طراحی کاتالوگ سنگ، با توجه به گستره فعالیت هایش یکی از تخصصی ترین فعالیت های هر آژانس تبلیغاتی می باشد. صنعت سنگ در همه صنایع دیگر نفوذ کرده و از ساختمان گرفته تا صنعت مد و فشن، از جواهرات گرفته تا صنایع نظامی و ….. ادامه دارد. زیبای و اهمیت سنگ در بسیاری موارد شناخته شده و قطعی است اما نکته تاسف باری که وجود دارد این است که، همانند صنعت پرداخت سنگ در ایران که بسیار عقب است، و مجبور به صادرات و سپس پرداخت سنگ در خارج هستیم، در طراحی کاتالوگ سنگ نیز از کشورهای دیگر عقب هستیم.

بنابراین سعی کرده ایم در این راهنما به مواردی اشاره نموده که در کاتالوگ سنگ به کاربرده شود تا به ارزش و اهمیت طراحی افزوده شود. ما در مقاله ای نکات طراحی کاتالوگ را عنوان کرده ایم که میتوانید با مطالعه آن از اصول و قواعد کلی طراحی کاتالوگ برای سنگ آشنا شوید.

اما نکاتی هم اختصاصی وجود دارد که بهتر است در طراحی کاتالوگ سنگ خود بکار برید. نکته اول همانند بسیاری موارد دیگر، عکاسی می باشدحتما سعی کنید عکاسی صنعتی انجام دهید.مورد دوم، چاپ با کیفیت و استفاده از موادی مانند سلفون و یو وی است، که به کیفیت نهایی کار کمک میکند.

در ادامه نمونه های مختلفی از طراحی کاتالوگ سنگ را قرار داده ایم.