وقتی صحبت از افزایش فروش و تبلیغ محصول در شیراز میشود، طراحی کاتالوگ تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه برای این کار است. طراحان کاتالوگ تبلیغاتی زیادی در بازار شیراز موجود هستند که خدمات طراحی کاتالوگ را ارائه می دهند. این خدمات شامل تولید کاتالوگ کارآمد و جذاب با حداقل قیمت و کیفیت مناسب می باشد. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز فرآیند مهمی است که نیاز به توجه و تجربه زیادی دارد.

برای شروع یک کاتالوگ به چه چیز اساسی نیاز دارید؟ اطلاعات، تصاویر و ویژگی های کامل محصول یا خدمات ؟ این همان چیزی است که چیدمان کاتالوگ را می سازد. ارائه دهندگان خدمات کاتالوگ به خوبی از این حقایق آگاه هستند و با ارائه برخی خدمات بیشتر مانند گرفتن عکس، تخمین هزینه، فرآیند و جمع آوری اطلاعات مهم، آن را برای مشتریان راحت تر می کنند. پس از تمام این مراحل، روند طراحی کاتالوگ به سمت تکمیل حرکت می کند.

پس از جمع آوری تمام اطلاعات لازم در مورد کاتالوگ تبلیغاتی، مرحله بعدی ترسیم یک ساختار اولیه برای یک کاتالوگ است. این در واقع پایه ای برای ساخت کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز است. این ساختار شامل موقعیت های تصاویر، متن و ترکیب رنگ هایی است که باید در کاتالوگ اعمال شوند. ساختار این ایده را می دهد که کاتالوگ پس از تکمیل چگونه خواهد بود

کاتالوگ تبلیغاتی باید مرکزی باشد یعنی تصویر محصول باید به اندازه کافی بزرگ باشد و تمام تمرکز کاتالوگ روی تصویر محصول و یا خدمات باشد. شررکت های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز به مشتریان خود توصیه می‌کند که تصاویری را ارائه دهند که در آن تعداد محصولات کمتری وجود داشته باشد، زیرا اگر محصولات زیادی در یک تصویر وجود داشته باشد، تمرکز خریدار بر روی محصول مورد نظر دشوار خواهد بود. بنابراین تصویر بزرگ و بیشتر در مرکز کاتالوگ حفظ می شود تا چشم مشتری را به خود جلب کند.

طراحی کاتالوگی که به خوبی سازماندهی شده و منحصر به فرد است، به طراحی متفاوت با سایر کاتالوگ ها دارد و به جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر کمک می کند. طراحی مناسب باعث می شود تا مطمئن شوید که مشتری های بیشتری را به دست خواهد آورد.

جذاب ترین ویژگی یک طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز ترکیب رنگ آن است. این نیاز از مشتری به مشتری دیگر متفاوت است، برخی به ترکیب فانتزی و برخی رنگ های روشن با توجه به محصول خود نیاز دارند. ارائه دهندگان طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز نیز این تقاضا را در نظر دارند و کاتالوگ هایی با کیفیت عالی تولید می کنند. لبه های پوششی یا همان یو وی نیز از طراحی کاتالوگ پشتیبانی می کند اما پوشش شرطی دارد و آن این است که اقلام و تصاویر استفاده شده برای پوشش با طراحی کاتالوگ و محصول مطابقت داشته باشد.

متن یکی دیگر از موارد مهم طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز است. معمولاً از 3 سبک فونت در کاتالوگ استفاده کنید زیرا فونت های بیش از حد باعث عدم جذابیت کاتالوگ می شود.

در نمونه های فوق که شامل طراحی کاتالوگ شرکت صنعتی ، طراحی کاتالوگ مبلمان در شیراز است میبینید که موارد ذکر شده به درستی رعایت شده است.

اگر قصد داشتید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی کالانما یا کاتالوگ داشته باشید به لینک مربوطه بروید

اهمیت طراحی کاتالوگ خوب

کاتالوگ چیزی است که خدمات و ویژگی های ارائه دهنده را تعریف می کند. کاتالوگ نقشی حیاتی در بازارهای رقابتی امروز ایفا می کند. کاتالوگ نمای کلی از خدمات ارائه شده توسط مالک یا شرکت را ارائه می دهد. بنابراین طراحی کاتالوگ در بازاریابی محصول اهمیت بیشتری دارد. اگر طراحی جذاب باشد به این معنی است که مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت و در مقابل فروش محصول را افزایش می دهد.

اطلاعات مهم در مورد طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ از مهمترین اجزای زیر تشکیل شده است که قبل از ایجاد یک طراحی کارآمد کاتالوگ باید به آنها توجه داشت. اول از همه چیزی که مورد نیاز است اطلاعات، عکس و سایر جزئیات محصول است که قرار است کاتالوگ آن طراحی شود. مرحله دوم، باید به اندازه کافی جذاب باشد که بتواند به راحتی چشم مشتری را به خود جلب کند و او را به خرید محصول وادار کند، این همان چیزی است که ما آن را جوهر واقعی طراحی می نامیم. نکته سوم، موقعیت دقیق تصاویر، متن و سایر ویژگی ها در کاتالوگ است. نکته مهم این است که تصاویر و متن به اندازه کافی واضح باشد که خواندن آن مشکلی نداشته باشد. ترکیب رنگ و الگو باید آنقدر جذاب باشد که غیر قابل مقاومت شود.

محصول باید محور باشد

جزء چهارم در نوع خود مهمترین است. این برای این است که محصول در مرکز قرار گیرد، به این معنی که محصول باید تمرکز اصلی کاتالوگ باشد. تصویر محصول باید اندازه بزرگ داشته باشد و به وضوح قابل مشاهده باشد تا بتواند نظر مشتری را جلب کند. نکته مهم این است که توجه داشته باشید که نباید محصولات زیادی در یک تصویر وجود داشته باشد زیرا به دلیل عدم جذابیت و زیبایی، عملکرد ضعیفی در فروش خواهد داشت. تک محصولی و تصویر در اندازه بزرگ باعث می شود طراحی کاتالوگ قابل تماشاتر باشد. برخی از مشتریان به فکر صرفه جویی در هزینه تصاویر هستند و برنامه ریزی میکنند که عکس کمتری گرفتنه شود. برخی نیز به دنبال این هستند که با گوشی موبایل خود عکاسی کنند. به این ترتیب مطمئناً می توانند بدترین نتیجه را از طراحی کاتالوگ خود بگیرند.

هدف قرار دادن مشتریان خاص

نکته آخر این است که طراحی کاتالوگ باید مقرون به صرفه باشد و باید بخش خاصی از جمعیتی را که محصول برای آنها ساخته شده است، هدف قرار دهد. اگر برای افراد مسن است پس باید بر اساس آن باشد و اگر برای کودکان است پس طراحی مطابق با سلیقه کودکان خواهد بود. به طور خلاصه طراحی کاتالوگ نقش بسیار ویژه ای در فروش محصولات و خدمات ایفا می کند.