کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد

جهان سرانجام موفق به ساخت واکسن کرونا شد و خوشبختانه ایران نیز در این زمینه موفق شد. ما آخرین علم ایمونولوژی را داریم که به خاطر بایستی سپاسگزار باشیم. در بیش از سال و نیم گذشته ، شرایط بسیار بدی بر همه دنیا حاکم شد ول جهان سرانجام اولین واکسن Covid-19 خود را دریافت تولید کرد و همه ما احساس راحتی و هیجان مشترکی داشتیم. ما سرانجام می توانیم از خانه های خود بیرون بیاییم ، با عزیزانمان دیدار کنیم و واقعاً از آنچه از اواخر سال 2019 گم کرده ایم قدردانی کنیم: ارتباط انسانی.

به عنوان یک آژانس تبلیغاتی ، تصمیم گرفتیم 5 شرکت دارویی برتر را که موفق به تولید واکسن شدند، از لحاظ طراحی لوگو بررسی کنیم. البته پیشرو در این طراحی لوگو ، Pfizer است ، نه تنها به دلیل تعهد خود به علم بلکه به دلیل اشتیاق فراوان که در تجارت دارد و تغییرات اساسی در چشم اندازهای تجاری خود را از طریق هویت های تجاری تازه انجام داده است.

در حالی که Pfizer ممکن است تنها شرکتی در این لیست با طراحی لوگو جدید باشد ، اما هر یک از آنها دارای لوگویی هستند که کاملاً وعده اصلی شرکتشان را دربرمی گیرد.

کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد

مبدا: آمریکا

تاریخ انتشار واکسن Covid-19: 14 دسامبر سال 2020

نوع لوگو: لوگو ترکیبی

کد رنگ: Hex # 0000C9 و Hex # 0095FF

قلم: Noto Sans

شعار: “پیشرفت هایی که زندگی بیماران را تغییر می دهد”

لوگو Pfizer چیست؟ نوآوری

لوگو جدید Pfizer نشان دهنده مارپیچ دوگانه ساختار DNA است. برای ایجاد تأثیر در حرکت – دقیقاً حرکت رو به بالا – طراحی شده است. رنگهای استفاده شده آبی و فیروزه ای است – رنگهای معمول صنعت داروسازی. نام شرکت به صورت تیتر در این لوگو جدید به همان سبک باقی مانده است.

لوگو چه می گوید؟

این لوگو نشانگر تغییر شرکت از تجارت به علم است. مارپیچ DNA. روبان های موجود در آیکون هدفمند و با اعتماد به نفس هستند. سایه های آبی و فیروزه ای مطمئن و فرمانبرنده هستند. ظاهر کلی ، به خصوص اگر لوگو قبلی شرکت پزشکی را بخاطر بیاورید ، طراوت ، تمیزتر و شفاف تر است.

2. مدرن

مبدا: آمریکا

تاریخ انتشار واکسن Covid-19: 18 دسامبر سال 2020

نوع لوگو: تایپوگرافی

کد رنگ: Hex # DF1335 و Hex # 00C6ED

قلم: Core Sans CR

عنوان: “شرکت بیوتکنولوژی دیجیتال”

کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد 1

این لوگو از یک فونت ساده استفاده می کند. علائم خط چین در زیر لوگو از آبی روشن به آبی و تیره تبدیل می شود. این شرکت چشم انداز اتکا به فناوری mRNA (پیام رسان RNA) را دارد و به همین دلیل است که می بینیم شعار”پیام رسان های درمانی” در زیر خط چین نوشته شده است.

لوگو چه می گوید؟

آبی روشن خط چین که به آرامی به آبی تیره تبدیل می شود ، بیانگر “روند” است. روند تولید دارو یا پیشرفت بیمار به سمت سلامتی یا هر دو می تواند باشد. خط چین کردن خود بیانگر ارتباط mRNA است. رنگ لوگو قرمز است که یک رنگ سنتی برای سلامتی است و در کنار آبی که آرامش می بخشد باعث ملایم شدن لوگو شرکت دارویی مدرنا می شود و حس ثبات و کنترل را القا می کند.

3. BioNTech

مبدا: آلمان

تاریخ انتشار واکسن Covid-19: 14 دسامبر سال 2020

نوع لوگو: تایپوگرافی

کد رنگ: Hex # 3e946f و Hex # bfcc34

قلم:

شعار تبلیغاتی: “منحصر به فرد باشید ، با فرد رفتار کنید”

کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد 2

چه چیزی در لوگو BioNTech وجود دارد؟ پیشگام بودن

این یک لوگو مبتنی بر تایپوگرافی است. حروف براق ، ساده و ناتمام است. حروف شکسته به لوگو اجازه می دهد تا مانند کد ماتریکس به نظر برسد. تأثیر کلی آن تمیز و بسیار فنی است.

لوگو چه می گوید؟

این شرکت به عنوان یک شرکت بیوتکنولوژی با این لوگو به کمال رسیده است. رنگ ها دارویی هستند اما فونت ، ملایم، و وزن حروف فونت عالی، همه اینها باعث انتقال حس تکنولوژی است. لازم به ذکر است که BioNTech تنها شرکت بیوتکنولوژی در این لیست نیست ، اما تنها شرکتی است که با طراحی لوگو فناوری گرا قصد دارد چیزهای زیادی در مورد چشم انداز و جدیت شرکت به مخاطب انتقال دهد.

4. AstraZeneca

مبدا: انگلستان

تاریخ انتشار واکسن Covid-19: 4 ژانویه 2020

نوع لوگو: لوگو ترکیبی

کد رنگ: Hex # eac103 و Hex # 2d2a6f

قلم: Vectora

شعار: “ایده های الهام بخش زندگی”

چه چیزی در لوگو AstraZeneca وجود دارد؟ هیجان و حرکت

کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد 3

نمادی که در لوگو وجود دارد حروف A و Z را به شکل میکروسکوپ نوری ترکیب می کند. شکل بهم پیوسته است. سایه خردل در نماد هیجان انگیز است. فونت مدرن و حرفه ای است.

لوگو چه می گوید؟

در مقایسه با سایر لوگو های موجود در لیست ، نماد اینجا کمی پیچیده است و حروف به نظر می رسد منحنی زیادی داشته باشد. این لوگو دارای شخصیتی است که از طریق حرکت در لوگو به دست می آید ، و همه چیز در مورد حرکت است ، می درخشد. این فونت بسیار سبک وزن و در عین حال هدفمند است و تأثیر کل آن مربوط به شرکتی است که به گرمی با بیمار رفتار میکند.

5. سینوفرم

مبدا: چین

تاریخ انتشار واکسن Covid-19: 9 دسامبر 2020

Logo Style: لوگو ترکیبی

کد رنگ: Hex # 50599c ، Hex # 6ab24e ، Hex # 40b6aa ، Hex # 449ac9 ، Hex # 255498 و Hex # 737373

قلم:

عنوان: “همه برای سلامتی ، سلامتی برای همه”

چه چیزی در نشان Sinopharm وجود دارد؟ رشد

کدام واکسن Covid-19 بهترین طراحی لوگو را دارد 4

لوگو یک مارپیچ چند رنگ است که به سمت بالا حرکت می کند. کاملاً شبیه به لوگو جدید Pfizer ، آن را نیز شبیه ساختار DNA مارپیچ دوتایی می کند. راه راه ها روان و انعطاف پذیر هستند. لبه های آنها زیاد نیست. رنگ ها رنگ های دارویی متداول هستند: سبز و آبی در سایه های مختلف.

لوگو چه می گوید؟

مارپیچ یک حرکت ثابت است و جهت حرکت به سمت بالا است. این به معنای تکامل و رشد است. لبه های راه راه هایی که مارپیچ را تشکیل می دهند ، گردتر و پررنگ تر هستند و بر وعده شرکت در مورد گرمی و گرمی تأکید می کنند. رنگها کم نورتر و چشم نواز نیستند. در حالی که بقیه لوگو خوب است ، اما رنگ ها به نظر می رسد که می توانند از کمکی استفاده کنند. شاید استفاده از پالت سایه روشن آن را برطرف کند؟

نتیجه

طراحی لوگو پزشکی فرایندی است که بر اساس سنت بنا شده است. رنگ ها و گزینه های نمادی وجود دارد که مخاطبان به راحتی آنها را با لوگو های پزشکی مرتبط می کنند. به عنوان یک طراح ، شما می توانید بیشتر ماجراجو و دراماتیک باشید اما به جای عبور از خطوط ، شاید عبور از مرزها مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

هنگامی که کار بر روی پروژه طراحی لوگو بعدی خود را برای صنعت دارو آغاز می کنید ، به یاد داشته باشید که از لیست سایه های سبز و آبی استفاده کنید ، از فونت های ساده تر و نمادهای مربوط به پزشکی استفاده کنید.