ماهیت بازاریابی در چند سال اخیر با اینترنت و رسانه های اجتماعی تا حدودی تغییر کرده است ، اما یک کاتالوگ چاپی هنوز یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی در کسب و کارهای است شماست. طراحی کاتالوگ رزومه خوش فکر و طراحی شده راه بسیار خوبی برای ایجاد حس مثبت در ذهن مشتریان و در عین حال مفید است.

برای ایجاد یک کاتالوگ رزومه فوق‌العاده خوب، قوانین اساسی را در طراحی کاتالوگ رعایت کنید. برای دانستن بیشتر مقاله طراحی حرفه ای کاتالوگ را پیشنهاد میدهیم.

حالا بیایید خلاصه موارد را در این بخش با هم مرور کنیم. هدف اصلی یک کاتالوگ جلب نظر مشتری بالقوه است به گونه ای که او باید محصول شما را به عنوان مکملی مثبت در سبک زندگی خود در نظر بگیرد. هدف اولین قانون اساسی شماست. طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که موضوع آن هدف مورد نظر مشتری شما را به نمایش بگذارد. به او کمک کنید تا تصمیم خود را در مورد خرج کردن پول برای محصول شما اتخاذ کند، به او دلیل خوبی برای این کار ارائه دهید.

به خاطر داشته باشید که طراحی کاتالوگ رزومه با کاتالوگ صنعتی و یا کاتالوگ مبل متفاوت خواهد بود. همچنین مراقب بازار هدف خود باشید. اگر محصول شما جوان گرا است، ممکن است بخواهید رنگ های زنده تر و گرافیک های جسورانه تر را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر محصول شما برای گروه سنی مسن‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد، روشی ظریف، ساده و کم‌توجه است.

کاتالوگ رزومه شما باید به گونه ای طراحی شود که محصول در یک نور بسیار جذاب و مثبت نمایش داده شود. تصویر محصول، اندازه تصاویر و موقعیت آنها در کاتالوگ دنیایی از تفاوت را ایجاد می کند. به عنوان مثال، چاپ گروه های درهم ریخته از اقلام ممکن است در هزینه صرفه جویی کند، اما حتی اگر متن همراه با کیفیت برنده جایزه باشد، اثر نهایی را از بین می برد. راه بهتر این است که تعداد کمتری عکس با کیفیت خوب چاپ کنید. دریافت تصاویر توسط آژانس خدمات طراحی حرفه ای؛ مطمئن شوید که آنها استثنایی هستند.

اگر بیش از یک محصول می فروشید، ممکن است بخواهید به نمایش محصولات بیشتر فکر کنید تا زمانی که مشتری تصمیم به خرید می گیرد، گزینه انتخاب بسته کامل را داشته باشد. این بدیهی است که به درآمدزایی بیشتر کمک می کند.

وب سایت خود را تبلیغ کنید کنید و یک نسخه pdf دیجیتال قابل دانلود از کاتالوگ خود را در وب سایت خود قرار دهید. این بازاریابی چند رسانه ای تأثیر بیشتری را تضمین می کند.

صفحه اول کاتالوگ شما باید جذاب باشد. تصاویر را در لبه های بیرونی صفحات قرار دهید تا توجه مشتری را به خود جلب کنند.

اندازه و سبک فونت های مشابه را در سراسر کاتالوگ با مقداری تغییر در رنگ انجام دهید تا علاقه خود را بدون ایجاد درهم و برهم حفظ کنید. همچنین استایل را با نوع محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید هماهنگ کنید. یک ظاهر طراحی فانتزی ممکن است با کاتالوگ یک طراح خلاق مناسب باشد اما نه یک فروشنده ماشین آلات.

طراحان حرفه ای می توانند از نظر بصری جذاب ترین و موثرترین طرح های کاتالوگ رزومه را ایجاد کنند. اطمینان حاصل کنید که ورودی های خلاقانه کافی را به تیم طراحی که استخدام می کنید ارائه می دهید زیرا نبض خریداران خود را بهتر می شناسید.

پس از توزیع کاتالوگ، تجزیه و تحلیل هزینه و فایده را انجام دهید. کل هزینه کاتالوگ (طراحی، چاپ و ارسال) را محاسبه کنید و بفهمید که هزینه هر محصول چقدر باید در کاتالوگ نشان داده شود. این هزینه در مقایسه با کل سود به دست آمده در مورد کالا، به شما ایده بهتری در مورد اینکه کدام یک از محصولات سودآورتر هستند، می دهد. برای کاتالوگ بعدی، فضای بیشتری را برای سودآورترین محصولات خود اختصاص دهید.

این کار را ادامه دهید تا حداکثر سود را به دست آورید و هزینه های کاتالوگ را تحت کنترل داشته باشید.

آژانس تبلیغاتی دارابی  یک شرکت طراحی گرافیک است که خدمات طراحی گرافیکی حرفه ای و با کیفیت را به مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد. برای بازاریابی موثر در دنیای مدرن، به ترکیبی از پیام‌های خلاقانه و جلب توجه نیاز دارید تا به طور واضح و متقاعدکننده با مشتریان آنلاین و آفلاین ارتباط برقرار کنید. از darabi.net   دیدن کنید تا در مورد خدمات طراحی گرافیک خلاقانه ما که به شما کمک می کند هویتی عالی ایجاد کنید و کسب و کار خود را به حداکثر برسانید بیشتر بدانید.