برای کاربران Premium مجاز است، دسترسی داشته باشند.

شاید تنها نکته منفی این سایت، عدو انجام امور طراحی پست اینستاگرام به صورت آنلاین باشد. و شما فقز به دانلود و تغییر با نرم افزار های طراحی هستید. پس برای استفاده از آن بایستی با نرم افزارهای مختلف آشنا باشید. از جمله دوره های آژانس تبلیغاتی دارابی تدریس خصوصی فتوشاپ در تهران است.

سایت PicMonkey

سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان 4

وقتی از ابزارهای ایجاد کننده پست PicMonkey در اینستاگرام برای ایجاد محتوای شیک ، خیره کننده و غیر قابل چشم پوشی استفاده می کنید ، روی صحبت شما خواهد بود. بیایید استعداد شما را با الگوها ، گرافیک ها ، ویژگی های ویرایشگر عکس و ابزارهای لمسی ترکیب کنیم تا پست های اینستاگرام برای آنها جاودانه شود. امروز به صورت رایگان شروع کنید! سایت PicMonkey (پیک مانکی) یک سرویس ویرایش عکس و طراحی آنلاین است. این پلتفرم از طریق مرورگر وب یا اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است. مرکز اصلی این کمپانی در سیاتل واشنگتن قرار دارد. PicMonkey ابزارهای طراحی گرافیک و ویرایش عکس به علاوه‌ی قالب‌های دعوت‌نامه‌ی عروسی، اعلامیه‌ها، کارت‌های تشکر، کارت ویزیت و غیره را ارائه می‌دهد. اکانت رایگان امکان دسترسی به اغلب ابزارها و امکانات سایت را فراهم می‌کند. و عضویت در سایت نیز دسترسی کامل به تمام امکانات سایت شامل ذخیره‌سازی، به اشتراک‌گذاری با اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر و همچنین دسترسی به هاب (Hub) را فراهم می‌آورد. هاب، فضای ذخیره‌ی ابری قرارگرفته در PicMonkey است. عکس‌ها و طراحی‌های ذخیره‌شده در هاب، قابل ویرایش مجدد و از طریق موبایل و دسکتاپ هردو قابل دسترسی هستند.

با استفاده از PicMonkey، شما می‌توانید زمینه‌ی تصاویر مختلف را ویرایش کنید، به عکس متن‌های مختلف اضافه کنید، عناصر اضافه کنید و … . به غیر از این موارد، PicMonkey همچنین کاربران را قادر به تنظیم حالت‌های رنگ، اعمال فیلترهای مختلف می‌کند. این سرویس نیز یکی از بهترین گزینه‌های فتوشاپ آنلاین است که شما می‌توانید برای ایجاد و ویرایش تصاویر جهت به اشتراک گذاری در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

 

سایت طراحی پست اینستاگرام Adobe Spark

نحوه ایجاد پست های سفارشی در اینستاگرام

با الهام شروع کنید.
ما شما را با هزاران الگوی حرفه ای طراحی شده آشنا می کنیم ، بنابراین هرگز از یک بوم خالی شروع نمی کنید. جستجو بر اساس پلتفرم ، وظیفه ، زیبایی ، روحیه یا رنگ را برای داشتن الهام تازه در نوک انگشتان خود انجام دهید. هنگامی که گرافیکی برای شروع پیدا کردید ، کافی است روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید تا سند در ویرایشگر باز شود.

طراحی پست اینستاگرام مطب یاس سپید

آن را دوباره ریمیکس کنید تا خود شما باشید.

روش های زیادی برای شخصی سازی قالب های پست اینستاگرام وجود دارد. کپی و فونت را تغییر دهید. تصاویر را با عکس های خود ارسال کنید. یا هزاران تصویر رایگان را مستقیماً در Adobe Spark مرور کنید. به همان اندازه که می خواهید وقت کمی صرف کنید یا گرافیک خود را بسازید. با یک طرح ممتاز ، حتی می توانید لوگو ، رنگ ها و فونت های نام تجاری خود را به صورت خودکار اعمال کنید ، بنابراین همیشه #نام تجاری هستید.

استعداد را تقویت کنید

به راحتی می توانید استعداد و شخصیت بیشتری را به پروژه های خود با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد Adobe Spark اضافه کنید. برچسب های متحرک را از GIPHY اضافه کنید یا با یک ضربه یک انیمیشن متنی برای فیلم های گرافیکی کوتاه شکل اعمال کنید. ما به همه موارد خسته کننده فنی توجه کرده ایم تا بتوانید روی پیام و سبک خود تمرکز کنید. همچنین می توانید همکاران خود را به پروژه خود اضافه کنید تا بتوانید طراحی پست Instagram خود را زنده کنید.

تغییر اندازه دهید تا محتوای شما بیشتر پیش برود.

آن روزهایی که باید ابعاد تصویر را برای هر پلتفرم به خاطر بسپارید ، گذشته است. هنگامی که به طرحی دلخواه رسیدید ، می توانید به راحتی آن را برای هر شبکه اجتماعی با استفاده از ویژگی تغییر اندازه خودکار جادویی Adobe Spark تغییر دهید. به سادگی پروژه را کپی کنید ، تغییر اندازه را فشار دهید و پلتفرمی را که می خواهید با آن سازگار شوید انتخاب کنید ، و بقیه موارد را هوش مصنوعی ما بر عهده می گیرد. رونق. محتوایی برای همه کانال های شما در کسری از زمان.

پست های اینستاگرام خود را ذخیره و به اشتراک بگذارید.

پس از اتمام طراحی پست اینستاگرام خود ، دکمه انتشار را فشار دهید. طرح خود را مستقیماً در اینستاگرام و هر کانال اجتماعی دیگری که می خواهید ارسال کنید. طرح خود را بارگیری کنید تا بتوانید آن را در خانه یا با چاپگر حرفه ای چاپ کنید. پروژه خود را کپی کنید و برای پست بعدی اینستاگرام از آن استفاده مجدد کنید. Adobe Spark کار شما را ذخیره می کند ، بنابراین در صورت نیاز به به روزرسانی ، همیشه می توانید طرح خود را بازبینی کنید.

با خلاقیت طرفداران خود را درگیر و سرگرم کنید.

در مورد طراحی پست های اینستاگرام خود کمتر به انتظارات فکر کنید و بیشتر به همه راه هایی که می توانید خلاقیت خود را بروز دهید ، بیشتر فکر کنید. با Adobe Spark Post ، می توانید برای یک پست درون فید طرح هایی ایجاد کنید که می توانند برای استوری اینستاگرام شما تغییر اندازه دهند ، و همچنین یک پست یا توییت در فیس بوک. فرصت های خلاقانه بی پایان برای تبدیل طرح شما به محتوای قابل اشتراک گذاری ، جذاب و به یاد ماندنی وجود دارد.

اجازه دهید Adobe Spark متخصص طراحی پست اینستاگرام شما باشد.

با قدرت Adobe Spark Post خلاقیت خود را تقویت کنید. الگوهای طراحی شده حرفه ای را کاوش کنید تا چرخ های شما بچرخد یا پست خود را از ابتدا ایجاد کنید. با استفاده از عکس ها ، نمادها ، لوگوها ، فونت های شخصی شده و سایر عناصر سفارشی یک طرح برای طرح های خود ایجاد کنید تا به آنها احساس اصالت دهید. طرح ها را تکراری کرده و اندازه آنها را مجدداً اندازه بندی کنید تا در انواع مختلف مصالح سازگاری ایجاد شود. با Adobe Spark Post ، ساخت ، ذخیره و به اشتراک گذاری طرح های خود در عرض چند دقیقه رایگان و آسان است تا بتوانید همکاران خود را اضافه کنید ، تأیید کنید و پست اینستاگرام خود را با همه مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام Artfia

روزانه میلیون ها کاربر در حال مشاهده محتوا در اینستاگرام هستند. آیا با مدیریت حساب اینستاگرام شرکت خود مشکل دارید؟ اگر با این مشکل روبرو شدید ، Artfia می تواند به شما کمک کند. با استفاده از الگوهای پست اینستاگرام Artfia ، می توانید در یک دقیقه پست های خیره کننده IG ایجاد کنید و آنها را در تبلیغات محصول بعدی یا تبلیغات بازاریابی خود کاملاً رایگان اعمال کنید. پست ساز اینستاگرام Artfia انواع مختلفی از قالب های IG را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همه آنها توسط طراحان حرفه ای طراحی شده اند. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و آن را سفارشی کنید.
اینستاگرام جایی است که می توانید خلاقیت خود را بروز دهید. بسیاری از طراحان گرافیک آثار خود را بارگذاری می کنند و فرصت هایی را در اینستاگرام پیدا می کنند. بستر آسان برای استفاده Artfia قطعاً می تواند به شما کمک کند.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

طیف گسترده ای از تصاویر به صورت رایگان در دسترس است

عکسها ، تصاویر و آیکونهای جدید به طور مرتب و با دقت توسط تیم اختصاصی ما اضافه می شوند تا پست Instagram شما بتواند بهترین تصاویر را نشان دهد.
قالب های پست اینستاگرام به صورت حرفه ای طراحی شده اند.
Artfia دارای صدها قالب طراحی شده توسط تیم طراحان حرفه ای ما است. شما در چند دقیقه یک پست سفارشی اینستاگرام با ویژگی های کشیدن و رها کردن کاربر پسند ما خواهید داشت.

ابزارهای کشیدن و رها کردن آسان

ویرایشگر کشیدن و رها کردن Artfia به گونه ای طراحی شده است که به هر کسی از جمله مبتدیان طراحی امکان ایجاد طرح های زیبا و حرفه ای پست اینستاگرام را می دهد. افزودن ، حذف یا تغییر مکان عناصر ، تغییر فونت ها و رنگ ها و افزودن صفحات بیشتر.

پست ساز آنلاین رایگان اینستاگرام Fotor

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام

با کمک تهیه کننده پست اینستاگرام Fotor ، لایک ها ، نظرات و بازدیدهای بیشتری در پست های اینستاگرام خود کسب کنید. برای ایجاد پست های برجسته اینستاگرام ، از بین قالب ها و چیدمان های پست حرفه ای طراحی شده در اینستاگرام را انتخاب کنید. دنبال کنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید و تعامل اینستاگرام خود را امروز افزایش دهید.

در خیلی از لحظات که یک عکس را ثبت می‌کنید ، ممکن است در نگاه اول زیبا به نظر نرسد. اما امروزه به کمک ویرایشگر‌های عکس به راحتی می‌توانید هر تصویری را ویرایش کنید. برنامه های گرافیکی زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید. اما این برنامه ها اغلب حجم زیادی دارند و همچنین پیچیدگی زیاد برای کار با این برنامه‌ها وجود دارد.

فرض کنید به سرعت می‌خواهید یک عکس را ویرایش کنید. آیا باید چندین گیگ از اینترنت خود را صرف دانلود برنامه‌های ویرایشگر پرحجم کنید؟ نحوه کار با این برنامه ها را می‌دانید؟

اما امروزه هستند وبسایت های آنلاینی که با استفاده از آنها می‌توانید به سرعت و البته سادگی تصاویر خود را ویرایش کنید. در این آموزش قصد داریم، به معرفی یکی از این سایت‌های مفید در زمینه ویرایش آنلاین تصاویر بپردازیم. ما در این مقاله سعی داریم وبسایت Fotor.com به طور کامل معرفی و بررسی کنیم.

سخن پایانی:

با استفاده از سرویس‌های معرفی‌شده طراحی پست رایگان اینستاگرام بسیار آسان خواهد بود. کافی است تنها کمی زمان صرف کنید تا قلق کار با حداقل یکی از سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام معرفی‌ شده در این مقاله دستتان بیاید. هر یک از این سرویس‌ها به شما امکان ایجاد طراحی پست رایگان اینستاگرام فوق‌العاده را می‌دهند.

از آنجایی که سایت طراحی پست رایگان اینستاگرام معرفی‌ شده امکان وارد کردن تصاویر و لوگو و دیگر موارد دلخواه را به شما می‌دهند، بنابراین با وارد کردن لوگوها و نوشته‌های فارسی به صورت عکس در هریک از این سرویس‌ها، مشکلی بابت ساخت پست رایگان اینستاگرام فارسی نخواهید داشت. با این وجود همچنان جای سرویس‌های مشابه وطنی برای ساخت پست رایگان اینستاگرام فارسی با پشتیبانی مستقیم از زبان فارسی و همچنین پس‌زمینه‌ها و لوگوهای متناسب با فرهنگ ایرانی به شدت خالی است.

از ساخت پست رایگان اینستاگرام با سرویس‌های معرفی شده لذت ببرید و فراموش نکنید که دیدگاه‌ها و بازخوردهای خودتان را در بخش نظرات این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.