طراحی لوگو برای اینستاگرام

بر هیچ کس پوشیده نیست که اینستاگرام امروزه پلتفرم رسانه های اجتماعی است که مشاغل برای بیان بصری برند خود در آن حضور دارند. میلیاردها نفر روزانه از اینستاگرام برای کشف چیزهای جدید استفاده می کنند و این شامل برندها و محصولات جدید است! اگر می خواهید درباره رشد کسب و کار خود بیشتر بیاموزید ، به آمار اینستاگرام که در ادامه آمده توجه کنید..

گسترش حضور افراد در شبکه های اجتماعی و علی الخصوص اینستاگرام که در ایران به حدود 35 میلیون نفر رسیده باعث شده که، کسب و کارهای مختلف نیز از این بستر استفاده نمایند. از سویی هر فعالیتی بدون طراحی لوگو بدون اعتبار بوده، بنابر این طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام در کنار طراحی پست اینستاگرام یکی از نیاز های کاربران آژانس تبلیغاتی ما در این شبکه اجتماعی بوده است. طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام در چند حوزه مختلف برای کاربران که مهمترین انها ساخت لوگو اینستاگرام در فتوشاپ و آموزش طراحی لوگو اینستاگرام بوده که ما به آنها می پردازیم.

از برندهای بزرگ گرفته تا مغازه های کوچک ، داشتن یک حساب کاربری خوب در اینستاگرام باعث افزایش تعداد دنبال کنندگان شما و همچنین تعامل شما می شود. در نتیجه، فروش بیشتری خواهید دید! فروش در اینستاگرام یک حرکت هوشمند برای همه مشاغل خرده فروشی است ، بنابراین با این گفته ، بیایید با طراحی لوگو برای اینستاگرام شروع کنیم!

اهمیت اینستاگرام

یک میلیارد نفر هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند
۵۰۰ میلیون نفر همه روزه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند
اینستاگرام سریعترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در کانادا است
ترکیب جنسیت در اینستاگرام تقریباً یکنواخت است: ۵۲٪ مونث و ۴۸٪ مذکر

با این اطلاعات و آمار حال بایستی اهمیت و ارزش طراحی لوگو را بدانیم

لوگو اینستاگرام همانند چهره شماست و مخاطب در اولین دید برداشت هایی از لوگو شما خواهد داشت، اگر طراحی لوگو حرفه ای و زیبا باشد، مخاطب احساس خوب و مثبت خواهد داشت و باید بدانید که برعکس این موضوع نیز صادق است. بنابر این در طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام خود به دقت به این موضوع توجه نمائید، زیرا مخاطب قبل از هر چیزی لوگو شما را در پیچ دیده و بعد مطالب و استوری ها را خواهد دید.

برای آگاهی از طراحی لوگو برای اینستاگرام به چند مورد دیگر از موارد مهم طراحی لوگو می پردازیم
در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید. طراحی لوگو فقط به معنای ایجاد تصویری جذاب نیست. بلکه هدف اصلی شما ایجاد برند است. بنابر این شما باید بین شرکت و مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل تحقیقات بازار مهم است. به شدت توصیه می شود مشتری را در این مرحله درگیر کنید.

بررسی مشتری

پیش از انجام طراحی لوگو ، مقداری زمان برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتری خود صرف کنید: آنها چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند ، چگونه کار می کنند و بازار هدف آنها چیست. نسخه های قبلی لوگو آنها را مطالعه کنید (در صورت وجود). سپس ، لیستی از کارها را ایجاد کنید و به آنچه مشتری نیاز دارد ، توجه نکنید زیرا شما در نهایت باید پاسخگو باشید در مورد لوگو نه مشتری.

کلیشه ای رفتار نکنید

هر از چند گاهی سبکی از طراحی روی بورس می آید و بعد از مدتی از بین می رود. سعی کنید هر از چند گاهی از رفتار کلیشه ای جدا شده و سوار بر موج سبکهای طراحی حرکت کنید. این کار باعث می شود از تکرار و یکنواختی کارها جدا شده و نمونه های خوبی تهیه شود.

طرحی متنوع بزنید

ایجاد یک لوگو همه کاره برای اطمینان از ماندگاری طولانی آن بسیار مهم است. بنابر این سعی کنید با تطبیق پذیری نقش مهمی در انتخاب عناصر طراحی شما از جمله رنگ ها ، قلم ها ، چیدمان ها و موارد مشابه داشته باشد.

سفارش لوگو اینستاگرام

برای سفارش لوگو برای پیج اینستاگرام علاوه بر موارد بالا که اشاره شد به موارد ذیل نیز توجه نمائید
مقایسه: برای سفارش لوگو ابتدا نمونه های چند طراح لوگو را دیده و از بین آنها بهترین را از نظر کیفیت و قیمت مناسب انتخاب نمائید.
قیمت : ما بع عنوان سفارش دهنده باید محدوده قیمت را برای طراح مشخص نمائیم
بررسی : رقبا را از نظر لوگو بررسی و آنالیز نمائید

لوگو اینستاگرام بدون پس زمینه

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

ساخت لوگو اینستاگرام در فتوشاپ

اگر به دنبال طراحی لوگو اینستاگرام خودر در فتوشاپ هستید ابتدا بایستی به یکی از سایت های رایگان عکس و لوگو مانند فری پیک سری بزنید. سپس با جستجو و انتخاب موضوع لوگو خود آن را دانلود نمائید. و در پایان با وارد کردن آن در فتوشاپ و ادیت لازم لوگوی مناسب خود را برای پیج اینستاگرام بسازید.

آموزش طراحی لوگو اینستاگرام

آموزش طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

برنامه طراحی لوگو برای اینستاگرام

برنامه DesignEvo یکی از بهترین برنامه‌ طراحی لوگو برای کاربران اندرویدی و همچنین iOS است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی لوگو حرفه‌ای را در تلفن هوشمند خود بسازید.

برنامه Logo Maker یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی و آسان است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود، لوگو طراحی کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی یک لوگو را سفارشی‌سازی کنید و یا یک لوگو جدید و خاص را در تلفن هوشمندتان برای کسب و کار خود طراحی کنید.

برنامه Free Logo Maker یک برنامه طراحی لوگو محبوب و رایگان است که توسط DesignMantic ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بتوانید لوگوهای نامحدود و خاصی را به صورت رایگان طراحی کنید.

برنامه Logo Maker یک برنامه طراحی لوگو شگفت‌انگیز و محبوب است که توسط Shopify برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است. این برنامه فرصتی را برای ساخت لوگوهای منحصربه‌فرد و خاص برای کسب و کار شما با قالب‌های مختلف ارائه می‌دهد.

دانلود برنامه Logo Maker by Shopify برای اندروید و iOS

طراحی لوگو برای اینستاگرام

طراحی لوگو برای اینستاگرام را از دو بعد دیگر نیز میتوان بررسی کرد. همانگونه که در تصویر زیر می بینید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، برای راحتی مخاطبانی که فعالیت های گسترده ای دارند، بخشهای را به صورت مجزا فراهم نموده است. در واقع برخی طراحی لوگو برای اینستاگرام را برای همن قسمت مد نظر داشته و برای آن به دنبال طراحی لوگو هستند.

طراحی لوگو برای اینستاگرام

طراحی لوگو برای اینستاگرام

نکته مهم در مورد این بخش آنست که، طراحی لوگو برای این بخش اینستاگرام، راحتر بوده و نیاز نیست همه اصول مربوط به طراحی لوگو را رعایت نمائید. اما بخش ددوم واقعا طراحی لوگو برای اینستاگرام و صفحه اصلی یا همان لوگو اصلی است که در بالا در مورد آن مفصل صحبت شده است.