طراحی لوگو در شیراز

سفارش طراحی لوگو در سراسر ایران یکی از دغدغه های کارفرمایان محترم می باشد. چه این طراحی لوگو در شیراز باشد چه طراحی لوگو در مشهد باشد یا در نقاط مختلف ایران. شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند. و به طبع آن طراحی لوگو در شیراز برای کسب و کارهای این استان ضروری می باشد. وجود مسافران خارجی و … باعث میگردد تا کلیه کسب و کار ها به طراحی لوگو در شیراز اهمیت ویژه ای داده چون از نظر مخاطبین به دقت بررسی میگردد.

در ادامه لیست شرکتهای طراحی لوگو در شیراز را درج نموده ایم

آژانس تبلیغاتی دارابی

آژانس تبلیغاتی دارابی که نمونه ها در بالا ذکر شده است و 18 سال تجربه در زمینه طراحی لوگو دارد

ماهوگرافیک

ماهوگرافیک ثمره ی باور به اهداف و نتایج زیباست، که در سال 1395 توسط محمد جواد مومن نسب نهال آن بر زمین گرافیک کاشته شد و اکنون پس از گذشت سال ها تجربه و فراز و نشیب به مجموعه ای نام آشنا و حرفه ای در زمینه گرافیک و تبلیغات تبدیل شده است.

خدمات ماهوگرافیک
ماهو گرافیک فعالیت خود را با طراحی های تخصصی پوستر های همایش ها و مناسبت ها آغاز کرد و اکنون در زمینه های تولید و ارائه فایل های تخصصی لایه باز گرافیکی برای طراحان گرافیک و همکاران صنعت چاپ و تبلیغات و همچنین آموزش های گرافیک و نرم افزار های گرافیکی انجام وظیفه می کند .

ایران- شیراز
بلوارتخت جمشید غربی کوچه 8

09013766331

استودیو طراحی لوگو سعید برزگر

Address:
Shiraz, کوچه ۲۰, No. نبش, ساختمان آرونا

تلفن:

09102202707

شرکت طراحی و برندسازی کالراسپیس

کالر اسپیس یک آژانس طراحی لوگو و هویت بصری خلاق با هدف ساخت برند های بزرگ از ایده های عالی است. بخش عظیمی از آنچه مخاطبان درباره کسب و کارتان قضاوت می کنند در مرحله اول به لوگو و هویت بصری برند شما مربوط می شود. لوگو مانند امضا نشانه منحصر به فردی برای شخص با موسسه است، از این رو طراحی لوگو از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است.

شماره های تماس سریع :

09365708700

09906752218

آدرس دفتر :

شیراز، میدان ارم، شتابدهنده کوانتوم

یوتاب پارس

.فعالیت یوتاب پارس از سال ۸۹ در زمینه طراحی وبسایت و اپلیکیشن آغاز شد و با گسترش استارت آپ ها پا در عرصه دیجیتال مارکتینگ گذاشت. و با کلید خوردن بیش از ۵۰۰ پروژه موفق به جرات می توان گفت در این عرصه حرفی برای گفتن داریم. تک تک اغضای تیم ما با دقت خاص انتخاب شدند روزانه در حال دنبال کردن متدها .و شیوه های بین المللی هستند تا کیفیت خدمات را در سطح بین المللی نگه داریم تیم ما بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین انواع خدمات را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت تولید محتوای حرفه ای مشاوره کسب و کار ، مدیریت شبکه های اجتماعی طراحی اپلیکیشن را در سطح حرفه ای به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یوتاب پارس نامی آشنا در عرصه طراحی سایت طراحی اپلیکیشن ،سئو و بهینه سازی ، تولید محتوا ،… و خدمات دیجیتال مارکتینگ است. یوتاب پارس افتخار همکاری با برند های معتبر و موفق .و کسب رضایت ایشان را دارد تیم مجرب وحرفه ای یوتاب پارس همواره تلاش داشته که سطح کیفیت خدمات خود را استانداردهای روز جهان نگه دارد از این رو یوتاب پارس تبدیل به یک برند .قابل اعتماد و پیشرو در این زمینه تبدیل شده است.

آدرس :

شیراز ، خیابان اردیبهشت شرقی ، برجIT ، طبقه دوم ، واحد26 ، یوتاب پارس

ایمیل :info@utabpars.com

تلفن :

  • 07191013320
  • 09378451002

آژانس تبلیغاتی

آدینه نوین

آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین آدینه نوین مجموعه  مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی شماست. تیم آدینه نوین همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات تبلیغاتی ، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند. هدف آدینه نوین رشد و ارتقای تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در ایران به اندازه سهم خویش است. امیدواریم با کمک شما همراهان به این هدف دست یابیم.

آدرس:

فرهنگ شهر بعد از کوچه 40 ساختمان VIP واحد 3

شماره تماس:

09177657062

Radin Pardazesh

Address:
خروجی پارکینگ مجتمع خلیج فارس،استان فارس،شیراز،منطقه، ۱۰،ایران
Phone: 071 9100 4140

گروه پانته

دفتر مرکزی:
فارس – شیراز – مشیرفاطمی – پارامونت – مجتمع تجاری ایران زمین

ساعات مراجعه حضوری:
از ساعت ۹.۳۰ الی ۱۸.۳۰

تلفن تماس اگر سوالی دارید و یا حتی جهت انتقاد یا پیشنهاد و شکایات:
ساعات تماس از ۹ الی ۲۱ به صورت یک سره

اگر به دنبال طراحی لوگو در شیراز برای کسب و کار خود هستید بایستی روند اجرای کار را به صورت خلاصه بدانید. بهتر است با روند این کار آشنا شوید، تا از بروز اشتباه جلوگیری شود.

مرحله 1: جایگاه شما

قبل از وارد شدن به اجرای طراحی لوگو ، باید با نام کسب و کار، شعار  تبلیغاتی، اهداف شما ، مشتریان و رقبای خود را مشخص کنید. طراحی لوگو بیش از آنچه که فکر می کنید، نیاز به جزئیاتی دارد که قبل از اجرا باید در اختیار طراح قرار بگیرد. هنگام نوشتن نام کسب و کار خود ، حتماً هرگونه درخواست فارسی و یا انگلیسی، حروف بزرگ و کوچک و فاصله مورد نیاز را در عنوان و یا شعار را مشخص. شرح دهید که تجارت شما چه کاری انجام می دهد و چه چیزی ارائه می دهید.

اهداف برند خود را مشخص کنید.

“اهداف” پشت کسب و کار شما چیست؟ به هدف عمیق تری فکر کنید که شما را متفاوت از رقبا می کند. این می تواند به یک طراح بالقوه کمک کند تا برخی از ارزشهای پشت کسب و کار شما را بفهمد ، علاوه بر این که آنها را به سادگی برای خود روشن می کند تا بفهمید که می خواهید لوگو شما به چه معنا باشد.

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

در واقع لوگوی شما قصد جذب چه کسی را دارد؟ این شخص کیست که کسب و کار شما برای خدمت به آن ایجاد شده است؟ 1 یا 2 جمله بنویسید و سعی کنید به طور خاص این موضوع را توضیح دهید و شامل جزئیاتی مانند جمعیت شناسی ، نیازمندیها ، علایق و یا ارزشها شود.

مثلا: انتظار صاحبان خانه با سطح زندگی متوسط. آنها دارای درآمد کم تا متوسط ​​هستند و به دنبال راهی برای بهبود زیبا سازی و آرام بخش کردن محیط خانه خود دارند.

تعدادی از رقبا را ذکر کنید.

این کار به شما، امکان می دهد که برخی از لوگوهای دیگر را بررسی کنید و ببینید که رقبای شما چگونه از طرح های خود برای جذب مخاطب مورد نظر خود استفاده می کنند. و اگر با یک طراح کار می کنید ، فهرست رقبا را به آنها بدهید. با توضیحات فوق، در حال حاضر  برخی از عناصر اساسی طراحی ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد. اما هنوز کامل نشده است. پس بیایید ادامه دهیم تا به بک روند صحیح از طراحی لوگو برسیم.

مرحله 2: مشخص نمودن اولویت های طراحی

نوع لوگوی خود را انتخاب کنید.

انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد ، اما تفاوت اصلی این است که برخی از لوگوها دارای آیکون هستند در حالی که برخی دیگر کاملاً بر اساس اسم هستند. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک لوگو مبتنی بر نماد (لوگویی که شامل نماد یا شکل است) یا می خواهید یک لوگو تایپ داشته باشید.

سبک طراحی را مشخص کنید.

برای انجام این کار ، سعی کنید لوگوی خود را دارای شخصیت بدانید. از کدام صفت برای توصیف آن استفاده می کنید؟ در اینجا برخی از صفت های اصلی که می توانند ظاهر و احساس لوگوی شما را بیان کنند ، و منظور آنها از نظر عناصر طراحی لوگو چیست را مشخص کند ذکر شده است. برای بهترین نتایج ، بین 1تا 3 ویژگی را انتخاب کنید ، اما اگر می توانید سعی کنید از 2 مورد استفاده کنید.

نوین : طرح های مدرن اغلب دارای خطوط صاف و کاملاً نازک هستند

کلاسیک: اگر چیزی قدیمی تر می خواهید ، به طراحی کلاسیک فکر کنید

مینیمال : این لوگوها اغلب در بسیاری از شرکت ها دیده می شوند و دارای نکات ریز و کم طراحی هستند و به اصطلاح مینیمال هستند.

پیچیده: شرکت های هم هستند که به دنبال طراحی پیچیده هستند.

جدی: شرکت های علمی معمولا به دنبال طراحی لوگو چدی هستند

سرگرم کننده : مشاغلی که برای کودکان طراحی شده اند می خواهند یک مفهوم سرگرم کننده و بی دغدغه را انتخاب کنند

بسته به نیاز شما ، ممکن است بخواهید رویکردی های متفاوتی درطراحی لوگوی خود داشته باشید و این کاملا وابسته به شما و طراح لوگو است.

رنگهای خود را انتخاب کنید.

رنگها معانی متفاوتی دارند ، بنابراین شما باید رنگهایی را انتخاب کنید که به انتقال ویژگیهایی که در قسمت بالا بیان شده کمک کند.

در مقالات مختلف در مورد انتخاب رنگ برای لوگو صحبت کرده ایم. همانگونه که میدانید هر رنگ دارای حس و مفهوم خاصی می باشد که میتواند در تثبیت نهایی لوگو به شما کمک کند. پس با خواندن مقالات مختلف در سایت آژانس تبلیغاتی دارابی، در مورد آن اطلاعات کاملی به دست آورید.

فونت خود را انتخاب کنید.

آخرین قسمت در بخش روند طراحی لوگو، انتخاب فونت است. تعداد زیادی فونت برای انتخاب وجود دارد ، و اگر هنوز فونت خاصی در ذهن ندارید اشکالی ندارد. در مورد خانواده های مختلف فونت تحقیق کنید تا درک کنید که هر نوع فونت چه چیزی را نشان می دهد. شما می توانید از فونتهای مختلف نستعلیق و معمولی استفاده کنید تا ایده کلی از سبک مورد نظر خود را پیدا کنید.

الهام بگیرید.

اگر می خواهید قوه تخیل خود را بیشتر کنید ، به Google یا Pinterest سر بزنید و با جستجو کردن کسب و کار یا صنعت خود ، هرایده ای که ذهن شما خطور کرد را یاداشت کنید. این کار به شما کمک می کند تا از ایده های مختلف طراحی لوگو الهام بگیرید و به نتیجه مطلوب برسید.

لازم نیست که کپی کنید و فقط ایده بگیرید. هر چیزی که از نظر بصری الهام بخش باشد و نشان دهنده نوعی زیبایی باشد و شما دوست دارید را جمع کنید.

وقتی همه این موارد را مشخص کردید ، وقت آن است که پروژه خود را اجرا کنید.

مرحله 3: اجرا طراحی لوگو

بودجه و جدول زمانی مختصر

سعی کنید تا آنجا که ممکن است (یا حداقل یک بازه زمانی واقعی) به خود و یا طراح خود اختصاص دهید. طراحی لوگوی شما ممکن است نیاز به تجدید نظر داشته باشد و اگر با طراح کار کنید ، احتمالاً تنها مشتری آنها نیستید. بنابراین ، با دادن حداکثر زمان ممکن ، به آنها اجازه می دهید برنامه ریزی و طراحی موثری داشته باشند. تاریخ مشخصی را در طراحی لوگو قید کنید که بتوانید در آن بازه به طراحی لوگو خود برسید و مطمئن شوید که زمان کافی برای تجدید نظرهای احتمالی را در نظر بگیرید.

بودجه خود را تعیین کنید.

از همان ابتدا با بودجه خود را دقیقا مشخص کنید. طراحان درک می کنند که حدود و توان هر شرکت چقدر است. اما اگر مبلغ بسیار کمی پرداخت می کنید ، تعجب نکنید اگر نتیجه خوبی نگیرید.

چند نکته در زمینه بودجه بندی:

– سعی کنید که در مورد هزینه طراحی لوگو صادق باشید

– انتخاب کنید ” پروژه ای” یا “ساعتی” پرداخت کنید

– اگر ساعتی است ، برآورد زمانی را درخواست کنید

-در مورد تعداد اتودها اولیه و ادیت نهایی کار توافق کنید