طراحی لوگو طلا فروشی

طراحی لوگو طلا فروشی یکی از تخصصی ترین خدمات آژانس تبلیغاتی دارابی می باشد. ماهیت و ذات طلا باعث می شود در زمان طراحی لوگو حساسیت ها پیرامون طراحی بالا رفته، زیرا شما برای یک محصول لاکچری و زیبا قرار است طراحی نمائید. لوگو برای طلا فروشی را باید از دو جنبه نگاه کرد.

یک مغازه های سطح شهر که معمولا یک لوگو معمولی و تکراری استفاده میکنند. لوگو جواهر فروشی سطح شهر و معمولی با لوگو طلا و جواهر فروشی خاص و برند متفاوت است.

دو تولید کنندگان و یا مارک فروش های طلا و جواهر، که اینها نبایستی به صورت معمولی طراحی لوگو انجام دهند.

اگر چه ما در مطالب مختلف به صورت تخصصی به انواع طراحی لوگو مانند طراحی لوگو برای شرکت پیمانکاری ، طراحی لوگو برای مبلمان ، طراحی لوگو آرایشی و غیره پرداخته ایم اما در ادامه همراه باشید تا با موارد بیشتری از طراحی لوگو طلا فروشی آشنا شوید.

موارد مهم طراحی لوگو طلا فروشی

1- استفاده از رنگ های طلایی و زرد و گرم و پر جنب و جوش

2- ساده و روانی لوگو و استفاده از متن به جای شکل

3- ایجاد ظرافت در طراحی لوگو طلا

4- پرهیز از فرم های زمخت و ضخیم در طراحی لوگو

طراحی لوگو طلا فروشی

طراحی لوگو طلا فروشی طه

علاوه بر موارد فوق در زمان طراحی لوگو به موارد ذیل نیز دقت کنید:

یک طراحی لوگو طلا فروشی خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، لوگو جواهر فروشی پیام برند خود را به خوبی  منعکس می کند و شما را برجسته می کند. یک آرم موثر حرفه ای به نظر می رسد و به طور یکپارچه با هویت یک برند متناسب است. یک لوگو طلا و جواهر حرفه ای باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید از لوگو خود استفاده کنید، به صورت لوگوی طلا کار کند. یک طراحی لوگو طلا فروشی خوب: منحصر به فرد و متمایز است به یاد ماندنی است. طراحی لوگو طلا فروشی بی زمان است و برای سال های متوالی می توان از آن استفاده کرد.

نتیجه گیری:

طلا و جواهر به خاطر ماهیت لوکس، لاکچری و زیبا، نیازمند یک طراحی لوکس و زیبا است. بنابر این سعی نکنید با کاهش قیمت هزینه طراحی لوگو  از این ماهیت خود بکاهید، زیرا نتیجه آن باعث کاهش جذب و سفارش شما خواهد بود. بنابراین سعی کنید تا با مشاوره با آژانس ما راهنمایی لازم پیرامون طراحی لوگو خود را بدست آورید.