طراحی لوگو با گوشی

اهمیت طراحی لوگو برای هر کسب و کاری مشخص و واضح بوده، و همه مشاغل برای شروع کار خود نیاز به طراحی لوگو دارند. واقعیت این است که بسیاری افراد به دلیل هزینه طراحی لوگو و وجود قیمت طراحی لوگو بعضاً بالا طراحی لوگو با گوشی را انتخاب می کنند. اگر چه طراحی لوگو با گوشی روش مشخص و آماده ای ندارد؛ عده ای خواهان طراحی لوگو با گوشی ایفون هستند و تعدادی دیگری طراحی لوگو با گوشی اندروید را دارند. برخی به دنبال آموزش طراحی لوگو با گوشی هستند و …. این  داستان ادامه دارد.

البته نکاتی هست که می تواند به طراحی لوگو و برندینگ شما در این مسیر کمک کند اما هیچ کدام تضمین نمی‌کنند که از این روشها می‌توان به یک لوگو خوب رسید.پس پیشنهاد میکنم از مشاوره طراحی لوگو رایگان آژانس تبلیغاتی ما بهرمند شوید. شما با دیدن لوگوهای زیاد، می‌توانید ضمیر ناخودآگاه خود برای خلاقیت را تقویت کنید. اما تقریبا مسیر طراحی لوگو را می‌توان به این مراحل تقسیم کرد:

1- شناخت برند، اهداف و مخاطبان آن
2- پیدا کردن یک یا چند مفهوم برای نمایش در لوگو
3- نوشتن لیستی از نمادهایی که می تواند آن مفاهیم را برسانند.
4- تولید تعداد زیادی ایده بدون توجه به کیفیت آنها
5- بررسی تمام ایده ها و انتخاب ایده‌های بهتر از بین آنها
6- ادامه دادن این مسیر تا رسیدن به بهترین ایده
7- بهبود آن ایده به طور مداوم
8- اجرا در نرم افزار و توجه به نکاتی مثل رنگ، تایپ، سایز و دیگر جزئیات

در این مراحل ممکن است خسته یا ناامید شوید ولی به شما اطمینان می‌دهم که اگر ادامه دهید به نتیجه ای عالی می‌رسید. ضمنا هیچ گاه نظر بقیه را فراموش نکنید. به نظرات اهمیت دهید. شما که قصد طراحی لوگو با گوشی را دارید، بایستی به سعی کنید موارد بالا را رعایت نمائید تا به نتیجه مطلوب برسید.

فیلم آموزش طراحی لوگو با گوشی

برای آشنایی با شما عزیزان تعدادی از بهترین فیلم های  آموزش طراحی لوگو با گوشی را در اینجا قرار می دهیم.






معرفی 3 برنامه طراحی لوگو با گوشی

1.اپلیکیشن Logo Maker Plus

نرم افزار Logo Maker Plus برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال سخت لوگوهایی حرفه ای هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این نرم افزار طراحی لوگو رایگان امکان اضافه کردن انواع کلیپ آرت ها، نوشته ها، استیکر ها و تصاویر را به لوگو ها امکان پذیر کرده است تا بتوانید لوگوهایی مطابق با سلیقه خودتان ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت ایجاد لوگو در سایزهای مختلف را به کاربران ارائه می دهد.(لینک دانلود برنامه).

2.اپلیکیشن ICONA Logo Maker

برخلاف برنامه هایی که معرفی کردیم ICONA Logo Maker رایگان نیست باید برای دانلود آن هزینه پرداخت کنید اما این پرداخت ازرش این دارد که به یکی از قدرتمندترین اپ های طراحی برای سیستم عامل IOS دسترسی داشته باشید.(لینک دانلود برنامه)

این برنامه بیش از یک میلیون طرح از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به سادگی طرح لوگو مدنظر خود را تنها با چند تغییر ساده طراحی کنید.این اپ بیشتر طراح‌های مینیمالیستی را هدف قرار داده است که می تواند به طرح لوگو شما یک حال خاص و جذاب اضافه کند.

منبع: ویرگول