بسیاری از کسب و کارها که برند فارسی دارند و یا نیاز به طراحی لوگو دارند به دنبال ساخت لوگوی نستعلیق برای خود هستند. هیچ تفاوتی نیز در طراحی لوگو صنعتی ، طراحی لوگو طلا فروشی ، طراحی لوگو موسسه فرهنگی و هنری ، طراحی لوگو برای مبلمان وجود ندارد و ساخت لوگوی نستعلیق در چند جهت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی طراحی لوگو مواد غذایی که نیاز به اسم فارسی دارند. دوم ، بسیاری از برندها که نیاز به ثبت لوگو دارند و دارای کارت بازرگانی نبوده و به دنبال ساخت لوگوی نستعلیق برای برند خود هستند. و سوم بسیاری از مخاطبان آژانس تبلیغاتی دارابی که نیاز به یک لوگو فارسی حرفه ای و هنری دارند نیز به دنبال ساخت لوگوی نستعلیق هستند. در این مقاله به اهمیت ساخت لوگوی نستعلیق و بررسی نمونه های مختلف آن می پردازیم.

ما در آژانس تبلیغاتی دارابی به طراحی لوگو و برندینگ اهمیت داده و شخصیت برند شما را با ساخت لوگوی نستعلیق سفارشی که توسط یک خط نقاش حرفه ای انجام شده است ، شروع می کنیم و سپس با همکاری یک گرافیست به ایده پردازی و طراحی نهایی لوگو می پردازیم. به عنوان مثال در ذیل یک نمونه ساخت لوگوی نستعلیق بسیار زیبا و حرفه ای را برای شما معرفی می کنیم

ساخت لوگوی نستعلیق 1

به لوگو فوق توجه کنید، نمایی از برگ و یا سرو را به ذهن شما تداعی می کند، این شرکت با برند حنای منا در ابر کوه یزد فعالیت می کند و بسیار تمایل داشتند که تداعی سرو ابرکوه با 4500 سال قدمت و یا برگ حنا در لوگو نمایش داده شود. ما نیز ابتدا با همکاری خط نقاش به انجام اتودهای مختلف که به برگ و درخت نزدیک شود پرداخته و بعد از بارها تلاش به اسم رسیدیم. بعد از این مرحله گرافیست به ایده پردازی و کار بر روی اسم پرداخت و با یک خط و خطوط ساده ایده برگ و سرو ابر کوه تداعی شد. ساخت لوگوی نستعلیق فوق را یک کار حرفه ای و تیمی بود که با رضایت کامل مشتری همراه بود.

در ادامه برای آشنایی شما عزیزان با اصول ساخت لوگوی نستعلیق، برخی از موارد مهم و اصولی طراحی لوگو را بیان می کنیم. هنگام ساخت لوگوی نستعلیق، برنامه – بازاریابی و چشم انداز خود را در نظر بگیرید. باور کنید یا نکنید ، لوگو شما به عنوان پیام رسان ، غیرقابل تصور در کسب و کار شما تأثیر می گذارد.  ما 5 قانون اصلی را برای طراحی لوگو به اشتراک خواهیم گذاشت.

  1. سازگاری – اطمینان حاصل کنید که مخاطبان لوگو شما را یکسان درک می کنند. وقتی مردم لوگو شما را می بینند ، به خدمات ، کیفیت و دیدگاه ثابت شما فکر می کنند.
  2. آسان به خاطر سپردن – لوگو ساده و جذاب باشد تا به راحتی به ذهن سپرده شود. به طور معمول ، همه ما یک حافظه کوتاه مدت داریم. قرار دادن اطلاعات بیش از حد در طراحی آرم گزینه عاقلانه ای نخواهد بود.
  3. قابل شناسایی – آرم را منحصر به فرد کنید.
  4. واقع بینانه – اطمینان حاصل کنید که نماد لوگو مربوط به خدمات شما است. از نماد صنوف دیگر که مربوط به فعالیت شما نیست استفاده نکنید
  5. حس به دست آوردن – به کاربران احساس جدیدی بدهید و نمی توانند بیشتر توافق کنند. یک داستان معنادار در پشت یک لوگو و نام تجاری تأثیرات مهمی در برنده شدن مشتریان دارد. القای ارزش و چشم انداز خود از طریق طراحی لوگو به مشتری ، اقدامی هوشمندانه است.