امروزه هر کسب و کاری تقریبا به این موضوع رسیده که برای شروع بایستی طراحی لوگو انجام دهد، اما چرا براستی بایستی برای برند و کسب و کار خود لوگو داشته باشید؟ ما به صورت خلاصه در اینجا عنوان می کنیم. لوگو شما در واقع شخصیت و نماد و نشان برند شماست بنابراین بایستی برای شخصیت بند خود تلاش کنید. با لوگو شما به کسب و کار خود هویت می دهید، بنا بر همین دلیل است که طراحی برند بوک بدون لوگو معنی ندارد. در مورد اهمیت طراحی لوگو مطالب بسیاری را در اینترنت و در سایت آژانس تبلیغاتی دارابی می توان در قسمت وبلاگ خواند، اماسوال اساسی مطرح میگردد و آن اینست که چرا بسیاری به دنبال کانال طراحی لوگو رایگان و یا ربات لوگو ساز رایگان و یا طراحی لوگو با اسم فارسی رایگان هستند؟ عزیزان به عرض معزرت و خیلی شفاف عرض کنم، مرده را بدون پول قبر نمی کنن پس به دنبال رایگان نباشید که چیز مناسبی گیر شما نخواهد آمد.

اگر واقعا به فکر طراحی لوگو برای خود هستید یا انجام ندهید و یا سعی کنید از کارهای رایگان و کپی دوری کرده و یک کار حرفه ای و یا نیم حرفه ای انجام دهید.

اما برای آشنایی بیشتر و کمک به شما عزیزان برخی از کانال طراحی لوگو رایگان و یا کانال طراحی لوگو برای ایده گرفتن را به شما معرفی می کنیم

https://t.me/logo_drive

https://t.me/logovu

https://t.me/tokshok

https://t.me/logodesigna

https://t.me/logo_proofile

اگر هم به دنبال موارد خاصی مانند ذیل هستید این موارد را مطالعه کنید:

نرم افزار طراحی لوگو

طراحی لوگو املاک

طراحی لوگو آرایشی

طراحی لوگو پزشکی