شرکت طراحی لوگو در تهران + معرفی 5 شرکت

شرکت طراحی لوگو در تهران به تعداد زیاد موجود است، اما برندها و کسب و کارهای مختلف برای طراحی لوگو بعضاً نیازمند بهترین شرکت طراحی لوگو هستند که از اعتبار و سابقه طولانی و هم زمان از قیمت مناسب برخوردار باشند. امروز برندها از اهمیت لوگو به خوبی آگاه هستند و برای طراحی لوگو و برندینگ به دنبال مشاوره طراحی لوگو هستند، چون می دانند که لوگو برای آنها ارزش افزوده خواهد داشت. بنابر این امروز در این مقاله از آژانس تبلیغاتی دارابی سعی داریم تا 5 شرکت لوگو که به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارند را معرفی نمائیم.

پیش از معرفی بهترین شرکت های طراحی لوگو در تهران به ارائه توضیحاتی پیرامون طراحی لوگو می پردازیم. اگر لوگو شما یکی از قابلیت های ذیل را نداشته باشد، نمیتوان از آن به عنوان لگو خوب نام ببریم.

خلاقیت :خلاقیت یکی از مهمترین فاکتور ها در طراحی لوگو و خصوصیتی است که یک طراح خلاق باید داشته باشد، در واقع نوع نگاه متفاوت به مسائل . طراح لوگو خلاق حتی در زندگی شخصی به یک روش متفاوتی فکر می کنند. توانایی دیدن چیزهایی که از نگاه مردم عادی پنهان است، به طراح لوگو اعتبار می بخشد. در پروژه های خود، به کارفرما ایده‌های متفاوت و خلاقانه ای پیشنهاد دهید.

سازگاری بالا :اهمیت سازگار بودن لوگو با محیط‌های مختلف یکی دیگر از فاکتورهای طراحی لوگو است، یک لوگو ممکن است در هر محیطی به کار برود. وبسایت و شبکه‌های اجتماعی، آیکون‌ها، محصولات چاپی، تابلو فروشگاه یا بیلبورد و تمام قسمت‌های دیگر کسب‌وکار که نیاز به طراحی دارند. این محیط‌ها، رنگ و سایزهای مختلفی دارد. بنابراین باید توجه کنیم که اولا در طراحی لوگو نباید جزئیات زیادی را به تصویر بکشیم چون در سایزهای کوچک، جزئیات دیده نمی‌شوند و ثانیا لوگو باید نسخه‌های متنوع از نظر رنگ و سبک داشته باشد. و خلاصه اینکه در هر سایزی و هر ابعادی و هر رسانه ای قابل استفاده باشد.

ایده داشتن در طراحی لوگو: ایده در طراحی لوگو از فاکتورهای مهم است حتما بعضی وقتا که خواستید لوگو طراحی کنید، ایده کم آوردید، احساس ضعف در ایده‌پردازی کردید راه حل آن اینست که ایده ببینید. برای زنده ماندن نیاز به غذا دارید، و برای خلاق بودن، «دیدن» لازمه. بارها از ما پرسیده شد: «ایده طراحی لوگو از کجا بیارم؟» طراح‌ها مخصوصا توی ایده‌پردازی لوگوهای فارسی مشکل داشتند. بنابراین تا میتوانید ببینید اما کپی نکنید.

بهترین شرکت طراحی لوگو

آژانس تبلیغاتی دارابی

ما مدعی هستیم که یکی از بهترین شرکت های طراحی لوگو در تهران آژانس ما می باشد، و مدعای این حرف یک نمونه کارهای موجود در سایت ما و دومی 18 سال تجربه کاری در زمینه طراحی و گرافیک است. از سوی دیگر به لحاظ کوچکی و چالاکی مجموعه ما قیمت ها ارائه شده در قبال کیفیت ارائه شده به شدت رقابتی است. مجموعه ما با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت می باشد و علاوه بر خدمات طراحی لوگو طراحی بند بوک نیز انجام می دهد.

اهمیت شرکت طراحی لوگو در تهران

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

تهران شهری با گوناگونی گروه‌های قومی است اما جمعیت خارجی آن کم است. به عنوان بزرگ‌ترین شهر فارسی‌زبان جهان، اکثریت مردم تهران را پارسیان تشکیل می‌دهند و بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. دیگر جوامع مذهبی در تهران شامل بهائیان، زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان می‌شود.

پیشینهٔ زندگی در تهران به دوران نوسنگی برمی‌گردد و کاوش‌های باستان‌شناسی صورت‌گرفته در تهران، منجر به کشف اسکلت‌های ۷۰۰۰ سالهٔ انسان و ابزارهای سنگی شده‌است. در اوایل سدهٔ هفتم، با ویرانی شهر ری و مهاجرت مردم آن به تهران، دانش تجارت، ساخت‌وساز و شهروندی مردم ری به تهران انتقال یافت و باعث پیشرفت آن شد. در دوران صفوی بسیار بر اهمیت تهران افزوده شد اما سرچشمهٔ شکوفایی و پیشرفت این شهر، به پایتختی آن برمی‌گردد. آقامحمدخان قاجار، بنیان‌گذار دودمان قاجار که پس از بارها تلاش برای تصرف تهران، بالاخره موفق به انجام این کار شده بود، در نوروز سال ۱۱۶۵، پس از سال‌ها جنگ با خاندان زند و مدعیان پادشاهی، تهران را پایتخت خواند. تبدیل شدن تهران از شهری معمولی به یک پایتخت مدرن، از دوران پهلوی شروع شد. در دوران پهلوی، امور کشوری در پایتخت متمرکز شد و شمار کارکنان دولتی در شهر به سرعت افزایش یافت؛ در این دوران، شهر تهران علاوه بر دو وظیفهٔ سیاسی و تجاری، وظیفهٔ اداری را نیز پذیرفت. با انقلاب ۱۳۵۷ و آغاز جنگ ایران و عراق، برای نزدیک به یک دهه توسعه‌ای در تهران صورت نگرفت و پس از پایان این دوره، توسعهٔ پایتخت ایران ادامه یافت و تهران به کانون پذیرش جمعیت در ایران تبدیل شد. (منبع ویکی پدیا)

قیمت طراحی لوگو در تهران

قیمت طراحی لوگو در تهران با توجه به نوع لوگو، شرکت لوگو، سابقه و رزومه و بسیاری موارد دیگر متفاوت می باشد این تفاوت در همه زمینه ها صادق است و طراحی لوگو در شیراز و یا طراحی لوگو در مشهد با تهران متفاوت است. شرکت طراحی لوگو در تهران در زمینه ی ایجاد و خلق انواع لوگوهای استفاده شده در برندهای شخصی و سازمانی و … حرفه ای تر عمل می کند و این شرکتها، با استفاده از فنون جدید و تکنولوژی های روز به ایجاد لوگوهایی استاندارد می پردازد.

شرکت سارگون:  فعالیت خود را در سال 1387 با طراحی سایت آغاز نمود.این شرکت با بهره گیری از جوانان متخصص در این زمینه برای ارائه هر چه بهتر کیفیت سرویس های ارائه شده ، تلاش کرد و در طی سال های بعد با حفظ کیفیت بر تعداد سرویس های خود افزود.

شرکت طراحی لوگو در تهران پارماتیک متشکل از تیمی است که با هدف بهبود و رشد حوزه وب کار خود را آغاز کرده است. در این زمینه همواره تلاش ما بر این بوده است که بتوانیم چه در ارائه مسائل خدماتی نظیر ، برندینگ ، طراحی سایت ، طراحی لوگو ، سئو و بهینه سازی و … و چه در ارائه روند آموزش های خود بهترین خدمات موجود را ارئه دهیم.

شرکت طراحی لوگو در تهران آرمکده : در تیر ماه 1390 با یک هدف شفاف شروع به کار کرد طراحی لوگو و هویت تجاری کسب و کارها بر پایه اصول علمی و استاندارد جهانی. این شرکت با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 4 سال، خالق هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 500 کمپانی و برند متعدد باشیم.

شرکت طراحی لوگو در تهران بعد چهارم : از دیدگاه اجتماعی، نوعی حالت فرا احساسی است که انسان را قادر میسازد، به ورای مسائل توجه کند و از این طریق، ایده های جدید را بر اساس انتظارات جوامع پیشرفته از قوه به فعل در آورد. در دنیای تجارت، بعد چهارم نقش غیرقابل انکاری را در بالا بردن سطح اقتصاد سریع التغییر امروز بازی می کند و بعنوان یک محرک موثر، موسسات را در راه انتخاب بهترین روش های بازاریابی هدف دار راهنمائی مینماید.