طراحی لوگو و کارت ویزیت + 4 نکته مهم

طراحی لوگو و کارت ویزیت یکی از نیاز های هر کسب و کاری می باشد. طراحی لوگو ارتباط مستقیم با کارت ویزیت داشته و در زمان طراحی لوگو و کارت ویزیت بایستی به نکات حرفه ای طراحی لوگو و کارت ویزیت دقت نموده و همه موارد آن را اجراء نمائیم. طراحی لوگو و کارت ویزیت ارتباط مستقیمی با طراحی لوگو و برندینگ و مشاوره طراحی لوگو دارد.

طبق تعریف وب سایت ویکی پدیا نشان‌واره، لوگو، یا آرم (به انگلیسی: Logo) عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد. نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز بازمی‌نمایاند.

طراحی لوگو و کارت ویزیت

طراحی لوگو و کارت ویزیت

نکات مهم طراحی لوگو و کارت ویزیت

رنگ

در طراحی لوگو و کارت ویزیت بایستی از رنگ سازمانی برند استفاده نمود و از رنگ ها مخالف و یا خارج از سبک برند دوری نمود.

سایز

زمان طراحی لوگو و کارت ویزیت بایستی از سایز استاندارد استفاده نمود و لوگو بیش از حد بزرگ و یا کوچک نگردد. همچنین سعی نکنید برای کاهش هزینه از سایز کارت ویزیت نیز بکاهید.

کیفیت

کیفیت طراحی لوگو و کارت ویزیت خود را به دلیل اینکه اولین ابزار تبلیغاتی شما می باشد و بیشتر مخاطبان ابتدا آنها را می بینند کاهش ندهید و سعی کنید طراحی لوگو و کارت ویزیت خود را به صورت حرفه ای و زیبا انجام دهید.

جنس

پس از طراحی لوگو و کارت ویزیت نوبیت به چاپ آنه میرسد، سعی کنید در زمان چاپ از جنس ها با کیفیت و خاص مانند طلایی، یو وی، کتان و …. بهره برده و یک کار با جنس و کیفیت عالی به چاپ برسانید.

در نتیجه در زمان طراحی لوگو و کارت ویزیت موارد مهم طراحی را رعایت و از ایده ها و کارهای خاص فراری نباشید. هرچه طراحی لوگو و کارت ویزیت شما خاص تر و زیبا تر باشد، مخاطب شما نیز درگیر تر خواهد شد و شما را به ذهن خواهد سپرد.