طراحی کاتالوگ مبلمان

طراحی کاتالوگ مبلمان همانند هر کار طراحی دیگری نیاز به صرف وقت و دقت و ظرافت خاصی دارد، که علت آن نیز اهمیت و تاثیر طراحی کاتالوگ زیبا در جذب مشتری می باشد. یک طراحی کانالوگ حرفه ای می تواند تاثیر بزرگی در جذب مخاطب و فروش مبلمان به مشتری داشته باشد. در طراحی کاتالوگ مبلمان حتما بایستی به موارد ذیل رعایت شود.

  • عکاسی

مهم ترین مورد در زمینه طراحی کاتالوگ مبلمان توجه به عکس است. در مورد اهمیت عکس در طراحی کاتالوگ مبلمان نیازی به توضیح نمی باشد، چون هرچه شما کیفیت و قیمت و ……موارد را درست کنید بدون عکس مناسب قادر به فروش مناسب نخواهید شد. بنابراین بایستی عکس با کیفیت عالی در طراحی کاتالوگ خود استفاده نمائید.

  • توجه به جزئیات

بعد از مرحله عکاسی برای جذاب شدن عکس ها بهتر است آنها را با جزئیات نمایش دهید، به عنوان مثال اگر منبت کاری های خاصی انجام شده یا رنگ و جنس خاصی وجود دارد بهتر است آنها را با صورت حرفه و با جزئیات نمایش دهید تا مشتری به اهمیت کار پی ببرد.

  • درج محتوا مناسب

سعی کنید در طراحی کاتالوگ مبلمان از محتوای مناسب کاربر مانند، جنس، قیمت، گارانتی و … به اندازه و مناسب استفاده کنید

  • اطلاعات تکمیلی

بهتر است برای اطمینان از اصالت و کیفیت کالا اطلاعاتی مانند تماس، وب سایت، آدرس کارخانه، دفتر فروش، تلفن گارانتی و … را در جاهای مناسب کار کنید.

  • استفاده از ابزارهای کمکی

عکس را با استفاده از المانهای دیگر مانند گل و گلدان و ….. جذاب تر هنری تر و زیباتر کنید

  • استفاده از کاغذ با کیفیت

پس از همه موارد بالا سعی کنید طراحی کاتالوگ مبلمان خود را با استفاده از کاغذهای خاص و جذاب چاپ کنید تا تاثیر بیشتری به دست آورید.

  • طراحی حرفه ای

با رعایت موارد بالا سعی کنید در طراحی نیز خاص و منحصر به فرد باشید تا زحمات شما از بین نرود.

  • صحافی

بی ربط نیست باور کنید نوع صحافی و برش تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطب دارد بنابراین با طراح کاتالوگ خود در این مورد مشورت کنید

شما میتوانید کاتالوگ مبلمان خود را به صورت دیجیتالی نیز منتشر و در اختیار مخاطبین قرار دهید. بنابراین پیشنهاد میدهم برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب طراحی کاتالوگ دیجیتالی ما را مطالعه نمائید. همچنین با توجه به اینکه کاتالوگ مبلمان را به نوعی در دسته کاتالوگ صنعتی میتوان قرارداد، پیشنهاد میدهیم مقاله کاتالوگ صنعتی ما را مطالعه نمائید.

برای ایده گرفتن و دیدن نمونه های جدید ما 25 نمونه شاخص از تولیدکنندگان برتر اروپا و آسیا را در ذیل برای شما درج نموده ایم

در ادامه یک نمونه طراحی کاتالوگ دیجیتالی انجام شده توسط آژانس تبلیغاتی دارابی برای یک شرکت تولیدی مبلمان انگلیسی را درج نموده ایم.

ممکن است با موبایل کامل دیده نشود بنابر این اگر با موبایل تماشا میکنید، پیشنهاد میدهیم از این لینک دیدن کنید

در این کاتالوگ از فیلم و گالری عکس های مختلف استفاده کرده ایم