طراحی لوگو چرم

با نزدیک شدن به پایان سال و یا حتی در زمان برگزاری انواع مراسمات و ….طراحی لوگو چرم برای برخی از شرکت ها مهم می شود. برخی از کسب و کارها دوست دارند طراحی لوگو خود را برای تبلیغات بر روی انواع چرم مانند کیف، جاکلیدی، تقویم و یا حتی کفش چاپ کرده و به عنوان تبلیغات هدیه دهند. اگر چه موضوع طراحی لوگو چرم همانند طراحی لوگو در غرب تهران یا طراحی لوگو در شیراز در بازه ای از سال ترند می شود اما؛ برای آشنایی با قیمت طراحی لوگو چرم و سایر موارد ادامه مقاله را مطالعه نمائید.

نکات مهم در طراحی لوگو چرم

اگر قصد ساخت لوگو چرم برای صنعتی دارید که در زمینه چرم فعالیت داراد بایستی به نکات ذیل توجه داشته باشید:

1- اگر قصد دارید لوگو چرم دست دوز داشته باشید، شما بایستی لوگو تک رنگ استفاده نمائید تا در زمان چاپ لوگو روی چرم نیاز نباشد از چند رنگ استفاده نمود، زیرا عملا این کار ممکن نیست و حک لوگو روی چرم با مشکل مواجه خواهد شد.

2- ساده کار کنید زیرا اگر از جزئیات زیادی در طراحی لوگو داشته باشید در زمان ساخت لوگو چرم ممکن است این جزئیات به درستی و دقیق اجرا نشده و زیبایی لازم را به دست نیاورید.

برای آگاهی بیشتر بهتر است ابتدا به انواع چاپ که میتوان بر روی چرم زد نگاهی مختصر داشته باشیم:

چاپ برجسته روی چرم

اگر تمایل دارید قسمت هایی از چاپ خود را بر روی چرم به صورت برجسته انجام دهید می توانید از دستگاه های چاپ uv استفاده کنید ، ولی بدلیل مقاومت پایین چرم مصنوعی در برابر گرما و جرم جوهر ، این میزان برجستگی نمی تواند زیاد باشد .

چاپ سابلیمیشن یا حرارتی روی چرم

یکی از دستگاه های موجود الان برای چاپ ، دستگاه های سابلیمیشن می باشد ، این دستگاه چاپ رو تحت گرما و حرارت در ۲ مرحله از روی کاغذی مخصوص روی سطح چرم منتقل می کند .بدلیل همین گرمای موجود در عملکرد این دستگاه ، می توان گفت که سابلیمیشن دستگاهی مناسب برای چاپ روی چرم نمی باشد .

چاپ مستقیم روی چرم

چاپ روی چرم در حال حاضر هم بر روی چرم مصنوعی و هم بر روی چرم طبیعی انجام می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که کیفیت و ماندگاری چاپ چرم خیلی مناسب نیست ولی تکنولوژی روز حرف دیگری دارد. امروزه با پیشرفت زیادی که در حوزه دستگاه‌‌های چاپ و لیزرهای صنعتی به وجود آمده است، غیرممکن‌ها به ممکن تبدیل شده‌اند. با وجود دستگاه های پیشرفته امکان چاپ انواع شکل و عکس بر روی چرم ممکن شده است

چاپ سیلک روی چرم

در برخی پروژه ها قیمت تمام شده مهم تر از کیفیت می باشد و کارفرما قصد دارد تا چرم خود را با هزینه کمتری به چاپ برسانند ، برای این کار چاپ سیلک مناسب ترین انتخاب است ، فقط مدنظر داشته باشید که با توجه به پرداخت هزینه کلیشه سازی در چاپ سیلک ، تعداد سفارش شما باید بالا باشد تا هزینه کلبشه مقرون بصرفه باشد .

طراحی لوگو چرم

طراحی لوگو چرم

علاوه بر موارد فوق عده ای نیز تمایل دارند موکاپ لوگوی خود را روی چرم نمایش دهند که برای دانلود موکاپ به دو لینک ذیل بروید

لینک 1

لینک 2

سایر نکات مهم در طراحی لوگو چرم

در هنگام طراحی لوگو و چاپ آن مواردی هست که بسیار زیاد در هویت بصری کار تاثیر می گذارد. بنابراین در زمان طراحی لوگو به چاپ آن نیز توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه و هویت بصری برای کسب و کار شما شکل بگیرید.

یکی از این موارد دادن سایه به لوگو می باشد اگرچه در زمان طراحی لوگو و چاپ آن وجود سایه برای شما مشکلی به وجود نمی آورد اما اگر قصد ساخت مهر برای لوگو خود را داشته باشید به مشکل بر خواهید خورد.

وجود چند رنگ در طراحی لوگو نیز از مواردی است که ممکن است شما را در طراحی لوگو و چاپ به چالش بکشاند. وجود چند رنگ معمولا برای طراحی لوگو مشکلی به وجود نمی آورد اما اگر مشتری شما قصد چاپ لوگو به صورت تک رنگ و یا سیاه سفبد را داشته باشد حتما در این مورد به مشکل میخورید. بنابراین در زمان طراحی لوگو و چاپ به این نکته توجه داشته باشید.

خطوط بسیار نازک، فونتهای بسیار ریز و … در زمان طراحی لوگو و چاپ به این موارد نیز بایستی دقت کرد و از خطوط و حروف بسیار ریز استفاده نشود زیرا چاپ شما ممکن است خراب شود.

 

ساخت قالب داغى و كوبشى فولادى با عمق حكاكي بيش از ٥ ميلي متر و دسته آهني ٢٥ سانتي متر با روكش چوبي خراطي شده از چوب نسوز(اقاقيا،آزاد،شاه بلوط) و قابل نصب روي هويه و دستگاه پرس داغي، براى چوب و چرم و نان برگر فست فود و لاستيك و پلاستيك و مقوا و پارچه و صابون و كيك و شكلات سكه اي و يخ و سفال و بتن و مهر و موم و تمام فلزات سخت

حک لوگو روی چرم