فونت خاص برای طراحی لوگو

استفاده از فونت برای طراحی لوگو اجتناب ناپذیر است، اما استفاده از فونت فارسی خاص برای طراحی چالش پیش روی طراحان لوگو است. چالش فونت فارسی برای طراحی لوگو فقط برای طراحی لوگو فارسی نبوده و پیدا کردن فونت انگلیسی مخصوص طراحی لوگو نیز برای خود زمان و انرژی خاصی نیاز دارد. پیدا کردن فونت فارسی مناسب لوگو نیاز به تجربه، زمان و هزینه دارد و اگر قصد تایپو گرافی دارید قطعا فونت تایپوگرافی لوگو چالش بزرک شما در طراحی لوگو است. البته راهبرد آژانس تبلیغاتی دارابی در این زمینه، استفاده از افراد مسلط به خط و نقاشی می باشد. ما در پروژه های مهم خود با استفاده از این افراد هنرمند، در کنار یک گرافیست و همکاری مشترک بین این دو به فون های خاص و با ایدهای جذاب در طراحی لوگو میرسیم.

در این مقاله همراه ما باشید تا تجربیات خود را در زمینه فونت خاص برای طراحی لوگو  را با شما به اشتراک بگذاریم. البته فراموش نکنید که موضوع فونت در طراحی پوستر و طراحی کاتالوگ نیز مهم است.

فونت فارسی خاص برای طراحی لوگو

فونت های خاص فارسی برای طراحی لوگو محدود بوده و اکثرا پولی بوده اما فونت های رایگان فارسی برای طراحی لوگو عبارتند از :

فونت EntezareZohoor :

فونت خاص برای طراحی لوگو 1

فونت sofi:

فونت خاص برای طراحی لوگو 2

فونت IranNastaliq :

فونت خاص برای طراحی لوگو 3

فونت Mj_Ghalam:

فونت خاص برای طراحی لوگو 4

 

فونت SOGAND:

فونت خاص برای طراحی لوگو 5

فونت انگلیسی مخصوص طراحی لوگو

برای فونت انگلیسی مخصوص طراحی لوگو سایت دافونت از بهترین گزینه های موجود است که میتوانید استفاده نمائید. در این سایت امکان دانلود فونت خاص برای طراحی لوگو موجود است و با دسته بندی های مختلف و متنوع و نمایش فونت های مختلف امکان دانلود و استفاده از فونت ها را خواهید داشت. البته این فونت ها فقط انگلیسی بوده و فونت فارسی ندارد.

دانلود فونت خاص برای طراحی لوگو

در ادامه میتوانید تعدادی فونت خاص برای طراحی لوگو را دانلود نمائید

دانلود فونت خاص برای طراحی لوگوfont