خدمات طراحی لوگو

یکی از فعالیت های آژانس تبلیغاتی دارابی ارائه خدمات مختلف در زمینه طراحی لوگو می باشد،  بعضا بسیاری از شرکت ها لوگو داشته و یا از قبل طراحی لوگو انجام داده‌اند و یا برخی از شرکتها نیاز به مشاوره طراحی لوگو دارند،  برخی از شرکت‌ها نیز ایده ای برای طراحی لوگو داشته و نیاز به پیاده سازی آن دیده دارند.  در اینجاست که آژانس تبلیغاتی ما؛ با ارائه خدمات مختلف ذکر شده در بالا به مشتریان خود در زمینه خدمات طراحی لوگو ارائه خدمت می نماید. پس با ما همراه باشید تا به شما 3 خدمت طراحی لوگو آژانس را معرفی نمائیم.

اجرای لوگو

یکی از رایج ترین مشکلات شرکت ها در طراحی لوگو این موضوع می باشد که آنها با سلیقه خود به بررسی انواع لوگوی شرکت های مختلف پرداخته و سپس با انتخاب یکی از آن ها قصد دارند برای خود طراحی لوگو انجام دهند. این موضوع از این منظر قابل اشکال می باشد که آن ها نگاه فنی، تخصصی و هنری نسبت به موضوع طراحی لوگو نداشته و در نتیجه انتخاب نهایی آن ها منتج به یک لوگوی کاملاً کپی شده و بدون رعایت اصول اولیه طراحی لوگو می باشد . برخی از مشتریان آژانس تبلیغاتی دارابی نیز خواستار این نوع طراحی لوگو هستند که پس از مشاوره های رایگان طراحی لوگو توسط آژانس معمولا روش صحیح را انتخاب می نماید.

اگرچه انتخاب این روش باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد اما در نهایت لوگویی که شما تحویل خواهید گرفت هیچ‌گاه یک لوگوی کاملاً حرفه‌ای و مناسب نخواهد بود بود. دلیل این امر نیز کاملاً بدیهی است و واضح می باشد به عنوان مثال،  ممکن است بهترین پارچه های موجود به شما داده شود اما قطعاً شما نخواهید توانست مثل یک خیاط حرفه ای این پارچه ها را بدوزید،  و دلیل آن کاملاً مشخص است شما یک خیاط نیست در موضوع طراحی لوگو نیز همین قضیه صادق است.  پس بنابراین بهتر است اجرای لوگو را به  یک شخص یا شرکت طراحی لوگو واگذار کرده و شما فقط ایده ها و نظرات خود را منتقل کرده و آنها برای شما یک کار حرفه‌ای انجام دهند تا اینکه خود ایده طراحی لوگو را انجام داده و قصد اجرای آن را داشته باشید.

خدمات طراحی لوگو

خدمات طراحی لوگو

ریدیزاین لوگو

یکی دیگر از خدمات طراحی لوگو آژانس، ریدیزاین لوگو می باشد بسیاری از شرکت ها در حوزه ها و صنایع مختلف پس از ماه ها و یا سالها ممکن است به این نتیجه برسند که لوگوی آنها جوابگوی نیاز آنها در بازار نمی باشد پس بنابراین به دنبال ریدیزاین و یا بازطراحی لوگو می باشند، اگرچه ریشه این موضوع ممکن است پایه اولیه‌اش از همان اجرای لوگو در سال‌های اولیه به وجود آمده باشد یعنی اینکه شرکت در سال‌های اولیه طراحی لوگو را به صورت کاملاً آماتور و ابتدایی انجام داده است و حالا نیاز به بازطراحی و یا ریدیزاین لوگو می باشد.اگرچه باز طراحی و دیزاین لوگو یکی از چالشهای اساسی در موضوع طراحی لوگو می باشد زیرا که شما برای ما ها و یا شاید هم سالها با یک لوگو شناخته شده اید و در بازار رقابت کرده‌اید حال چگونه بایستی باز طراحی و دیزاین لوگوی شما به شکلی انجام شود که به گذشته شما لطمه ای وارد نکند. ما در آژانس تبلیغاتی دارابی با علم به این موضوع و آشنایی با اصول طراحی لوگو به ارائه مشاوره در زمینه ریدیزاین لوگو و یا باز طراحی آن به شما پرداخته و سپس بهترین راهکار برای انجام آن را به شما ارائه خواهیم داد.

مشاوره طراحی لوگو

از دیگر خدمات طراحی لوگو ما، مشاوره رایگان طراحی لوگو می باشد. بسیاری از کسب و کارها به معنای واقعی از اهمیت لوگو و جایگاه آن در آینده شرکت اطلاع نداشته و یا اینکه در زمینه قیمت طراحی لوگو شناخت مناسب را ندارند. اینجاست که ما وارد شده و با مشاوره رایگان و صادقانه بهترین مسیر های موجود را برای مشتریان ترسیم می نمائیم.

رنگ سازمانی

یکی دیگر از خدمات طراحی لوگو این آژانس تحقیق و بررسی در زمینه انتخاب رنگ لوگو می باشد.