نرم افزار طرحی لوگو

استفاده از نرم افزارها در همه اصناف و خدمات رشد فزاینده ای داشته است، در این بین طراحی و علی الخصوص طراحی لوگو نیز از این موضوع مستثنی نبوده، بلکه جزء پیشتازان نیز هست. برای طراحی لوگو به صورت نرم افزار نیز به سه روش که در ادامه آمده است می توانید اقدام کنید. اول نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر و دوم نرم افزارهای طراحی لوگو موبایل و سوم سایت های طراحی لوگو است. در ادامه با ما همراه شوید تا به سوالات مختلف شما منجمله، بهترین نرم افزار طراحی لوگو، بهترین نرم افزار طراحی لوگو چیست؟ و بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید و سوالات بیشتر پاسخ دهیم. الیته در این لینک مورد سایت طراحی لوگو آنلاین به صورت مفصل راهنمایی شده است. بنابر این در ادامه مطلب به دو روش دیگرو معرفی نرم افزار طراحی لوگو فارسی می پردازیم
دسته اول نرم افزارهای طراحی لوگو برای کامپیوتر است که خود به چندین بخش تقسیم می گردد اول نرم افزارهای که به صورت یک برنامه نصب شده و در آن تعدادی آیکون و نماد موجود بوده که شما می توانید با انتخاب آنها کار طراحی لوگو خود را انجام دهید. دسته دوم نرم افزارهایی هستند که که برای گرافیست ها بوده و کار طراحی لوگو خود را به صورت جرفه ای در آن انجام می دهند. اما بعضا بسیاری سوال می کنند که بهترین نرم افزار طراحی لوگو چیست؟ یا نرم افزار طراحی لوگو کم حجم وجود دارد؟ پاسخ به این سوال بسته به استفاده کننده می باشد، یعنی برای طراحی لوگو حرفه ای از کرل و ایلستریتور استفاده می شود اما هر کسی قادر به استفاده از آن نیست. در عوض افراد عادی از نرم افزارهای آماده طراحی لوگو استفاده میکنند که راحتر است. بنابراین بهترین نرم افزار طراحی لوگو بستگی به شخی استفاده کننده دارد.

ایلاستریتور Illustrator

Adobe Illustrator ایلاستریتور نرم افزاری که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا به طراحی وکتور روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های گیف، طراحی حرفه ای لوگو و … بپردازند. در نرم افزار Adobe Illustrator از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که شما قادر خواید بود بدون کمترین مشکل و دل نگرانی به طراحی لوگو خود با کیفیت عالی بپردازید و تنها دغدغه شما ایده طراحی خواهد بود. با این نرم افزار طراحی لوگو فارسی امکان پذیر بوده و هیچ محدودیتی در آن ندارید

قابلیت های نرم افزار Adobe Illustrator

قابلیت طراحی طرح های وکتور بسیار پیچیده با قابلیت های بسیار پیشرفته
قابلیت تایپوگرافی بسیار پیشرفته با ابزار مخصوص این کار
قابلیت رنگ کردن تصاویر با خاصیت گرادیانت به صورت طیف رنگی از رنگ خاصی به رنگ دیگر و قابلیت تعیین شفاقیت رنگ
قابلیت رنگ آمیزی و طرح ریزی به صورت پرسپکتیو
قابلیت ایجاد Stroke های بسیار زیبا و حرفه ای
قابلیت ایجاد چندین artwork برای تقسیم بندی محیط طرح
قابلیت مدیریت لایه ها همانند فتوشاپ با In-panel
قابلیت کشیدن طرح های مختلف در این نسخه بسیار پیشرفته شده است.
قابلیت ادغام شدن با Adobe CS Review
قابلیت همکاری با نرم افزارهای گرافیکی دیگر شرکت ادوبی نظیر : Photoshop , Flash, Fireworks, Catalyst
قابلیت ایجاد فایل های پی دی اف از طرح های کشیده شده
قابلیت ایجاد طرح های مجعد برای صفحات وب و موبایل ها
ابزار قلموی زبر برای کشیدن طرح های خشن
ابزار Shape Builder Tools برای کشیدن انواع و اقسام شکل های مختلف
قابلیت کشیدن طرح های مختلف و وابسته به یک دستگاه خاص برای تنظیم سایز خروجی
و هزاران موارد دیگر

کرل CorelDRAW

CorelDRAW نام مجموعه ای از بهترین ابزارهای طراحی گرافیکی می باشد. CorelDRAW یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکیِ بُرداری است و نرم‌افزاری کاملاً حرفه‌ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از نرم‌افزار CorelDRAW می‌توانید طراحی لوگو وکتور را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم‌افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت‌های ویرایش عکس این نرم‌افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می‌باشند. با استفاده از CorelDRAW و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت‌ها، ابزار حرفه‌ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می‌توانید خلاقیت خود را درزمینهٔ طراحی افزایش دهید.

ويژگي های نرم افزار CorelDRAW

قابلیت پشتیبانی از تمامی Format های قبلی Corel به اضافه‌ی: Autocad ، Painter X ، MS Word 2007 ، Adobe CS3 ، Publisher 2007 ، Lasted PDF Format و بسیاری از فرمت های دیگر
قابلیت ذخیره‌ی Template و بازخوانی آن (Import and Export Template)
اضافه شدن ابزار Table به منظور کشیدن جدول.
امکان فیت شدن عکس مورد نظر، دقیقاُ به همان اندازه‌ای که جدول جا دارد. طول و عرض عکس به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند
قابلیت تغییر اندازه‌ی متن نوشته شده به صورت Real Time.
قابلیت Power Trace تبدیل عکس به خط یا خطوطی که بتوان آن را در Corel ویرایش کرد
قابلیت Object Manager که قابلیت‌های زیادی به گرافیست می دهد. از جمله امکان لایه بندی و همچنین توانایی انتخاب نمایش خطوط فرضی برای هر صفحه به صورت کاملاً مجزا.
قابلیت کار با بیش از 100 فرمت تصویری
توانایی تبدیل عکسها و تصاویر معمولی به فرمت برداری و وکتور
امکان کار در محیط برنامه بالا لایه های مختلف متن و عکس و ترکیب انها با هم
مشاهده تغییرات قبل از اعمال آن در قسمتهای مختلف نرم افزار
آیینه کردن متن و پاراگراف به صورت عمودی و افقی و یا هر دو
امکان تایپ مستقیم فارسی بدون مشکل و پشتیبانی کامل از استاندارد یونیکد
امکان استفاده از فونت نستعلیق بدون نیاز به فارسی نویس و فارسی ساز
پشتیبانی از تصاویر دوربین های دیجیتال
هماهنگ سازی بهینه نرم افزار با ابعاد صفحه نمایش

photoshop فتوشاپ

می توان گفت فتوشاپ معروفترین و محبوب ترین نرم افزار در زمینه طراحی است. این نرم افزار طرفداران بسیاری زیادی دارد. نرم‌افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe است. نرم‌افزار فتوشاپ به دلیل امکانات زیادی که دارد گستره ی بیشتری از افراد را به سمت خود می‌کشاند. هم اشخاصی که در زمینه طراحی گرافیکی ثابت و هم اشخاصی که در زمینه طراحی گرافیکی متحرک کار می‌کنند به ‌صورتی نرم‌افزار فتوشاپ را می شناسند.
همانطور که گفته شد افراد زیادی با این نرم افزار کار می کنند از جمله طراحان گرافیک در زمینه چاپ، طراحی وبسایت، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن، انیمیشن‌سازها و عکاسان و … . وقتی با این نرم افزار کار می کنید فرمت خروجی اصلی آن PSD است. در این نرم افزار می توان طرح هایی به صورت لایه باز به وجود آورد. اما بایستی بدانید که طراحی لوگو در فوتوشاپ اصولا منطقی و حرفه ای نیست.
یکی از شاخصه های مهم این نرم‌افزار پیکسلی بودن آن است که این امر در برخی طراحی‌ها منجمله طراحی لوگو کار را سخت می کند. در حالت کلی تصاویر را می‌توان به دو شکل پیکسلی یا وکتور (برداری) تقسیم کرد. فرق پیکسلی و برداری بودن عکس‌ها در جایی مشخص می شود که زمانی که تصویر بردار را داشته باشیم و بخواهیم اندازه این نوع تصویر را بزرگ یا کوچک کنیم، روی کیفیت تاثیر نمی گذارد و این جزو مزیت‌های آن است. درحالی‌که در حالت پیکسلی بعد از گذر از یک سایز مشخص، از کیفیت تصویر کاسته می‌شود.

مزایای نرم افزار فتوشاپ ‌

محیط کاربرپسند آن. مخصوصاً در نسخه‌های جدید که کارایی ابزار های جدید به صورت انیمیشن معرفی می شوند
امکان ویرایش ویدیو و ساخت انیمیشن
امکان طراحی سه‌بعدی
امکان انتقال فایل‌های طراحی به سایر نرم‌افزارهای شرکت Adobe از طریق Adobe Creative Suite
وجود دیگر نسخه های نرم افزار برای موبایل ( البته با امکاناتی کمتر )
استفاده برای عکاسی، طراحی وبسایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی مخصوص چاپ و …

معایب نرم‌افزار فتوشاپ

حجیم بودن نرم‌افزار
حجم زیادی از حافظه موقت و RAM را اشغال می کند
به دلیل پیکسلی بودن برای طراحی لوگو و طراحی کاراکتر و … مناسب نیست

نرم افزار طراحی لوگو جتای jeta

یکی از ساده ترین و در دسترس ترین نرم افزار های طراحی لوگو این نرم افزار است. این نرم افزار پیچدگی خاصی ندارد و از قبل ۱۰۰۰۰ شکل برداری و ۴۰۰ قالب لوگو در خود جای داده است. فقط کافی است با انتخاب یکی از قالب ها لوگو مورد نظر خود را انتخاب کنید و با تغییر اشکال و استایل های آن لوگو اختصاصی خود را ایجاد کنید. این موضوع درست است که نرم افزار های گرافیکی حرفه ای مانند Adobe Illustrator واقعا همه چی تمام هستند، اما معمولا کار با آنها در ابتدا ممکن است سخت و گیج کننده باشد، به خصوص برای کسانی که که تجربه قبلی با چنین برنامه هایی ندارند.

نرم افزار طراحی لوگو گیمپ Gimp

نرم‌افزار ساخت لوگو GIMP حجم کمی دارد. این نرم افزار جایگزین مناسبی برای فتوشاپ خواهد بود، مخصوصاً اگر نیاز به انجام کار حرفه ای ندارید. این نرم ‌افزار طراحی لوگو مجهز به ابزارها و ویژگی‌های برجسته ای است. این نرم افزار مورد مناسبی برای طراحی‌های مختلف ازجمله آن دسته از طرح‌ها که شامل خط و منحنی هستند، خواهد بود. این نرم افزار ساخت لوگو به دلیل اینکه رابط کاربری ساده و راحتی دارد، گزینه خوبی برای آموزش به کاربران تازه کار و تازه وارد به حساب می آید. کار با این نرم افزار به دلیل ویژگی های خوب زیادی که دارد یک تجربه کاری خوب و مفرح برای شما می تواند باشد.

نرم افزار طراحی لوگو اینک اسکیپ Ink Scape

اینک اسکیپ (Inkscape) یک نرم افزار حرفه‌ای منبع باز و رایگان برای ویرایش گرافیک‌های برداری می‌باشد. نسخه‌های مخصوصی از این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز، مک او اس (macOS) و لینوکس عرضه شده است.
اگر می خواهید با نرم افزار Adobe Illustrator شروع نکنید و یا از کار کردن با آن خوشتان نمی آید اینک اسکیپ یک جایگزین خوب برای این نرم افزار است. با این نرم افزار می توانید با تصاویر برداری و فایل های SVG نیز کار کنید. یکی از مشکلات این نرم افزار این است که قادر به پشتیبانی از فرمت Jpeg نیست. اما با این ‌حال چیزی از ارزش‌آن کم نخواهد شد. رابط کاربری دوستانه و راحت، تجربه کار با آن را هم برای مبتدیان و هم برای حرفه‌ای‌ها دلپذیر می‌کند.
همچنین به دلیل داشتن فیلترها و افکت‌های جذاب شاید ویژگی دیگری برای انتخاب این نرم‌افزار جهت انجام کارهای گرافیکی منجمله طراحی لوگو باشد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که توانایی کار با فایل های eps را دارد. این مورد آخر برای طراحان و گرافیست ها مورد مهمی محسوب می شود. پس اگر برای کاری که می خواهید انجام دهید نیاز به کار با بردار ها دارید و بنا به هر دلیلی نمی خواهید Adobe Illustrator استفاده کنید، این نرم افزار جایگزین مناسبی برای Adobe Illustrator خواهد بود.

چرا inkscape ؟

چون رایگان است و نیاز به هیچ کرک یا کار غیرقانونی ندارد برعکس Adobe Illustrator که در ایران اکثرا کرک میشود.
مناسب افراد لینوکس کار است و بجای نصب نرم افزارهای adobe میتوانند در لینوکس از این نرم افزار قوی استفاده کنند .
کم حجم و سریع است برعکس Adobe Illustrator که بسیار سنگین است .
منابع کمی مصرف میکند برعکس Adobe Illustrator که بسیاری از منابع سیستم شما را هدر میدهد .
طراحی وکتور خیلی سادست و درست مثل ساخت یک لوگو PNG است .
قدرت خروجی گیری بالایی دارد و سریعا میتونید برای سایت های خود خروجی svg بگیرید .
میتوانید png و jpg و دیگر فرمت های تصویری را به راحتی به svg تبدیل کنید

نرم‌افزار طراحی لوگو Sothink Logo Maker

با استفاده از نرم‌افزار طراحی لوگو حرفه Sothink Logo کاربران می توانند برای وب سایت های خود لوگوهای زیبا و حرفه ای بسازند. ابزارهای ویرایش لوگو در آخرین نسخه نرم افزار Sothink Logo Maker Professional، این امکان را به آنها می دهد تا تغییرات دلخواهشان را روی لوگوی مورد نظر اعمال کنند.

سایر ویژگی‌های نرم افزار:
عدم نیاز به برخورداری از مهارت های ویژه.
چندین Object از پیش طراحی شده.
برخورداری از حداکثر ابعاد و کیفیت برای ذخیره نمودن فایل.
وجود Effect های بسیار زیاد.
کاربرد آسان نرم افزار.
محیط کاربری بسیار دلپذیر.
برخورداری از چندین طرح و لوگوی از پیش طراحی شده.
قابلیت ذخیره نمودن فایل با فرمت های گوناگون.
هماهنگی این برنامه با دستگاه چاپ پیراهن.
قابلیت بکار بردن عکس ها، متون، شکل ها و … در طراحی Logo.

نرم‌افزار طراحی لوگو کم حجم AAA Logo 5.0

نرم افزار طراحی لوگو

نرم افزار طراحی لوگو

نرم‌افزار AAA Logo امکان طراحی لوگو برای وب سایت‌ها و اسناد چاپی را فراهم می‌سازد. مراحل دانلود و نصب این برنامه در مدت زمانی بسیار کوتاه به اتمام می‌رسد. با استفاده از نرم‌افزار AAA Logo می‌توانید انواع و اقسام طرح‌ها و لوگوهای گرافیکی باکیفیت را برای کسب و کارهای مختلف طراحی کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که بنرها، دکمه‌ها، هِدرها و آیکون‌های متنوع را برای وب‌سایت‌های مختلف طراحی نمایید. همچنین به کمک نرم‌افزار AAA Logo می‌توانید کارت ویزیت، سربرگ، پوستر و سایر لوازم‌التحریر تجاری را طراحی کنید و مستقیماً از طریق همین برنامه چاپ نمایید.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
طراحی مجدد کتابخانه آیکون‌های وکتور.
تغییر اندازه تصاویر به صورت خودکار هنگام تغییر طول و عرض و کیفیت Canvas.
ابزار انتخاب رنگ با قابلیت استفاده مجدد از رنگ اشیای روی Canvas.
سازگار با ویندوز‌های ویستا، 7، 8 و 10.

نرم‌افزار طراحی لوگو LogoSmartz Logo Maker 11.0.0

LogoSmartz نرم‌افزاری پرکاربرد است که امکان طراحی لوگوهای تجاری را برای شما فراهم می‌سازد. محیط این برنامه آنقدر جذاب و کاربرپسند است که تمامی کاربران (در سطوح مهارتی مختلف) به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. رابط کاربری نرم‌افزار LogoSmartz ساده و حرفه‌ای طراحی شده است. شما می‌توانید یک پروژه جدید را از ابتدا در آن آغاز کنید. حتی می‌توانید یکی از چندین الگوی آماده موجود در آن را براساس موضوع مورد نظر خود (نظیر کامپیوتر، کتاب، هنر و رسانه، صنایع و سرگرمی‌ها) انتخاب نمایید.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ابزارهای مرتب سازی.
پالت‌های رنگی.
ابزار انتخاب رنگ.
تنظیم رنگ.
افکت‌های پیشرفته.

نرم افزار طراحی لوگو Laughingbird

نرم افزاری شامل بیش از 170 قالب آماده لوگو و 200 تصویر که می توانید در قالب لوگو خود استفاده کنید. این نرم افزار دارای تمپلیت هایی می باشد که شما می توانید آن ها را تغییر دهید. با همان استایل امکان تغییر متن یا آیکون وجود دارد. خیلی راحت می توانید طرح نهایی را مشاهده کنید و در نهایت آن را برای خود تغییر دهید.

نرم افزار طراحی لوگو LogoYes

لوگو یس در 3 مرحله امکان ساخت یک لوگو ساده را به شما می دهد. آیکون خود را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید و لوگو خود را با هر فرمتی که می خواهید ذخیره کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. فقط کافیست شکل مورد نظر خود را از بین اشکال نرم افزار بکشید و در وسط صفحه نرم افزار قرار دهید، یک فونت انتخاب کنید، متنی بنویسید و رنگ هر دو را انتخاب کنید.

نرم افزار طراحی لوگو وکتور Logo Design Studio Pro

Logo Design Studio Pro Vector Edition نرم افزار حرفه ای که شما به کمک آن می توانید طراحی آرم، لوگو و یا دیگر تصاویر و شکل های گرافیکی وکتور را مانند یک حرفه ای طراحی کنید، طراحی وکتور یعنی نداشتن محدودیت در طراحی بنابراین شما می توانید از کارت های ویزیت گرفته تا بیلبورد های تبلیغاتی را طراحی کنید.
قابلیت های نرم افزار Summitsoft Logo Design Studio Pro
2000 قالب لوگو جدید که توسط هنرمندان حرفه ای گرافیک طراحی شده است
6000 گرافیک وکتور کامل بدین معنی که بر خلاف گرافیک های معمولی و عکس ها هیچ پیکسلی وجود ندارد یعنی می توانید تصاویر را به هر اندازه ای که می خواهید در بیاورید بدون اینکه حتی کوچکترین تغییری در کیفیت آن ها صورت بگیرید
750 فونت تجاری جدید، حرفه ای، خلاق و فونت های منتخب
منبع بیش از 500 شعار تبلیغاتی از پیش آماده شده که می توانید بر روی عکس برند تجاری و لوگو شرکت خود بچسبانید
طراحی تمام وکتور حتی اگر شما یک طراح تازه کار در زمینه طراحی های برداری هستید می توانید حتی دقیق ترین پروژه خود را در حد یک تمبر پستی یا طرح دیوار یک ساختمان را که از پس دیگر نرم افزار های طراحی بر نمی آید انجام دهید
وارد کردن و گرفتن خروجی در فرمت های رایج از جمله PDF, SVG, TIFF, PNG, JPEG, EMF و BMP
امکان کنترل دسته ای متن ها برای solid یا stroked، wrap متن در اطراف اشکال، قرار دادن متون در یک مسیر و یا تبدیل متن به یک شکل قابل ویرایش
ابزار رسم دقیق بر اساس اندازه با قابلیت ویرایش اندازه گره های تنظیم کننده اشکال برای انجام هر تغییر که می خواهید با ابزار Bezier امکان پذیر میشود
اضافه کردن افکت های خلاقانه و حرفه ای که یک آرم زنده با زدن سایه های قابل لمس و تکنیک های سه بعدی
علائم تجاری و لوگو های کپی رایت برای امن کردن طرح شما تا به راحتی قابل تغییر و دستبرد نباشد

نرم افزار ساخت لوگو و نوشته 3 بعدی Aurora 3D Text & Logo Maker 20.01.30

Aurora 3D Text & Logo Maker نرم افزاری جهت ساخت لوگو و نوشته های سه بعدی می باشد. کار با برنامه Aurora 3D Text & Logo Maker بسیار راحت تر از کار با نرم افزارهای 3D MAX و فتوشاپ است. و شما می توانید از آن برای طراحی آرم، چهره، متن، دکمه، آیکون، تبلیغات کارآمد، انواع انیمیشن و یا هر لوگوی دلخواه استفاده کنید. این نرم افزار بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و دیگر عملیات ها را افزایش می دهد و نیز کاربرد جلوه هایی چون فلز، شیشه، پلاستیک و … را بهبود می بخشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بسیار قدرتمندتر از پیش طراحی کنید. این نرم افزار با فراهم کردن اشکال، گرافیک های SVG، گرافیک های موجود برای فونت و تصاویر موجود، استفاده از خود را بسیار انعطاف پذیر می کند. و به این ترتیب پاسخگوی نیازهای مختلف طراحی شما خواهد بود. ساده ترین راه برای ایجاد عنوان و بنر انیمیشن است. شما با این نرم افزار می توانید لوگو های منحصر به فردی ایجاد کنید.

قابلیت های نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker

قابلیت ساخت لوگو ها و نوشته های 3 بعدی
قابلیت طراحی آرم، چهره، دکمه، آیکون و انواع انیمیشن
افزایش دهنده بهره وری هایی چون: انعکاس، میکس، تغییر شکل بافت و …
سازگار با دیگر نرم افزار های طراحی

در این بخش نرم افزارهای طراحی لوگو موبایل و اندروید معرفی خواهد شد

نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوزThe Logo Creator 7.2.3 Windows

طراحی لوگو و آرم یکی از کارهای گرافیکی لذت بخش میباشد که شاید علاقه داشته باشید شما نیز دست به طراحی لوگو بزنید. نرم افزار The Logo Creator میتواند در این زمینه به شما کمک کند.
کار با نرم افزار The Logo Creator بسیار ساده میباشد فقط کافیست نام شرکت یا نام مورد نظر خود را وارد کنید و لوگو شما آماده استفاده میباشد.
در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.
مهم ترین ویژگی های نرم افزار The Logo Creator:

– محیط جذاب
– طراحی لوگو
– طراحی آرم
– طراحی لوگو با وارد کردن اسم
– کاربری آسان

مهم ترین تغییرات نسخه جدید 7.2.3:

– بهبود عملکرد کلی نرم افزار

– رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

دسته دوم اپلیکیشن های موبایلی هستند که در ادامه آمده اند که در این بخش بهترین نرم افزار طراحی لوگو اندروید درج شده است.

نرم افزار طراحی لوگو Logo Maker by Light Creative Lab

این برنامه محبوبترین اپلیکیشن طراحی لوگو برای افراد مبتدی است.این اپ یک رابط کاربری عالی دارد که بدون هیچ دستورالعمل اضافی و با استفاده از گزینه‌های های مختلف کار طراحی را بسیار ساده می کند، ایت اپ به شما این امکان را می‌دهد که یک لوگو کامل و کاربردی طراحی کنید به علاوه آن که کاملا رایگان است و می توانید از طریق این لینک از گوگل پلی دانلود کنید.
برای شروع،برنامه را باز کنید و روی دکمه Create کلیک کنید تا کار طراحی را شروع کنید سپس به طور شگفت انگیزی تعداد زیادی آیکون نشان داده می‌شوند، با دسته بندی های مختلف،دقت داشته باشید برخی از این آیکون ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

نرم افزار طراحی لوگو فاندری Logo Foundry

برای استفاده از اپلیکیشن Logo Foundry ابتدا باید به سراغ موبایل خود بروید. با نصب این اپ آرشیو بزرگی از آیکون ها و فونت‌های آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد. به وسیله آنها می توانید لوگوی دلخواهتان را بسازید. در ضمن در این نرم افزار شما می توانید تعدادی لوگو آماده و بدون واتر مارک دانلود کنید. تمامی شکل ها و باکس های مختلف متن را که در Logo Foundry می‌بینید قابل ویرایش هستند و تنظیمات ویرایشی آن کارایی زیادی دارد. از شفافیت گرفته تا تنظیم رنگ و جهت چرخش آیکون‌ها و … همگی تضمین می‌کنند که می‌توانید تصور ذهنی‌تان را به خوبی در محیط اپلیکیشن پیاده‌سازی کنید. خروجی‌های این نرم افزار به دو فرمت JPEG و PNG هستند. نکته جالب توجه این است که پس از پایان کار، دوباره می توانید اعمال ویرایش و تغییر در لوگو را انجام دهید.

نرم افزار طراحی لوگو Logoscopic by RoadRocks

یکی از برنامه های مورد علاقه ما و برای افراد مبتدی با این اپ می توانید با چند روش ساده یک لوگو کامل را طراحی و از انواع جلوه های بصری برای زیبای لوگوی خود بدون داشتن هیچ‌گونه دانش فنی استفاده کنید،(لینک نسخه اندروید).
شما با انتخاب دسته‌های مختلف لوگو، آرت، سبک زندگی، مد و … شروع می‌کنید، به طراحی و باز طراحی لوگوهای موجود در اپلیکیشن بپردازید.هنگامی که یک آیکون را انتخاب کردید، می‌توانید با استفاده از کنترل‌های مختلف، شروع به ساختن لوگو کنید. اینها به شما این امکان را می‌دهد که متن را به طور سفارشی اضافه کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، آیتم‌های دور صفحه را تغییر دهید، و سپس طراحی خود را ذخیره کنید.

نرم افزار طراحی لوگو Logo Maker Plus

نرم افزار Logo Maker Plus برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال لوگوهایی حرفه ای هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این نرم افزار امکان اضافه کردن انواع کلیپ آرت ها، نوشته ها، استیکر ها و تصاویر را به لوگو ها امکان پذیر کرده است تا بتوانید لوگوهایی مطابق با سلیقه خودتان ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت ایجاد لوگو در سایزهای مختلف را به کاربران ارائه می دهد.

نرم افزار طراحی لوگو ICONA Logo Maker

برخلاف برنامه هایی که معرفی کردیم ICONA Logo Maker رایگان نیست باید برای دانلود آن هزینه پرداخت کنید اما این پرداخت ازرش این را دارد که به یکی از قدرتمندترین اپ های طراحی برای سیستم عامل IOS دسترسی داشته باشید این برنامه بیش از یک میلیون طرح از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به سادگی طرح لوگو مدنظر خود را تنها با چند تغییر ساده طراحی کنید.این اپ بیشتر طراح‌های مینیمالیستی را هدف قرار داده است که می تواند به طرح لوگو شما یک حال خاص و جذاب اضافه کند.
نرم افزار های بسیار محدودی برای ساخت و طراحی لوگو در اندروید وجود دارند. نرم افزار های موجود نیز در بیشتر موارد قابلیت زیادی ندارند و بیشتر شبیه به یک نرم افزار نقاشی هستند و شما نمیتوانید یک لوگو خوب با آن بسازید.

نرم افزار دیزاینر Desygner : بهترین گزینه برای IOS و اندروید

اگر می خواهید به سرعت لوگو طراحی کنید و کار زیاد تخصصی و پیچیده ای ندارید، می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار روی گوشی های اندرویدی و IOS اجرا می شود و کار با آن پیچیدگی خاصی ندارد. یکی از برنامه های ساخت لوگو حرفه ای اندروید Desygner است. Desygner به شما اجازه می دهد تا با استفاده از هزاران طرح و المان رایگان، لوگو خلق کنید و آنها را با موارد ویرایش نامحدود اصلاح کنید. در این برنامه تعداد زیادی آثار هنری رایگان، رنگ، پس زمینه و بافت وجود دارد. می توانید از این موارد در طراحی لوگو استفاده کنید. برای ویرایش، کلیه عملیات استاندارد مانند تغییر اندازه، اصلاح رنگ و فلیپ (flip) پشتیبانی می شود. Desygner قلم ها و گرافیک های رایگان را ارائه می دهد که به طور معمول به روز می شوند.

نرم افزار ساخت لوگو برای اندروید Logo Maker and Graphics 1.0 Android

اما در این مطلب ما یکی از کامل ترین نرم افزار های ساحت لوگو را برای شما آماده کرده ایم.
نرم افزار Logo Maker and Graphics ابزارهای زیادی برای طراحی حرفه ای لوگو دارد. اما در عین حال، کار با آن تقریبا ساده است و نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. در واقع این نرم افزار ساخته شده تا کاربران عادی بتوانند با گوشی اندرویدی خود لوگو های حرفه ای طراحی کنند.
از این نرم افزار میتوان برای طراحی لوگوهای تجاری، درج لوگو روی کارت ویزیت، طراحی آرم های سازمانی، ساخت لوگوی سایت، و … استفاده کرد.
مهم ترین ویژگی های نرم افزار Logo Maker and Graphics:

– طراحی لوگو های حرفه ای بدون نیاز به تخصص گرافیکی

– حاوی چندین طرح و لوگوی آماده

– دارای افکت های متنوع برای ایجاد تغییر در طرح های آماده

– محیط آسان و کاربر پسند

– دارای ابزارهای حرفه ای طراحی

– امکان ذخیره لوگو به صورت عکس مناسب برای چاپ

– دارای فونت های متنوع

– دارای افکت های متنوع برای فونت ها

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]