تبلیغ طراحی لوگو

وقتی کسب و کاری، تازه کار خود را شروع کرده یا خدمات و محصولات جدیدی را راه اندازی نموده است، سریع ترین و کارآمد ترین راه برای معرفی آن به جامعه و مردم از طریق تبلیغات است. تبلیغات خوب و با کیفیت عالی می تواند کسب و کار یک شرکت را در بازه زمانی کوتاهی به مردم معرفی کند و به همین دلیل یکی از عوامل اصلی در بقای یک کسب و کار جدید به شمار می رود. در زمینه طراحی لوگو نیز تبلیغات بعد از کیفیت و قیمت مناسب حرف اول را میزند.

بنابر این بسیاری از فعالان در این عرصه به دنبال تبلیغ طراحی لوگو هستند. به طور خلاصه اگر شما تبلیغ نکنید در این رشته دوام نخواهید آورد. پس با ما همراه باشید تا با انواع روشهای تبلیغ طراحی لوگو شما را آشنا کنیم.

برای تبلیغ طراحی لوگو، باید در متون تبلیغاتی خود ارزش های پیشنهادی را گنجانده و فراتر از انتظار آنان ظاهر شد؛ همچنین برای جلب اعتماد مشتریان خود احتیاج است تا راه های ارتباطی امن با کسب و کار (تلفن ثابت، ادرس دفتر، شماره مجوز) را به صورت کامل درج کرد. همچنین برای نوشتن یک متن تبلیغاتی طراحی لوگو خوب بهتر است تکنیک های تبلیغات برای افزایش فروش را بشناسیم.

علاوه بر موارد بالا، در یک متن تبلیغ طراحی لوگو جذاب باید از ذکر جملات منفی اجتناب نموده و بیشتر روی نقاط قوت سرویس مورد نظر تمرکز کرد؛ به نوعی مشتریان را برای اقدام یا استفاده از خدمات طراحی لوگو تشویق نموده و به آنان اطمینان داد که در صورت مراجعه به کسب و کار مورد نظرشان از خدمات پشتیبانی لازم برخوردار خواهند بود.

تبلیغات ادوردز

یکی از سریع ترین و دردسترس ترتین روشهای تبلیغ طراحی لوگو استفاده از گوگل ادوردز  است. بی‌شک گوگل محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان است که بر اساس آمار سایت الکسا، محبوبترین وب‌سایت در ایران نیز گوگل است. به طور متوسط روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. کاربران اینترنت زمانی که نیاز به یادگیری، یافتن و یا خرید چیزی دارند؛ شروع به جستجو می‌کنند. وقتی که آنها به دنبال محصول یا خدماتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمات بیشتر از هر زمان دیگری است.

قیمت های حدودی ادوردز

تبلیغ طراحی لوگو

تبلیغ طراحی لوگو

سئو سایت

بدون شک یکی از بهترین روشها در تبلیغ طراحی لوگو، سئو سایت می باشد. اگر چه زمانبر است و بسیار طولانی، اما ماندگار و اصولی است. اما سئو چیست؟ وقتی دنبال چیزی می‌گردیم اولین گزینه‌ای که برای جستجو سراغ آن می‌رویم گوگل است، مثلا می‌خواهیم کسب و کاری راه اندازی کرده ایم و نیاز به طراحی لوگو داریم، اولین کاری که می‌کنیم جستجوی کلمه طراحی لوگو است و گاهی ممکن است اسم محله خودمان را نیز در انتهای کلمه اضافه کنیم، مثلا جستجو کنیم طراحی لوگو غرب تهران تا بتوانیم یک شرکت طراحی لوگو مناسب را پیدا کنیم.

شاید فکر کنید شانسی است و یا اینکه گوگل خودش تصمیم می‌گیرد که کدام سایت را در نتایج بالاتر نمایش دهد، اما در واقع اینطور نیست! موضوع این است که گوگل به سایت‌هایی که ثابت کنند لیاقت جایگاه‌های اول را دارند رتبه‌های بهتری می‌دهد، اینجا سوال دیگری مطرح می‌شود که این لیاقت چگونه سنجیده می‌شود؟ اینجاست که به کلمه سئو می‌رسیم که به معنی انجام عملیاتی روی سایت می‌باشد که به گوگل اثبات کند من لیاقت رتبه‌های اول را دارم.

ادامه این مبحث در این مقاله نمگنجدو به طور خلاصه به آن اشاره کردیم. اما بدانید هزینه سئو سایت برای تبلیغ طراحی لوگو بین 50 تا 100 میلیون و در حدود 18 تا 24 ماه می باشد.

تبلیغات اینستاگرام

حتما شما هم از پتانسیل بالای تلگرام و اینستاگرام برای فروش و برندینگ مطلعید! اینو هم میدونید که رقابت تو این فضا الان خیلی بالاس و برای خلق کسب و کار و درآمد خوب لازمه که وقت و هزینه صرف کنید. باید اعتراف کرد بهترین روش رشد پیج اینستاگرامی و کانال و گروه تلگرامی تبلیغات گسترده است. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که فیس‌بوک، کمپانی اصلی اینستاگرام، برای شما انجام می‌دهد. اگر پیج اینستاگرام شما در حالت Business باشد، دکمه آبی‌رنگ Promote را در پایین هر تصویر می‌بینید. این دسترسی ساده و اولیه‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید محتوا را در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید.
با استفاده از روشهای مختلف اینستاگرام، شما میتوانید به تبلیغ طراحی لوگو پرداخته و برای خود کسب درآمد کنید.

سایر روشها

ایمیل مارکتینگ:

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی برای تبلیغ طراحی لوگو و شناسایی مخاطبان هدف است. اما ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست و چه مزایا یا معایبی دارد.
ایمیل یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که به‌ویژه برای ارتباطات کاری و تبلیغاتی اثربخشی زیادی دارد. به همین دلیل است که صندوق دریافتی ایمیل یا حتی قسمت هرزنامه‌های (spam) ما پر از ایمیل‌های مختلف تبلیغاتی و غیره است. اما این روزها بسیاری از شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا به صورت هدفمند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند تا نرخ تبدیل بیشتری داشته باشند.

تبلیغات پیامکی :

ارسال پیامک تبلیغ طراحی لوگو بر اساس منطقه، جنسیت، سن و …. یکی از ویژگی های تبلیغات پیامکی اس که توسط بسیاری از اپراتورها اجرا می شود.

نکات مهم در یک متن تبلیغ طراحی لوگو

به طور کلی، در فرآیند نوشتن متن تبلیغ طراحی لوگو، برای جذب مخاطب  المان های مختلفی تأثیرگذار هستند. از جمله مهم ترین عوامل دخیل در نوشتن تبلیغ طراحی لوگو ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عنوان جذاب برای متن

بدنه مناسب برای متن

توانایی آن در بیان مزایای خدمات و سرویس طراحی لوگو شما

قابلیت متن در القای ارزش کسب و کار

تعیین کردن نقاط قوت سرویس یا خدمات

به عبارت دیگر، یک متن تبلیغ طراحی لوگو ، ضمن کوتاه و مختصر بودن باید در ابتدا کاربر را مشتاق به خواندن ادامه متن کند، سپس به احتیاج و تقاضای مشتریان اشاره نموده و در ادامه سرویس پیشنهادی ارائه شود. در ادامه، به جای ذکر ویژگی های  سرویس باید به مزایایی اشاره نمود که شما را از رقبا متمایز می سازد.

متن تبلیغ طراحی لوگو برای جذب مخاطب

آغازی زیبا برای کسب و کار شما!

لوگو شما، معرف شماست.

لذت خرید را با طراحی لوگو افزایش دهید!

همواره یک چیز خاص برای شما داریم!

لوگو خود را به تجربه ای خوب برای مشتری تبدیل می کنیم.

هر چیزی که در ذهنت هست رو ما طراحی می کنیم!

فقط یک لوگو تا آغاز کسسب و کار.

بهترین ها را برای انتخاب شما داریم.

با ما تغییر را ببینید.

از ما غیرممکن ها را انتظار داشته باشید!

طراحی مهیج برای ساخت لوگو

با ما همواره به روز باشید.

با ما رویکردی جدید در طراحی لوگو را تجربه کنید.

به بهترین ها فکر میکنید؟ خوش آمدید!

کیفیتی که انتظارش رو داری با قیمتی که انتظارش رو نداری!

پله های اول را با شما هستیم.

خشت اول کسب و کار خود را (طراحی لوگو) درست قرار بدهید

همه چیزهای خوب در اطرافتان هستند، کافی است خوب ببینید.

راه، شاید همون راهه؛ اما ما همراه شما هستیم.

با ما نیمه پر را ببینید!

نوعی متفاوت از طراحی لوگو که ندیده اید!

زیبایی تان را به رخ بکشید.

چون لایقش هستید!

با ما رویاهایتان را طراحی کنید!

می خوام به چشم تو بیام!