آیا قصد ساخت کاتالوگ دیجیتال  برای کسب و کار کوچک خود را دارید، اما مهارت های طراحی را ندارید؟ نگران نباشید. لطف تلفن همراه و نرم افزارهای مختلف برای آن،مشکلی نیست. با کمک نرم افزارهای که ما در ادامه معرفی میکنیم می توانید در چند دقیقه یک کاتالوگ نه چندان حرفه ای برای خود بسازید. البته اگر قصد طراحی کاتالوگ حرفه ای دارید؛ بایستی به یک طراح کاتالوگ مراجعه کنید. کافی است گوشی خود را بردارید، یکی از بهترین برنامه های کاتالوگ ساز اندروید و iOS ذیل را که معرفی می نمایم را انتخاب کنید و فرآیند کار را شروع کنید.

Flyer Maker

یک برنامه منحصر به فرد برای طراحی بروشور و کاتالوگ، و یا حتی یک پوستر جدید، با تنظیمات طراحی داخلی بسیار زیاد. منوی مشخص، و بسیاری از عملکردها و ویژگی های اضافی، برای طراحی کاتالوگ دیجیتال و لذت واقعی از کار کردن. این نرم افزار به  دستیار ضروری در کار شما تبدیل خواهد شد.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کرده و شروع به کار کنید. این برنامه به صورت رایگان کار می کند. به طور مداوم در حال به روز رسانی است و انتخاب قالب های طراحی هر روز بیشتر می شود. دیگر برای کارهای ساده خود نیازی به کمک گرفتن از گرافیست ندارید. اکنون می توانید به راحتی آگهی ها و پوسترها و کاتالوگ های کامل را با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود ایجاد کنید.

لذت ببرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بیش از 10 میلیون کاربر در حال حاضر با موفقیت از این برنامه استفاده می کنند. آن را امتحان کنید و شما.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید رایگان 1

دانلود اندروید     دانلود ios

Desygner

Desygner یک ویرایشگر گرافیکی عالی برای دستگاه های تلفن همراه است. با استفاده از این ابزار می توانید برای شبکه های اجتماعی، کارت های ویزیت و کاتالوگ دیجیتال خود طراحی انجام دهید. کاربران می توانند زیرنویس و عکس اضافه کنند، فونت را تغییر دهند و رنگ پس زمینه را انتخاب کنند. مجموعه بزرگی از قالب های آماده برای ایجاد تصاویر در دسترس است. امکان انتخاب چیدمان برای اینستاگرام، فیسبوک، پینترست و دیگران وجود دارد. علاوه بر این، می توانید از جستجوی دسته بندی استفاده کنید. همه قالب ها به چند گروه تقسیم می شوند.

هر دسته شامل ده ها طرح بندی است. شایان ذکر است که برخی از آنها فقط با پرداخت هزینه در دسترس هستند. این ابزار به شما اجازه می دهد تا زیرنویس، تصاویر و عناصر گرافیکی را اضافه کنید. همچنین امکان ایجاد چندین لایه وجود دارد. کاربران می توانند اندازه حروف و فونت را انتخاب کنند. ویژگی مشارکتی پروژه پشتیبانی می شود.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید رایگان 2

دانلود اندروید     دانلود ios

Brochure Maker by Apps You Love

با استفاده از این اپلیکیشن موبایل، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای کار با طراحان ندارید. فقط برنامه را روی گوشی خود نصب کنید، یک قالب آماده را انتخاب کنید و گزینه های لازم را ادیت کنید. برنامه طراحی تا حد امکان ساده و آسان است. نسخه نهایی محصول با کیفیت بالا و منحصر به فرد خواهد بود. شما قادر خواهید بود از بین هزاران گزینه ارائه شده در برنامه، یک الگوی مناسب را انتخاب کنید. در این اپ می توانید به سرعت و به راحتی کاتالوگ دیجیتال محصول خود و یا منوی رستوران طراحی کنید. این برنامه شامل انواع فونت ها، مدل های گرافیکی متنی و استیکرها می باشد. می توانید یک کاتالوگ به سبک ساده ایجاد کنید یا یک بروشور برای گسترده ترین مخاطبان دریافت کنید. همچنین امکان ایجاد کل کاتالوگ در برنامه وجود دارد. ظاهر و محتوای کاتالوگ و همچنین حجم آن بسته به کاربر دارد.

ساخت کاتالوگ دیجیتال اندروید رایگان 3

دانلود اندروید     دانلود ios

Catalog Maker

این نرم افزار ساخت کاتالوگ دیجیتال برای ایجاد کاتالوگ و بروشور با سرعت و کارآمدی فراوان طراحی شده است. این برنامه به زودی جایگزین کل کارکنان متخصصان طراحی شما خواهد شد. این برنامه هم برای متخصصان با تجربه و هم برای کاربران بدون مهارت یا تجربه مناسب است. برای شروع باید برنامه را نصب کنید. مرحله بعدی ثبت نام است. برای دسترسی به مجموعه الگو، فیلدهای پیشنهادی را پر کنید.

شروع به کار با کاتالوگ کنید: قالب و اندازه را انتخاب کنید و نامی برای آن بگذارید. تصاویر و عکس هایی را انتخاب کنید که کاتالوگ دیجیتال را تشکیل می دهند. نسخه به دست آمده را ذخیره کنید. اکنون می توانید با اشتراک گذاری نسخه نهایی در شبکه های اجتماعی آن را چاپ کنید یا نظرات دوستان خود را دریافت کنید.

 

دانلود اندروید     دانلود ios

Digital catalogue maker

این اپ به شما امکان می دهد لیست ها و کل کاتالوگ ها را بدون کار اضافی ایجاد کنید. در عرض چند دقیقه از یک کاتالوگ گردآوری شده برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود خوشحال خواهید شد.

بدون استفاده از طراحان حرفه ای کاتالوگ، کاتالوگ کاملی ایجاد کنید. با کاتالوگ ساز: ایجاد و به اشتراک گذاری کسب و کار خود در انتظار مرحله جدیدی از توسعه است.

هنگامی که برنامه را روی تلفن یا رایانه لوحی خود نصب کردید، یک ثبت نام معمولی را انجام دهید.

نام، نام خانوادگی، اطلاعات تماس و آدرس شما الزامی است. مطلوب است که آدرس ایمیل و نام شرکت صحیح را درج کنید. ایجاد یک فهرست یا فهرست را از منو انتخاب کنید و به فرآیند اصلی بروید.

این برنامه شامل تعداد زیادی قالب آماده برای همه دسته کالاها و خدمات است. فقط خطوط مورد نیاز را پر کنید و نکات پیشنهادی را دنبال کنید.

دانلود اندروید