طراحی لوگو صنعتی

یکی از خدمات تخصصی آژانس تبلیغاتی ارائه انواع خدمات تخصصی در زمینه طراحی لوگو می باشد. ما هر روز شاهد طراحی لوگو تخصصی مانند طراحی لوگو چرم، طراحی لوگو برای مزون لباس و …  هستیم ، در طراحی لوگو صنعتی شاهد هستیم که علامت گذاری ، وسایل نقلیه خدماتی ، محل های کار ، لباس فرم و بسیاری از مکان های دیگر با نماد و لوگو نمایش داده می شوند. اما دقیقاً بهترین روشها برای استفاده از لوگو های صنعتی چیست؟ ما در یک عصر دیجیتالی با سرعت بالا زندگی کنیم اما هنوز هم رسانه های فیزیکی زیادی وجود دارند که می توانند تجارت شما را به کانون توجه مشتریان خود برسانند. برای کشف بهترین و خلاقانه ترین روشهای استفاده از طراحی لوگو صنعتی خود به ادامه مطلب را بخوانید.

1. کارت ویزیت

خیلی واضح و مشخص است، درست است؟ بسیاری از ما می دانیم که طراحی لوگو کارت ویزیت راهی عالی برای آگاهی دادن به مردمی است که قصد داریم خودمان را به آنها معرفی نموده و کسب و کارمان را به آنها نشان دهیم. نشان دادن لوگو خود در کارت ویزیت به روشی منحصر به فرد بر مهارت شما به عنوان یک حرفه ای  تأکید می کند .
طراحی کارت ویزیت برای صنعت پویا کاملاً مناسب است و برای بازاریابی حتما لوگو صنعتی شما باید در کارت مورد استفاده قرار بگیرد. حتی برای جذابیت میتوان طراحی لوگو صنعتی خود را به صورت فلزی بر روی کارت ویزیت خود درج نمائید.

2. سربرگ

با سربرگ های ظریف ، پاکت نامه ها ، پوشه ها و موارد دیگر که بر وری آنها طراحی لوگو صنعتی شما استفاده شده است، یک برند واقعی را به مخاطب نمایش دهید. آیا شما با شخصی که با یک تی شرت سفید و شلوار جین وارد دفتر شود مصاحبه نمی کنید؟ پس چرا شما فاکتورها یا پیشنهادهای تجاری خود را در کاغذ سفید ارائه می دهید؟ طراحی لوگو صنعتی خود را به بهترین شکل در سربرگ قرار داده و آن را برای مشتریان ارسال کنید.

3. امضا شرکت

امضا شرکت در پایان ایمیل ها، در پروپوزال ها، بر روی محصولات و بسیاری از جاهای دیگر درج می شوند، پس با درج لوگو خود در محل امضا های مختلف برند خود را شیک و جذاب نمایش دهید.

4. ایکون برنامه ها

اگر برای کسب و کار خود اپ یا برنامه ای دارید یکی از بهترین مکانها برای درج طراحی لوگو صنعتی خود در این اپ ها می باشد. نمادهای برنامه اولین چیزی است که مشتری هنگام مرور در برنامه یا باز کردن قفل تلفن خود مشاهده می کند. یک طراحی لوگو صنعتی تمیز و واضح، خود روشی خارق العاده برای شناخته شدن برند شماست.

5. تبلیغات محیطی

در طراحی و تبلیغات محیطی به دو موضوع توجه کنید، توجه همه را جلب کند و دو ، لوگو شما را نشان دهید. از بنرها گرفته تا نمایشگرهای بالای میز پس در همه موارد که تبلیغاتی در محیط بیرونی دارید حتما از لوگو خود نیز استفاده کنید.

6. وسیله نقلیه

چه راهی بهتر از این که طراحی لوگو صنعتی خود را روی چیزی که اکثر ما هر روز از آن استفاده می کنیم ، بشناسانید؟ هواپیماها ، قطارها و کامیون ها و خودرو های شخصی واسطه های عالی برای به نمایش گذاشتن لوگو صنعتی شما هستند. با ایجاد یک طراحی وسیله نقلیه دلپذیر (و خواندنی) ، لوگوی شما به هر کجا که بروید به جهان پخش می شود!

این که آیا شما یک تجارت مبتنی بر ساخت و ساز هستید که از تجهیزات ساختمانی بزرگ استفاده می کنید یا سازنده ای که با استفاده از وسایل نقلیه ناوگان شخصی خود در سراسر کشور توزیع می کند ، گرافیک وسیله نقلیه می تواند به رسمیت شناختن نام تجاری شگفت انگیز باشد. بسته بندی وسایل نقلیه باعث افزایش شناخت 15 برابر بیشتر از سایر رسانه های تبلیغاتی می شود و در معرض 96٪ از مردم قرار دارد.

7. پوشاک

یکی دیگر از مکانهای مناسب جهت نمایش طراحی لوگو صنعتی در کلاه ایمنی ، پیراهن ، لباس کار و موارد دیگر است و برای تزئین لباس های از گلدوزی و چاپ روی صفحه یک روش قدرتمند و مقرون به صرفه برای نمایش لوگو و تجارت شما است.

Gerrard Excavating دارای آرم امضا شده بر روی کلاه های سخت خود است ، چیزی که آنها برای هر کار با خود به همراه می آورند. کسانی که از آنجا عبور می کنند به راحتی می توانند کارگران جرارد را از سایر شرکت ها و خدمه صنعتی متمایز و تشخیص دهند.

8. بسته بندی

اگرچه همه لوگو خود را در بسته بندی استفاده می نمایند ، اما شما را تشویق می کنیم که واقعاً به چگونگی نشان دادن طراحی لوگو صنعتی خود روی بسته بندی فکر کنید. خواه یک کالای فیزیکی بفروشید یا نه یک محصول دیجیتال، آرم روی بسته بندی اولین چیزی است که مشتری را به خود جذب می کند.

9. وب سایت ها

شما نمی توانید طراحی وب سایت خود را فراموش کنید؟ این که آیا وب سایت خود شما است یا شما باید شرکت خود را در سایتی که متعلق به شما نیست درج کنید ، اطمینان حاصل کنید که لوگو شما دوستانه و جذاب است و بدون هیچ مشکلی در سایت درج شود. با قرار دادن لوگو خود در فضا های مختلف اطمینان حاصل کنید که کاربر همیشه دلوگو شما را می بیند.

10. نمایشگاه ها

بسیاری برند ها و کسب و کارها برای معرفی خود به حضور در نمایشگاه روی می آورند. اما حضور در نمایشگاه و رویداد بدون حضور لوگو، موفق و تاثیر گذار نخواهد بود. شما در هنگام حضور در هر رویدادی، بایستی از لوگو خود در جاهای مختلف مثل ساک دستی، خودکار ها و اشانتیون ها و غیره نیز استفاده نمائید.

11. حمایت مالی و همکاری

کمک مالی به اهدافی چون تامین هزینه کتاب جالب است ، اما گاهی اوقات این کار را می کنیم تا نام خود یا برند را نیز تبلیغ کنیم. پس برای حمایت های مالی و یا اسپانسر شدن کسب و کار خود حتما از لوگو صنعتی استفاده نمائید. این اغلب به معنای دیدن آرم شما در کنار دیگران در پشت تی شرت ، بنرها ، مواد بازاریابی و سایر موارد است. مطمئن شوید که طرح لوگوی شما برجسته است!

12. گیف های متحرک

در آخرین مرحله از ابزار های مهم در طراحی لوگو صنعتی، باید استفاده از لوگو موشن را نام برد. بدون هیچ گونه توضیح و حرف اضافه موشن ذیل را ببینید که اینتل با یک موشن لوگو خوب و جذاب چقدر خود را به مخاطب معرفی می کند.

طراحی لوگو صنعتی + 12 ابزار بازاریابی 6

نتیجه گیری:

شما در این مقاله با استفاده از محیط های مختلف جهت نمایش لوگو صنعتی خود آشنا شدید. اما در طراحی لوگو صنعتی به چند نکته نیز دقت کنید، از رنگ مرتبط با صنعت خود استفاده کنید. در استفاده از فونت نیز از فونت های صنعتی مرتبط استفاده نمائید.

منبع:digglescreative